Stel je persoonlijke vraag #16

Haha jij klimt er echt in zeg maar?

7 likes

Ik wel, ik ga er helemaal voor! maar ik kan me wel voorstellen wat je zegt dat dat misschien voor de langere persoon helemaal niet zo fijn voelt als voor de ander. Als m’n moeder me als tiener weer een knuffel gaf liet ik gewoon m’n handen naast m’n lichaam bungelen. Kutkind haha

3 likes

Ik at deze, drie, droog. En dat nam ik dan ook mee als lunch, drie droge crackers. Ik kan die nu ook echt niet meer eten

3 likes

Hahaha ja of ik knuffel ze helemaal plat van achteren :sweat_smile:

1 like

Ik vond dit altijd zo vreselijk toen vriendinnen van me nog veel knuffelden(vooral op de middelbare school). Ik ben erg lang en heb ook vrij grote borsten, dus had vooral altijd het idee dat mensen hun gezicht tussen m’n borsten geduwd werden.

Maar ik ben sowieso niet zo van fysiek contact, dus ook zonder dit had ik het al vreselijk gevonden. Dit was vooral een extra ongemakkelijkheidsfactor.

1 like

Ik ben echt blij dat ik mezelf niet als vriendin heb als ik dit zie :stuck_out_tongue_closed_eyes: serieus lijkt me zo irritant he. Die jongen op die eerste afbeelding staat er ook zo van, ja ben je klaar? Ik moet zo weg.

Ja ik zou dit heel graag willen alleen mijn contractverlenging komt er bijna aan :sweat_smile: en aangezien het bedrijf schaamteloos met dingen om gaat, zeg ik hier nu liever niks over.

Daar was ik mod. :’)

Myruin of Lauzzz En daar had je al die achterlijke cultuur van nu dat mensen fansites gingen maken voor normale mensen (waaronder mods). En dat sommige mensen op internet naar foto’s gingen zoeken om die daar dan op te knallen. Wat vet lastig voor hen was omdat ik sowieso weinig beeldmateriaal online had staan. Nu doen jonge kinderen dat vooral van Instagrammers en Youtubers. :joy:

1 like

Precies hetzelfde als nu eigenlijk, haha. Twee boterhammen met de Ruijter pure agelslag en halvarine. En dan af en toe een fase meyt ander zoet beleg, maar altijd weer hagelslag.

Ik ervaar iets meer rust en minder stress, het verschil is niet supergroot. En ik vind minder drukte op straat echt geweldig. Ik ben erachter gekomen dat ik mensen over het algemeen kut vind.

10 likes

Ik voel me mentaal hetzelfde maar lichamelijk beter. Ik werkte veel nachtdiensten in combinatie met een deeltijdstudie en had daarvoor nog een baan. Dat is allemaal weggevallen, ik slaap elke nacht negen uur, ik sport elke dag en heb veel meer grip op mijn voeding.

12 likes

Haha @ellegirltalk ik moet altijd lachen om je antwoorden. Altijd als er een specifieke optie tussenstaat dan heb jij die ingevuld.
Kun je überhaupt met een horloge forummen? :thinking:

7 likes

Heel vaak als ik de vragen te veel vind worden en de antwoorden zo random dan kies ik de meest random :stuck_out_tongue: sorry @FISSA :stuck_out_tongue:
Geen idee eigenlijk. Zo vaak wel dat ik door het Forum bedenk over dingen gedroomd te hebben. Iemand in mijn droom kon iemand van alles met zijn horloge, ook instagram. Forummen moet ook kunnen. :v:t4::+1:t4:

2 likes

Neopets, toen het nog actief was. :grimacing:

4 likes

Slechter maar de coronacrisis is denk ik niet de oorzaak.

2 likes

Ik lees sowieso te weinig thrillers, terwijl ik het wel een leuk genre vind. :thinking:

Hoe vaak per week eet je na je avondeten gemiddeld nog iets?

• Elke dag
  • 6 dagen
  • 5 dagen
  • 4 dagen
  • 3 dagen
  • 2 dagen
  • 1 dagen
  • Nooit

0 stemmers

Ik eet altijd toetje maar vaak daarna nog chocolate oid

2 likes

Vet lekker, maar dan wel die chille flexibele van Gum en niet die houten kut stokjes

7 likes