Stel je persoonlijke vraag #16

:sweat_smile::joy:

won’t judge!!!

1 like

Ik wil alleen trouwen voor de jurk en de taart, het ‘instituut’ trouwen vind ik verder nietszeggend, onnodig en overbodig

8 likes

Eigenlijk hadden mijn moeder en ik bijna dezelfde jurk. beetje vintage-achtig, aansluitend model met kant, alleen die van haar was zwart en mijne wit.

3 likes

Ik ben getrouwd in het model jurk dat ik altijd al in gedachten had

3 likes

Die van mijn oma!

1 like

Maak jij weleens gehaktballen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

omg :cry:

over lievelingsschilderij en Kandinsky gesproken, dit is wel één van mijn vele faves:

21 likes

Zo hier moest ik even goed over nadenken maar naar de wc moeten overkomt me echt op de rottigste momenten. Ja daar wil ik wel vanaf.
Slapen is te fijn en douchen vind ik ook prettig. Eten vind ik gezellig. Plezier en sociaal contact zou ik niet vrijwillig uit mijn leven bannen, ook als het alleen de behoefte eraan is. Wat natuurlijk niet zegt dat je het nooit meer zal hebben

Ik vind in bed liggen heel fijn, maar die behoefte aan slaap is vet irritant. Denk dat het me ook goed uit zou komen als ik kinderen zou hebben.

5 likes

Betekent nooit meer naar de wc hoeven ook dat ik geen tampons en dergelijke meer nodig heb?
En is mn menstruatie dan ook weg of alleen de gevolgen? :sweat_smile:

1 like

De Google Arts & Culture app is leuk! En The Lonely Palette podcast, fijne stem ook.

1 like

Dit is ook de mijne:’) Hij ging vroeger in de klas van m’n Engels docente, vond m zo mooi

2 likes

Stel, je huisbaas wil je uitkopen. Je woont in een grote stad en iets vergelijkbaars vinden is vrijwel onmogelijk (zelfst woonruimte met huurtoeslag, zelf geen hoog inkomen). Zou jij verkassen voor €6000?

  • Ja
  • Nee
  • Twijfelgeval

0 stemmers

Zit in deze situatie, heb nu nee gezegd en dat voelt toch wel goed.

Die 6000 ben je waarschijnlijk zo weer kwijt aan dat wat je meer zou moeten betalen om iets vergelijkbaars te kunnen krijgen. En zo te horen is dat wat je hebt echt zo goed als onmogelijk nog te vinden in deze stad.

6 likes

Als mijn huisbaas me vrijwillig een bedrag wil geven ga ik er al van uit dat het voor mij een héle slechte deal is

26 likes

Ik zou het pas overwegen bij een ton denk ik
Klinkt heel hoog natuurlijk maar voor minder vind ik geen alternatief met de kenmerken die je erbij noemt. Met zo’n hoog bedrag + eigen hypotheek kom je pas ergens
Maar ik woon ook HEEL fijn waar ik nu woon, kan me geen situatie bedenken dat ik er vrijwillig weg zou gaan

1 like

Nooit meer slapen en dus nooit meer niet kunnen slapen lijkt me geweldig. Maar nooit meer behoefte aan plezier is ook wel een goede, mijn tijd zou ik dan veel nuttiger besteden.

Ligt eraan hoe groot de kans is dat hij me op korte termijn gratis kan laten verkassen. Als die kans klein is dan zou ik liever blijven

Bedankt @Totoro en @instantramen! Ik heb jullie suggesties opgeslagen en ga vanavond eens wat bekijken/beluisteren :grin:

2 likes