Stel je persoonlijke vraag #16

Als ik nergens heen hoef dan:

• ga ik meestal direct douchen nadat ik wakker ben
  • ga ik meestal binnen een uurtje wel douchen
  • ga ik na een paar uur douchen
  • douche ik helemaal niet

0 stemmers

als iemand bij mij logeert dan:

• wil ik graag dat iemand zo snel mogelijk doucht nadat hij/zij wakker is
  • wil ik graag dat iemand ĂŒberhaupt doucht, maakt me niet uit hoe vlug
  • maakt het me niet uit of iemand doucht

0 stemmers

context: ik walg gewoon echt van de geur van slaap, met name van anderen en ik wil gewoon dat iemand asap gaat douchen

3 likes

Ik douche altijd 's avonds. Ik vind het juist een rotgevoel om ‘vies’ van de dag mn lekkere schone bed in te stappen

17 likes

same, ik douche/was mezelf 2x per dag om die reden

1 like

Spreek je dat dan ook uit of zit je jezelf gewoon in stilte op te vreten dan?

Haha nee ik zeg gewoon van hey laten we ff douchen

Mensen die bij je logeren

• Mogen zo lang blijven liggen als ze willen, ook al ben ik al wakker
  • Mogen zo lang blijven liggen als ze willen, waarschijnlijk lig ik zelf nog langer
  • Liever vroeg opstaan
  • Maken me onrustig. Ik weet dan nooit wat ik zelf moet doen

0 stemmers

1 like

Andersom: wat als je bij iemand logeert en diegene is nog niet wakker maar jij wel :tired_face: zo irritant

6 likes

Story of my life, ben altijd eerder wakker dan logés of mensen bij wie ik blijf slapen. Ik vind het juist heel fijn, ik word het liefst alleen rustig wakker met lekker veel tijd voor mezelf in de ochtend.

2 likes

Maar je mag al voor de lol naar Duitsland, grens heeft nooit dicht gezeten. Je moet alleen in bepaalde winkels mondkapje op. Het wordt natuurlijk wel sterk afgeraden en het grootste deel van de winkels schijnt ook dicht te zijn.

1 like

De bachelorette:

• Ga ik kijken!
  • Oh nee alsjeblieft niet zeg
  • Weet ik nog niet/misschien

0 stemmers

ik wil dit zo graag zien maar ik wil ook zo graag niet een videoland subscription moeten hebben

Daar zat ik ook! Wie was jij?

Haha hooguit uit fascinatie over hoe bizar ik Gaby vind

2 likes

Wss net zo slecht als Temptation Island dus wordt lekker cringen

4 likes

Wat is er bizar aan haar?
Al deze knullen lijken ook wel echt op elkaar zeg, pffff al die gel

Jammer dat het niet op tv komt, nu moet ik van iemand Videoland lenen

Vriendinnen hebben mij dus echt meerdere malen aangemoedigd om temptation te kijken, was zo’n guilty pleasure van ze! maar nooit gedaan. Ik vond love island NL wel echt mijn guilty pleasure dus ik denk dat ik dit programma ook ga waarderen. :joy:

Haar hele transformatie die ikzelf niet helemaal begrijp, en bij haar instagram krijg ik ook altijd maar een raar beeld met heel veel tentoonstelling van haar lijf enzo, het lijkt echt alleen maar over uiterlijk te gaan. Ben wel benieuwd wat er achter haar zou zitten.

Ik mis Barry en Jolé

14 likes

Met een feestje bij mij thuis, zijn een aantal vrienden altijd eerder wakker. Zij gaan dan altijd de zooi van de avond ervoor opruimen super chill! :ok_hand:
Als ik bij een goede vriendin blijf slapen die lang slaapt haha, ga ik altijd de afwas ofzo doen als ik wakker ben.

1 like