Stel je persoonlijke vraag #16

Mijn knuffel woont ZEKER nog bij mij en ik neem hem ook overal mee naar toe. Twee jaar geleden was ik op vakantie in de zomer en was ik hem daar kwijtgeraakt (bleek perongeluk te zijn meegenomen met het bed afhalen door de kamermeisjes) en ik was toen echt helemaal in paniek. Dat heb ik toen hier op het forum gepost en daar kreeg ik ZOVEEL lieve reacties op. Uiteindelijk goddank m’n knuffel nog teruggekregen, dat ook hier gepost en toen waren er echt zoveel echt mega blij voor me. Vergeet ik echt nooit meer, zo lief vond ik dat :joy: :heart:

38 likes

Ik had er zelfs 2 en ook nog bijna alle andere speelgoedjes die zijn genoemd. Verwend kind ten top

1 like

Mijn ouders haaaaaatten die dingen, mijn zus en ik hadden er beide een en moesten ze ‘s avonds in de kast zetten zodat ze gingen “slapen”. Dan zaten mijn ouders op de bank en hoorden ze ineens uit de kast “me hungryyyyy” en dan werden allebei die furbys wakker en gingen ze herrie maken haha.

20 likes

Ik heb op m’n 16e een GameBoy Color gekocht (omdat ik die vroeger niet had) en op m’n… 22e of zo een Tamagotchi (een van de nieuwere edities, ook omdat ik die vroeger niet heb gehad) en dat is allebei goed bevallen, dus ik zou zeggen: ga ervoor.

10 likes

Hallo even een oproep meteen: Ik ben op zoek naar een Finding Dory overgooier van de Forever 21 in maat M. Thank you :kissing_heart:

Oh en ik heb gisteren Christiaan van de Kerkhof laten verdrinken. Alles voor de moneyz

6 likes

Deze?

4 likes

Ja ik heb hem net op Vinted gevonden! :grin:

2 likes

Dit hele filmpje doet me een beetje denken aan wanneer ik x gebruik…

2 likes

Bij mij is het een combinatie: ja heel erg -> leidt tot “ik wil geen kind”
Is niet de enige reden maar heeft wel invloed

17 likes

Ik kreeg haast al het speelgoed uit de bovenstaande polls tweedehands en ik ben echt zwaar onder de indruk van mijn moeder. Geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen heeft

9 likes

Ik heb wel mondkapjes maar ik denk dat ik vanaf 1 juni het OV ga vermijden. Ben nu zelfs al een paar dagen bezig om weer mijn conditie op te bouwen zodat ik eventueel gewoon met de fiets kan. Ik heb twee keer een mondkapje alvast geprobeerd maar voordat ik het opzet krijg ik zin om Weird Al na te doen Like a Surgeon:

En als ik er een daadwerkelijk draag voel ik me benauwd of zo. Heel ongemakkelijk.

Ik voel me ook extreem benauwd als ik dat ding 5 seconden op heb

1 like

Hele strakke kleding of kleine ruimtes geen probleem, maar dingen in mijn bek of over mijn bek :hot_face:. Ik voel me sowieso al erg beperkt want ik heb geen rijbewijs en heb gezondheidsklachten waardoor ik straks niet bepaalde sociale dingen mag doen volgens de regels. Zat ik eerst om gezondheidsredenen in isolement, duurde het best even voordat ik weer kon wennen aan een vrijer bestaan en nu weer hetzelfde liedje maar nu vanwege corona. :joy:

Niet echt een kledingstuk dat ik vroeger had, maar kledingstukken die in mijn eigen huis liggen terwijl ik bij mijn ouders uit een koffertje leef.

4 likes

Ik mis verder nog de vrijheid om te gaan en te staan waar je ook maar wilt.

2 likes

Ja maar van de McDonalds! Die hadden ze toen in de happy meals :crazy_face::joy:

Ik ben best goed met kinderen, maar je moet wel continu bewust zijn van jezelf en wat je uitdraagt en welke onzekerheden je projecteert op je kind etc en dat lijkt mij wel heftig. Constant daar mee bezig zijn. Het goede voorbeeld geven.
En dan doe je blijkbaar altijd wel iets niet goed en kan je kind alsnog naar de psycholoog als hij 20/25 jaar oud is.
Al denk ik ook weer: waren maar meer ouders bewust van hun invloed op hun kind en bezig met hoe op te voeden, dat had misschien leukere kinderen en uiteindelijk volwassenen opgeleverd.
En als je al bewust bezig bent met hoe je je kind op zou voeden, of je het wel goed doet etc dan doe je het juist misschien wel goed. Of het wordt juist te onzeker allemaal, mogelijk doorslaand in “ik wil het perfect doen” en je kind proeft dat :thinking:

5 likes

Ja ik bedoel indd ook tijdens oppassen. Dan ben ik al moe van paar dagen in de week hele tijd moeten corrigeren, samenwerken met die kiddos (zodat ze jas etc aandoen en niet neer smijten in een hoek) en het goede voorbeeld moeten geven etc :sweat_smile: Laat staan 24/7. Ben blij dat iemand het dan overneemt en ik niet diegene ben die ze verpest :’)
Edit: bedoelde met “goed met kinderen” dat ik me iig bewust ben van mijn eigen acties en gedragingen tov een kind en dat dat invloed heeft. Niet dat ik lekker mee kan spelen.

Vind jij het ook verschrikkelijk als mensen overal … achter zetten?
Dus:
Ik: nou dat was leuk he!
De ander: ‘jazeker…’

Ik: ‘denk je dat je nog wat gaat doen vanavond?’
De ander: ‘dat valt nog te bezien…’

• Ja, wat is er mis met die mensen???
  • Nee, hoezo?
  • Ik typ zelf zo

0 stemmers

Mijn baas doet dit in al onze advertenties… Heb al voorzichtig geprobeerd aan te kaarten dat mensen van in ieder geval mijn leeftijd de puntjes nogal onheilspellend vinden… maar heeft geen indruk gemaakt geloof ik…

33 likes