Heb in het verre verleden ook wel eens een groen ei gehad dus je moet het niet een half uur laten staan, dan gaat het veel mis.
Of nog erger: al het water laten verdampen en het ei laten verbranden 
Je had tot een jaar terug in Zaandam het evenement: ter land, ter zee en in de Zaan.
Kon je je voor opgeven toen
Zo blij met mân Quooker, nooit meer wachten tot het water kookt
En naar aanleiding hiervan:
Waar bewaar jij je eieren?
- In de koelkast
- Buiten de koelkast
0 stemmers
Ben jij mijn vroegere bff? 
Mijn ouders eten dit nog steeds elke week, met gebakken uitjes er nog bij. Ik ben ergens in mân tienerjaren afgehaakt.
Had jij eenâŠ
Sticky handje
- Ja!
- Nee, had er geen behoefte aan
- Nee, maar ik wilde er wel graag een
- Ken ik niet
0 stemmers
Magic Twisty
- Ja!
- Nee, ik had er geen behoefte aan
- Nee, ik wilde wel graag een
- Ken ik niet
0 stemmers
Magic Twisty heb ik nog, voor de kat! Vindt hij geweldig.
Wat een goed idee!
Waar koop ik die
Ik had een soort magic twisty in een bal! Nee was groter eigenlijk, grijzige staart? Goed verhaal.
Sputum!!!
Zo pijnlijk als die klikklak tegen je knokkels knalde 
Haha wat erg, ik heb alles uit deze lijst gehad. Ik had wel een mini polly pocket (aan een ketting) en volgens mij was mân pony van McDonaldâs.
Oke dat is niet ideaal nee. Dat laatste bijna knap.
Ik was vet teleurgesteld dat die Magic twisty aan een onzichtbaar touwtje vastzat en je er zelf een beetje aan moest trekken, en dat het niet zo was zoals in het filmpje. Dat ie zo vanzelf bewoog en tussen je vingers kroop. Vond het toen maar een stom ding 

Mijn plaatselijke speelgoedwinkel verkoopt ze gewoon en volgens mij heb ik ze ook wel eens bij big bazar gezien!
Voor die sticky handjes had ik echt te veel huisdieren, binnen 5 minuten was dat hele ding bedekt met haar en stof
Ik vond en vind Polly Pocket ZO COOL. Ik had als kind niet zoveel met popjes en typisch meisjesspeelgoed, maar dat is zo mooi en compact!
Ik vind het er echt bevredigend uitzien, ik wou dat mijn leven een Polly Pocket was!
Ik had een hele set van Baby Born opblaasmeubels
Een bank, een tafeltje en 2 stoelen, was er echt mega cool mee op de camping.
Waarom wist ik dit niet⊠Beter dan polder prut race!
@Spaarlamp ik ben gewoon met terugwerkende kracht jaloers 
De vouwstep was echt mijn lievelings 
Ik had een roze en voelde me echt een Rocket Power ermee.Mijn broertje en ik keken dat altijd en we speelden dat altijd na als we aan het steppen waren.Ik was er ook heel goed in al zeg ik het zelf.Ben ook stiekem altijd een beetje jaloers als ik nu kinderen op een step zie.Zou willen dat het ânormaalâ was om -nu nog- als volwassen persoon naar je werk te steppen ofzo haha.