Eendjes moet je geen brood voeren
Schoonmaakster: heb ‘ja’ gestemd maar het is een man!
Echt niet?
Dat wist ik niet!
Nee beter van niet! Is ongezond voor eenden (zout ed, wat ze niet goed kunnen hebben) en het is ook slecht voor de waterkwaliteit. Gaan dan allemaal slechte bacteriën in groeien waardoor er weer dieren sterven enzo
Oh god wist het echt niet, dan stop ik daar meteen mee!
Arme beesten.
Er worden er hier veel gevoerd (woon aan het water)
Ik zie het ook veel hoor, dus je bent niet de enige die het niet weet
Waarom was die eerste verkeerd? Er staat toch tot maandag? Oftewel maandag weer werk/studie etc.
Mijn harde schijf met alle foto’s en mijn moeder wilde ik typen, maar ik bedoel haar urn haha
Ik dacht joe neem vrijdag vrij, had ik echt al te veel afspraken staan (lees: 5) dus nou oké ga wel werken
Mn ouders hebben een sleutel en de buren. Hoef ik niet nogmaals bij de buren op de eerste verdieping uit het raam te klimmen en bij mn slaapkamer naar binnen te klimmen in de toekomst
(Ik heb een loze deur bij mn slaapkamer - naar het niet bestaande dakterras - die ik nooit op slot doe want mensen kunnen van buiten niet in onze achtertuin komen, het huizenblok sluit de tuinen af zegmaar)
M’n ex heeft zelfs een sleutel van mijn huis haha. En ik een sleutel van zijn huis. Maar dat is vooral in het kader van praktisch omdat we een kindje hebben en we te allen tijde bij elkaar naar binnen willen kunnen mocht het noodzakelijk zijn.
De kontjes van het brood vind ik altijd fijn voor bij soep.
De kontjes zijn het lekkerst! Vooral een kontjestosti
Kontjes? Haha, ik noem dat altijd de kapjes van het brood.
Ja mijn vader en een goede vriend die in dezelfde wijk woont… leek me wel handig mocht ik ooit mijn sleutel vergeten. Mijn vader heeft toch nooit tijd lol. Ik heb ook sleutel van mijn vader zijn huis.
ik (en mijn familie) noemen met ook ‘het kapje’! heeft volgens mij ook te maken met waar uit NL je vandaan komt haha
Ja maar ook niet voor mezelf maar voor de kat, anders had ik het nooit gekocht.
Ik zou mn vissenkom meenemen
Escobar boven alles
Kapje is toch gewoon algemeen en kontje dacht ik eerder streekgebonden?
Ik rooster bijna altijd m’n brood dus er gaat nooit iets verloren