Stel je persoonlijke vraag #16

Die knutselkoffer heb ik ooit voor Sinterklaas gekregen en er zat een klein mesje in, geen idee waar het voor was, maar dat vond ik erg interessant. 's Avonds in bed had ik bedacht dat ik daar m’n Baby Born wel even mee kon opereren en toen heb ik m’n eigen vingertopje eraf gesneden met dat rare kleine mesje. Sinterklaasavond op de eerste hulp!

28 likes

niet op een golddigger manier, wel op een gelijkwaarde ‘ik heb zoveel geld en we houden allebei evenveel van elkaar dus jij hoeft niet meer te werken’ manier. maar dan zou ik alsnog wel wat ernaast gaan doen denk ik.

11 likes

Ik kan wel nee zeggen maar tuurlijk is het chill, als het maar geen ongelijkwaardige rela wordt

3 likes

Ik heb dit een soort van gehad. Natuurlijk was m’n man (destijds vriend) niet rijk met 19 jaar, maar hij had werk en ik had niks. Hij heeft altijd ov betaald, medicijnen die niet vergoed werden, kleding, eten… beetje noodzakelijke dingen zeg maar. En ik vond dat altijd zó kut. Terwijl hij het makkelijk kon missen. Maar nog steeds heb ik nu vaak dat ik degene wil zijn die betaald ipv hij, omdat ik me nog altijd schuldig voel dat zijn halve maand salaris op ging aan mij toen.

1 like

Bij mijn ouders zat heel lang een roze afdruk van een handje op het plafond (echt tot nadat ik al het huis uit was)

Ik dacht nee maar gisteren kwam ik in ons tuinhuisje een gigantisch exemplaar tegen en nu kan ik met zekerheid zeggen dat ik wel bang ben. Mijn hart zat echt in mijn keel.

Maar voor kleintjes ben ik niet bang, die pak ik wel op bijvoorbeeld om buiten weer los te laten.

1 like

Ik heb mijn hele polly pocket verzameling (was echt veel) onder druk van m’n ouders aan mijn buurmeisjes gegeven omdat ik er zelf niet meer zo veel mee deed. Maar ik was er heel zuinig op en bewaarde alles heel netjes, en later als ik dan ging oppassen op m’n buurmeisjes zag ik elke keer dat zij er helemaal niet netjes mee omgingen en alles kwijtraakten. Doet nog steeds pijn, ze waardeerden mijn levenswerk gewoon niet :cry:

1 like

Ik heb vorig jaar nog overwogen om een step te kopen. Uiteindelijk maar gewoon een nieuwe fiets gekocht.

Mijn pop ligt in een doos in mijn ouderlijk huis.

1 like

Ik en m’n nicht hadden dezelfde en bij mij was ie helemaal naar de vaantjes dus dan heb ik die van haar gekregen en die heb ik nu nog steeds

1 like

ik dacht echt: HUH, wie geeft haar lievelingsknuffel nou weer een een ander kind?!?!?!?!??!! Maar aan je dochter geven is natuurlijk super lief

1 like

Hij betaalt wel alles en helpt me financieel maar zou niet zeggen dat ie rijk is. Maak er verder ook geen geheim van en vind het voor nu wel fijn haha

4 likes

Ik slaap er nog steeds mee :grimacing:

6 likes

Die ligt al maandenlang alleen in mijn bed zo zielig.
:worried:

Edit: misschien moet ik ff m’n stem aanpassen of ik kinderachtig ben of niet.

1 like

Die van mij is heeel erg kapot dus hij staat bij mn ouders op een plank :sob:

1 like

Ons verschil in inkomsten is groot maar hij weet wel dat ik het echt niet prettig vind als hij altijd alles betaald. Zou me echt nul voldoening geven. Stel we krijgen kinderen en hij betaald dan alles dan heb ik daar weer geen problemen mee. Misschien een beetje krom maar dat voelt anders.

6 likes

Stel je reist vóór 1 juni met het OV, dan:

• Draag ik geen mondkapje, maar heb er wel een
  • Draag ik geen mondkapje en heb er ook (nog) geen
  • Draag ik wel een mondkapje
  • Anders

0 stemmers

Ga niet met het OV

2 likes

Daarom zei ik “stel” haha

1 like

Ik twijfel nog steeds wel eens om er een te kopen. Gewoon omdat het nu kan.

5 likes