Stel je persoonlijke vraag #16

Ik was vet teleurgesteld dat die Magic twisty aan een onzichtbaar touwtje vastzat en je er zelf een beetje aan moest trekken, en dat het niet zo was zoals in het filmpje. Dat ie zo vanzelf bewoog en tussen je vingers kroop. Vond het toen maar een stom ding :rofl::rofl::rofl:

30 likes

Mijn plaatselijke speelgoedwinkel verkoopt ze gewoon en volgens mij heb ik ze ook wel eens bij big bazar gezien!

Voor die sticky handjes had ik echt te veel huisdieren, binnen 5 minuten was dat hele ding bedekt met haar en stof

5 likes

Ik vond en vind Polly Pocket ZO COOL. Ik had als kind niet zoveel met popjes en typisch meisjesspeelgoed, maar dat is zo mooi en compact! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Ik vind het er echt bevredigend uitzien, ik wou dat mijn leven een Polly Pocket was!

17 likes

Ik had een hele set van Baby Born opblaasmeubels :sunglasses: Een bank, een tafeltje en 2 stoelen, was er echt mega cool mee op de camping.

11 likes

Waarom wist ik dit niet… Beter dan polder prut race!

@Spaarlamp ik ben gewoon met terugwerkende kracht jaloers :weary:

1 like

De vouwstep was echt mijn lievelings :heart_eyes:
Ik had een roze en voelde me echt een Rocket Power ermee.Mijn broertje en ik keken dat altijd en we speelden dat altijd na als we aan het steppen waren.Ik was er ook heel goed in al zeg ik het zelf.Ben ook stiekem altijd een beetje jaloers als ik nu kinderen op een step zie.Zou willen dat het ‘normaal’ was om -nu nog- als volwassen persoon naar je werk te steppen ofzo haha.

13 likes

Ik wist al wel dat wij vroeger al het speelgoed kregen dat er bestond, maar buiten de opblaasstoel had ik hierboven alles :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dit was hem geloof ik :grimacing:

Omg ik weet nog dat ik na heel lang vragen eindelijk een magic twisty kreeg en er toen achter kwam dat die niet echt leefde en ik heb toen zó hard gehuild😂

21 likes

Beurse enkels en schenen werden voor lief genomen…

2 likes

Qua dingen die ik leuk vind wel, maar diep vanbinnen ben ik een omaatje

5 likes

Hahaha die laatste optie

6 likes

In de stad waar ik woon zie ik dagelijks mensen steppen hoor! Veel electrische, maar ook wel gewone (wel met redelijk dikke banden). Is ook ideaal om bijvoorbeeld naar het station te rijden scheelt je alle parkeertijd en je neemt hem zo de trein mee in. Gewoon doen! :grin:

1 like

Het is normaal aan het worden :rofl: heb het toch al veel gezien in Brussel en Parijs

Haha ja hier was het oorspronkelijk ook voor bedacht alleen toen bleken kinderen het leuker te vinden :grinning:

Ben je bang voor spinnen?

• Ja heel erg
  • Gewoon ja
  • Neutraal
  • Gewoon nee
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Heb je één favoriete persoon op aarde?

• Ja, mijn partner
  • Ja, een vriend of vriendin
  • Ja, mijn vader of moeder
  • Ja, een broer of zus
  • Ja, iemand anders
  • Nee

0 stemmers

Mijn kind uiteraard😊

7 likes

Helemaal niet maar wel alleen in Nederland. Als ik weet dat ze ergens giftige spinnen of andere insecten hebben dan ben ik ineens als de dood voor allerlei kriebelende beestjes en loop ik het liefst rond in een imkerpak.

3 likes