Haha holy, dat is nog jonger dan mijn ouders joh. Maar bij ons krijgt iedereen pas kinderen op zijn veertigste ofzo. Mijn opa’s en oma’s zouden als ze nog zouden leven nu allemaal 100 of ouder zijn. Vind het altijd zo’n gek idee als iemand van mijn leeftijd ook zulke jonge grootouders kan hebben. Tussen jouw en mijn grootouders zouden zowat nog twee generaties kunnen zitten.
Hahaha, het grappige is dat het jong ouder worden echt in familie zit, want ze heeft ondertussen al (bijna) 5 achterkleinkinderen!!
Die kant van de familie trouwens wel behoorlijk aso, en daar worden mensen gewoon wat jonger ouder, dus dat klopt ook wel.
Wauw dat is best wel uitzonderlijk voor die generatie, zo “oud” ouder worden (je grootouders bedoel ik)?
Mijn grootmoeder kreeg mijn vader op haar 35ste, maar hij is de jongste van 7.
Mijn oma is afgelopen februari 65 geworden! Zij was ook een tienermoeder
Voor het eerst zwanger op haar 15e en op haar 37e haar laatste zwangerschap.Mijn opa was wel wat ouder.En mijn vader zijn ouders net zo! Mijn eigen ouders waren net geen tieners meer maar nog wel heel jong.
Best wel gek om te beseffen dat mijn eigen moeder op mijn leeftijd al 2 kinderen had en mijn oma al 3 en al jaren getrouwd was haha.Weet nog goed dat we de 45e verjaardag van mijn oma vierden.
Wat grappig, mijn oma was dus ook 15! Mijn vader was denk ik 21(?) toen hij mij kreeg, maar mijn moeder 18 en mijn zusje was 21 toen ze zwanger was! En mijn nichtjes net zoiets!
Ja, ik vond het ook een heel gek idee en hierdoor wilde ik ook altijd vroeg kinderen, maar vind het leven nu wel prima zo, haha
Good old TH fanfictie tijden.
Nu ga ik helemaal terug in onze familiegeschiedenis haha.Mijn opa had 13 broers en zussen waarvan tussen de jongste en de oudste maar liefst 25 jaar verschil zat.En mijn oma was met haar laatste zwangerschap tegelijkertijd met mijn oudste tante zwanger (van haar eerste).Is ook nog een foto van dat ze in het ziekenhuis tegelijk op controle waren.Uiteindelijk is mijn tante eerder dan mijn oma bevallen haha.
Vooral nu heb ouder aan het worden bent merk je hoe gek zo’n leeftijdsverschil is.Ik ben meer dan 20 jaar ouder dan mijn neefjes bijvoorbeeld dus noemen ze me gewoon tante macaron.En een hele tijd geleden liep ik met mijn oma over straat en kwam ze een bekende tegen,zei die persoon “heb je nog een dochter?”.Moest ze wel even uitleggen dat ik haar kleindochter was vanuit haar eerste huwelijk haha.Mijn jongste oom en tante zijn namelijk beiden niet veel ouder dan dat ik ben (4 en 8 jaar).Maar soms vergeet mijn eigen familie ook wel eens dat ik haar kleindochter i.p.v dochter ben en beginnen ze tegen me over ‘ma’,puur door het leeftijdsverschil.
Ik heb ooit nog op een Harry Potter forum gezeten HPSite, voor als iemand hier toevallig deze zelfde ervaring heeft. Was daar volgens mij ook een fervent fanfictie schrijver, hoewel ik niet ouder was dan 12/13 jaar, dus godzijdank is dat allemaal niet meer online.
Omg, de site is te vinden via de wayback machine. Holy shit hahaha.
Hahaha moet echt lachen hoe @Zoeva elke keer ‘dit is privé’ stemt met die cynthia avatar. Ik zie het haar ook al helemaal zeggen
Just in Kees
Ja, klopt wel ja. Ik weet eigenlijk niet of er bijzondere redenen voor waren, niet dat ik weetin ieder geval. Mijn ene oma kreeg haar eerste kind denk ik rond haar 30e en daarna om de 3/4 jaar nog 1 dus de laatste kwam op haar 42e. En mijn vaders moeder had steeds heel veel tijd tussen haar kinderen, tussen elk kind zit 8 jaar ofzo dus zijn oudste zus is 15 jaar ouder dan hij en hij is de jongste, zij begon dus niet per se laat maarja 25 bij de eerste is dan toch 40 bij de 3e. Ik ben het inmiddels gewend dat ik ooms en tantes heb van dik in de tachtig en neven en nichten die in de 50 zijn, haha.
bij mij vergelijkbaar kwam door de oorlog.
Ik mis ELLEBOOGJES. Maar ik vreet elke pasta wel, maar altijd volkoren en die heb je niet in elk vormpje
Ik heb nu linguine maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. De laatste maanden heb ik alleen maar spaghetti of linguine gegeten. Voorheen kocht ik vaak fusilli, want dat is voor mijn gevoel snel gaar en hecht goed aan sausen. Als het maar al dente is, ik vind dat compleet slappe doorgekookte zo jammer. M’n vriend eet spaghetti echt zooo slap als hij het maakt haalt hij de pasta dus voor mij eerder uit het water want dat verschil is enorm. Als ie nou geen tanden had kon ik het nog begrijpen.
Ik kan het zelf ook niet begrijpen aangezien ik met veel mannen (onveilige) seks heb gehad, maar nog nooit een soa. God staat me bij. Ofzo
Wat een moeilijke vraag zeg. Vind alle pasta chil en goed te vreten
Nou je volgende titel wordt dus: wil een trio met Harry.
doet me denken aan augurk = goor en een onaangename sushi-verrassing
tevens:
lust jij augurk?
- ja, mmm
- nee, ewww
0 stemmers
en zilveruitjes?
- ja, mmmmm
- nee, ew!
0 stemmers
Alles wat in zuur of zoetzuur is ingemaakt is lekker
Ohhh ik ben zo blij met het antwoord wat ik op de laatste vraag kan geven, de vaatwasser is zonder grappen echt het beste wat me in tijden is overkomen Ook echt goed voor mijn relatie