Stel je persoonlijke vraag #16

Ik wist al wel dat wij vroeger al het speelgoed kregen dat er bestond, maar buiten de opblaasstoel had ik hierboven alles :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dit was hem geloof ik :grimacing:

Omg ik weet nog dat ik na heel lang vragen eindelijk een magic twisty kreeg en er toen achter kwam dat die niet echt leefde en ik heb toen zó hard gehuild😂

21 likes

Beurse enkels en schenen werden voor lief genomen

2 likes

Qua dingen die ik leuk vind wel, maar diep vanbinnen ben ik een omaatje

5 likes

Hahaha die laatste optie

6 likes

In de stad waar ik woon zie ik dagelijks mensen steppen hoor! Veel electrische, maar ook wel gewone (wel met redelijk dikke banden). Is ook ideaal om bijvoorbeeld naar het station te rijden scheelt je alle parkeertijd en je neemt hem zo de trein mee in. Gewoon doen! :grin:

1 like

Het is normaal aan het worden :rofl: heb het toch al veel gezien in Brussel en Parijs

Haha ja hier was het oorspronkelijk ook voor bedacht alleen toen bleken kinderen het leuker te vinden :grinning:

Ben je bang voor spinnen?

• Ja heel erg
  • Gewoon ja
  • Neutraal
  • Gewoon nee
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Heb je één favoriete persoon op aarde?

• Ja, mijn partner
  • Ja, een vriend of vriendin
  • Ja, mijn vader of moeder
  • Ja, een broer of zus
  • Ja, iemand anders
  • Nee

0 stemmers

Mijn kind uiteraard😊

7 likes

Helemaal niet maar wel alleen in Nederland. Als ik weet dat ze ergens giftige spinnen of andere insecten hebben dan ben ik ineens als de dood voor allerlei kriebelende beestjes en loop ik het liefst rond in een imkerpak.

3 likes

Die knutselkoffer heb ik ooit voor Sinterklaas gekregen en er zat een klein mesje in, geen idee waar het voor was, maar dat vond ik erg interessant. 's Avonds in bed had ik bedacht dat ik daar m’n Baby Born wel even mee kon opereren en toen heb ik m’n eigen vingertopje eraf gesneden met dat rare kleine mesje. Sinterklaasavond op de eerste hulp!

28 likes

niet op een golddigger manier, wel op een gelijkwaarde ‘ik heb zoveel geld en we houden allebei evenveel van elkaar dus jij hoeft niet meer te werken’ manier. maar dan zou ik alsnog wel wat ernaast gaan doen denk ik.

11 likes

Ik kan wel nee zeggen maar tuurlijk is het chill, als het maar geen ongelijkwaardige rela wordt

3 likes

Ik heb dit een soort van gehad. Natuurlijk was m’n man (destijds vriend) niet rijk met 19 jaar, maar hij had werk en ik had niks. Hij heeft altijd ov betaald, medicijnen die niet vergoed werden, kleding, eten
 beetje noodzakelijke dingen zeg maar. En ik vond dat altijd zó kut. Terwijl hij het makkelijk kon missen. Maar nog steeds heb ik nu vaak dat ik degene wil zijn die betaald ipv hij, omdat ik me nog altijd schuldig voel dat zijn halve maand salaris op ging aan mij toen.

1 like

Bij mijn ouders zat heel lang een roze afdruk van een handje op het plafond (echt tot nadat ik al het huis uit was)

Ik dacht nee maar gisteren kwam ik in ons tuinhuisje een gigantisch exemplaar tegen en nu kan ik met zekerheid zeggen dat ik wel bang ben. Mijn hart zat echt in mijn keel.

Maar voor kleintjes ben ik niet bang, die pak ik wel op bijvoorbeeld om buiten weer los te laten.

1 like

Ik heb mijn hele polly pocket verzameling (was echt veel) onder druk van m’n ouders aan mijn buurmeisjes gegeven omdat ik er zelf niet meer zo veel mee deed. Maar ik was er heel zuinig op en bewaarde alles heel netjes, en later als ik dan ging oppassen op m’n buurmeisjes zag ik elke keer dat zij er helemaal niet netjes mee omgingen en alles kwijtraakten. Doet nog steeds pijn, ze waardeerden mijn levenswerk gewoon niet :cry:

1 like