De MeidenMagazine Club (heette dat zo? Had in ieder geval een forum-functie) op Stardoll
Wat kies jij?
- Kinder chocolade
- Koetjesreep
- Kinder bueno
- Bros
- Dove Liaison
- Milky Way crispy rolls
- Toblerone
- Daim
- Niks van dit alles
0 stemmers
Is die Dove met caramel erin?
Kinder Bueno van witte chocola
Vanavond ga je…
- Het alternatieve songfestival kijken
- Live (video)bellen met vrienden tijdens het songfestival
- Een digitale songfestival quiz doen
- Hier mee chatten / posten over het songfestival
- Pleur op, ik ga alles rondom die ellende vermijden.
0 stemmers
Jaaaaa
Heb jij wel eens een Groene Kneusjes box besteld?
- Ja, en ik was er blij mee
- Ja, maar ik vond het tegenvallen
- Nee, nooit van gehoord
- Nee, maar zou ik wel willen
- Nee, geen interesse in
0 stemmers
Heb jij Teva sandalen?
- Ja
- Nee, maar zou ik wel willen
- Gewoon nee
0 stemmers
Hoe groot is de kans van 1 tot 10 dat ik vanavond weer de pubquiz win?
1 = niet, dombo
10 = wel, slimbo
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
ik kan volledig gezonde nieuwe planten al niet onderhouden, laat staan planten die extra zorg nodig hebben
Rare tussenstand tot nu toe. Kinderbueno is heel lekker hoor, maar er gaat echt niks boven Dove caramel
Ik denk dat veel mensen het ook niet kennen. Volgens mij kan je het tegenwoordig alleen nog maar los kopen bij bijv. de AH kassa.
Jawelll uit de automaat van de middelbare school elke dag
Ze zitten nog steeds in automaten, en ook in celebrations toch? Denk niet dat het zo onbekend is hoor
Ja en in de celebrations zitten ze ook, maar dat zijn er meestal weinig vergeleken met de andere dingen die erin zitten
Nu mis ik mars delight weer, die kocht ik vroeger altijd op de middelbare school
Fuck dit was ik vergeten. Dit was zo lekker
Hahahahaha
Wél mijn eerste titel in de pocket
Als die caramel in je kies komt krijg je zieke kiespijn
Ik heb dus ooit 10 jaar geleden ofzo een of twee keer in mn leven een pakje sigaretten gekocht en met uitgaan af en toe mee gerookt, maar verder nooit. Alleen nu was ik laatst koffie aan het drinken en ineens kreeg ik zo’n sigaretten smaak in mn mond ervan (heb dat af en toe met koffie??) en toen kreeg ik ineens heel erg zin om te roken tijdens mn wandeling. Gewoon die handeling en dat uitblazen van die rook lijkt me dan zo chill
Leuke vragen!
Ja al mijn grootouders leven nog!! Ik heb zelfs 1 oma die nog maar 64 is krijg je als iedereen tiener moeder is
Mijn badkamer heeft geen deur, alleen een deurvormig gat 🤷