Stel je persoonlijke vraag #16

Die moet je er zelf opplakken (diamond painting)

7 likes

Mijn vriend is absoluut lichaamstype 6, hij heeft alleen een buikje en ā€˜gewoon’ dunne armen en benen. Zo oneerlijk. Ik ben gewoon overal dik.

Ik vind deze eigenlijk allemaal te iel en klein.

7 likes

Ja heb nu brawny gekozen. Maar had liever brawny x 10

3 likes

Gaat dit over (ex) partners of wat je het mooist/meest aantrekkelijk vind om alleen naar te kijken?

Zo slecht dit maar ik houd van zulke types. Ben nog steeds boos op mijn vriend dat hij me in het ver ver verleden gelokt heeft met een gespierd lichaam en nu chubby is geworden :weary:

7 likes

Spieren zijn ook gewoon warm en zacht hoor haha het is niet koud of zo hard als staal ofzo alsof je met een ijzeren keukentrap in bed ligt

26 likes

Ohh dan moet ik mn stem ff veranderen haha! Ik vind dus gespierd het mooist, maar lang niet al mijn scharrels en partner zagen er zo uit. Mijn ex was heel atletisch gebouwd, maar had een vreselijk innerlijk. Mijn huidige partner heeft een stuk beter innerlijk, maar wel iets minder atletisch gebouwd haha.

Jaa ik denk het wel haha

Als je er goed mee omgaat heb je in feite geen stress toch?

3 likes

Ik ben maar op ƩƩn celebrity verliefd en dat is hij. :heart_eyes:

1 like

Ik dacht van wel, al jaren, maar nu sinds een tijdje krijg ik er paniekaanvallen van dus ik weet het niet meer :sweat_smile:

Hmm @Yzile nu weet ik het niet meer! Ik heb niet snel stress en blijf onder redelijk veel omstandigheden relaxed en laconiek, maar Ɣls ik stress heb dan kan ik er denk ik niet zo goed mee omgaan? Nu weet ik ff niet meer wat ik moet antwoorden

1 like

Hahaha arme jij.

1 like

Kan niet met stress omgaan, maar komt ook omdat ik geen stresshormoon aanmaakšŸ˜…

5 likes

Ik vind zulke reacties irritant want je weet gewoon dat er mensen gaan reageren met oh wat bijzonder hoe komt dat???!! Dus vertel het er gewoon gelijk bij.

De zin I believe in being strong omdat er niks mis is met soms niet sterk zijn en dat het oke is als niet alles goed gaat.

@Yzile zo was het niet bedoeld. Mijn lichaam maakt het niet aan veel meer valt er niet over te vertellen.

7 likes

Vind vooral ook de kop die ze erbij trekken irritant :grimacing:

6 likes

Ik wil de optie dat alle zinnen even irritant zijn

33 likes

Weet ik eigenlijk niet haha de paniekaanvallen kwamen wel in een keer maar ik heb eigenlijk al jarenlange stress (sommige periodes wat rustiger) dus zal wel alles opgebouwd zijn!

1 like