Stel je persoonlijke vraag #16

Dat ook maar ik snap dat sommige mensen met bepaalde lichamelijke klachten het gebruiken en verder gebruikt men het ja vooral omdat men niet zonder kan (lichamelijk verslaafd of om met issues te dealen).

Maar ik vind het wel heel hypocriet als mensen ontzettend anti drugs drugs zijn terwijl alcohol gewoon behoorlijk geaccepteerd is (en zij daar niet moeilijk over doen). Een beetje hetzelfde als mensen eerst zelf enorm veel roken en erna super anti zijn, dat het nog net niet op hun hoofd getatoeƫerd staat.

1 like

Omg ja, mijn buren roken als ketters binnen, en nu staat de buitendeur vaak open en ik ruik het gewoon in mijn huis! Echt zo’n rooklucht / zweetlucht / beddengoed wat al 3 maanden niet verschoond is geur. Gadver.

En ze hebben gewoon een jong kind thuis wonen :frowning:

2 likes

Wat vinden jullie van de film Midsommar?

• Het is mijn favo film
  • Heel goed
  • Gewoon goed
  • Niet goed/niet slecht
  • Meh
  • Niet zo goed
  • Niet goed
  • Slecht
  • Echt super slecht
  • Nog nooit gezien

0 stemmers

je hebt er nu een met; moet verboden worden in parken en op het strand maar mag in parken en op het strand .

3 likes

Inderdaad en vroeger ook gewoon in vliegtuigen :fearful: Dat lijkt me al helemaal de hel, kun je nergens heen om eraan te ontsnappen

2 likes

Zie je het al voor je dat je aanbelt bij je huren ā€œHey vinden jullie het goed als ik vanavond ga barbecuen?ā€ Gaat toch nooit werken haha.

4 likes

Wij doen dat altijd, als je goed contact hebt met je buren is dat toch helemaal niet raar?

2 likes

Ja oke fair wel haha

@kali
Helemaal prima om overal te mogen barbecueƫn, tenzij het bijvoorbeeld heel droog is en het risico bestaat dat je brand veroorzaakt. En zolang mensen hun rommel netjes opruimen maar dat spreekt voor zich denk ik

14 likes

Ik vind achtertuin en balkon nog wel een groot verschil, vooral omdat mijn onderburen hebben bedacht dat een stenen pizzaoven op hun balkon normaal is (ik vind het echt mega aso). Maar in de tuin zou ik dat wel prima vinden.

4 likes

Voor de mensen die geen (of veel minder vlees zijn gaan eten):

Als je nu goedkope kipfilet snijdt (of gesneden ziet worden) vind je dat dan viezer eruit zien?

• Ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Is jouw houding/beleving van onbereid vlees veranderd? (als je het ruikt/ziet etc) ==> Komt het dan bijvoorbeeld intenser bij je binnen?

• Ja van hoe het eruit ziet
  • Ja van de geur
  • ja van het idee dat het eerst een levend wezen was
  • Nee hetzelfde als voorheen
  • Anders

0 stemmers

Ik vind rauw vlees er echt super lekker uit zien en kipfilet snijden een heel lekker gevoel. Sorry :joy:

2 likes

Moet zeggen dat ik rauwe kipfilet altijd al vies eruit vind zien. Zo glibberig en koud, bah

1 like

Ja ik kan dan gewoon niet op mn balkon zitten, ik word dan echt uitgerookt. En alle ramen zitten aan die kant dus die moeten dan ook allemaal dicht. Officieel mag het ook niet bij ons, staat in de huurvoorwaarden. Als je geen bovenburen hebt lijkt het me geen probleem.

Ik vind het niet vies eruit zien maar vooral raar, erg plasticachtig.

Haha ja goeie :stuck_out_tongue: nee ze doen het maar heel weinig dus heb nog niet geklaagd, op zich prima als het daarbij blijft. Maar stel het zou elke week raak zijn dan zou ik wel klagen.

1 like

Als ik nu op mijn werk iemand een boterham maak met boterhamvlees doe ik dat met handschoenen ennn als een client zegt ā€˜doe maar iets’ maak ik nooit iets met vlees.

19 likes

Haha ik ook :joy::joy:

Sorry voor iedereen met een balkon maar ik vind BBQen op een balkon gewoon echt niet kunnen. Je rookt al je buren uit.

20 likes

Je bedoelt toch mits ipv tenzij?

4 likes

Eet jij geen vlees? In mijn hoofd was jij echt een vleeslover