Bloed in een film/serie helemaal prima! Zodra ik een druppel bloed van een ander zie of als ik mezelf snijd is het helemaal mis
@Spaarlamp @Zemraluani Nu heb ik echt zin in een boterham met hagelslag haha.Heb ook het idee dat er minder hagelslag van af flikkert als je het zo eet? Echt een hekel aan dat als je dat ding op wil eten en de helft pleurt op je bord en dat je dan zo’n hap met bijna alleen boter hebt.
Blijkbaar eten heel veel mensen ook gewoon zo dat hele ding op? Maar dan pleurt de helft er toch af? Echt niet chill.
Maar dat had ik als kind ook altijd met appel,die moest in stukjes anders wilde ik niet.En daar had mijn moeder geen zin dus pleurde ze gewoon een schilmesje erbij in mijn trommel zodat ik het zelf kon doen
Broodje hagelslag eet gewoon het lekkerst in vier/zes stukken.
Wat vind jij het vervelendste advies?
- Dat je beter meer zou moeten flossen (tandarts)
- Dat je beter meer zou moeten sporten (familie/dokter/anyone)
- Dat je beter met je geld zou moeten omgaan
- Dat je zorgvuldiger met je spullen zou moeten omgaan
- Dat je beter je best zou moeten doen voor studie/werk
- Dat je meer zou moeten investeren in vriendschappen/andere relaties
- Dat je aardiger over andere mensen zou moeten denken
- Anders, namelijk
0 stemmers
Als ik een eitje kook, doe ik mijn ei in de pan…
- al voordat het water kookt
- wanneer het water kookt
0 stemmers
Bij mij barsten eieren als ik ze in kokend water doe. Komt dat omdat ze rechtstreeks uit de koelkast komen? Bewaar ze altijd daar.
Prik je een gaatje in je eieren?
Ja shit ik doe altijd van tevoren al, maar wat is de etiquette dan???
Pasta ook trouwens besefte ik vorige week. Dat deed ik ooit wel andersom (dus eerst water koken, dan pas pasta erbij) maar ben het blijkbaar opeens anders gaan doen. Ach, het smaakt er niet minder om.
Niet slecht gelukkig want daar was ik oprecht bang voor, wel slechter. Ik mis m’n zorgeloze impulsieve leven waarbij ik spontaan kon afspreken en besluiten om naar een terras te gaan of uit te gaan of in een park aansluiten bij een groep. Maar denk dat het feit dat ik wel op locatie moet zijn voor werk me echt goed doet. Contact met anderen en ritme en geloof dat het echt slechter was geweest als ik thuis had moeten werken.
Hahah ja grappig, pasta doe ik er wel pas bij wanneer het kookt. Geen idee eigenlijk waarom ik dat niet hetzelfde doe.
Maar tel je de minuten dan vanaf dat het water kookt of vanaf dat het ei erin gaat? (Voor de mensen die het ei in het water doen voor het water kookt.)
Vanaf dat het kookt ga ik de tijd opnemen.
Ik tel vanaf wanneer het kookt!
Pasta als het water kookt
Eieren gelijk in water, en minuten tellen vanaf koken water.
Nee, helpt dat?
Het maakt weinig uit, ieder zijn ding hahaha. Maar je ei schijnt minder snel te breken wanneer het geleidelijk opwarmt (dus optie 1) en je eitje is net iets sneller klaar.
Ja love m’n eierprikker! Had er ook altijd last van, maar nu nooit meer