Toen ik bij de AH werkte droeg ik uit protest altijd het kaartje van collega Ibrahim en hij die van mij (bloemennaam uit het bovenstaande lijstje). Vond het nooit leuk om een kaartje te dragen omdat mannen, echt alleen mannen, je dan heel lollig gingen bedanken en je naam op je kaartje gingen zoeken. Pak gewoon je potje mierikswortelpasta die ik net heb aangewezen en ga heen.
Maar⦠er zijn zoveel soorten thee? Die allemaal heel anders smaken?
Vind jij dat hooikoortsmensen straks een terrasje mogen pikken?
- Ja als die persoon geen klachten vertoont (bijv. omdat die persoon 's ochtends medicatie heeft genomen)
- Nee want zonder medicatie vertoon je toch kenmerken van Corona.
- Ja, want als dat feest jaarlijks terugkeert weet die persoon echt wel Hooikoorts van corona te onderscheiden.
- Nee, want de kans bestaat dat je toch gaat snotteren etc.
- Nee, want volgens mij is de overheid er duidelijk in. Bestaat de kans dat je die klachten vertoont dan mag je niet terrassen.
- Andersā¦
- Alleen als die persoon net getest is of corona heeft gehadā¦
0 stemmers
Ik voel me tot nu toe echt offended door het meerendeel van de stemmers want mijn naam staat er tussen maar wel met een lelijkere spelling dan ik heb
Hier (Zeeland) noemen we het ook de korstjes!
Haha ik snap echt niet dat mensen kots viezer vinden dan poep? Ik heb een keer enorme buikgriep gehad en toen moest ik echt kiezen of ik op de grond zou poepen of kotsen (want ik kwam er te laat achter dat ik een teiltje mee had moeten nemen) maar vind kots toch echt minder goor dus ik heb op de grond gekotst. Vond ik minder naar opruimen.
Klanten die me vroeger aanspraken met mān naam gaf ik in mijn hoofd altijd een enorme dreun tegen hun kop. Zo denigrerend vond ik dat klinken.
āNou, VAIANA, deze onderbroeken zijn echt met 25% korting.ā
Ligt er ook wel een beetje aan wat voor kots. Als het voornamelijk doorzichtig is kan ik het wel aan, maar als ik nog precies kan zien wat iemand heeft gegeten (EN het een sterke geur heeft) dan heb ik toch liever poep.
En met buikgriep heb je natuurlijk ook dunne ontlasting die in alle gaten en kieren van je vloer kan kruipen, dan inderdaad toch liever gewoon een compacte drol die je makkelijk kunt oppakken.
MONSTERA.
Ja ik dacht wel gelijk aan de meest vieze soort poep, van die breiige plakkerige poep die je hebt als je ziek venten die ook zoān zieke geur heeft. Als het gewoon een compacte worst is, zou ik dat denk ik ook verkiezen om op te ruimen.
Ik dacht aan wat ik smeriger vind om op straat te zien, en dan vind ik overgeefsel echt naarder. Dat gesplashte op de grond en die brokjes en ughhhh. Poep op straat kan ik beter hebben.
Dit doet me beseffen dat ik veel meer mensen ken met de naam van een bloem dan ik had gedacht haha
Ja maar als ze irritanf doen verandert het wel snel naar mijn normale meer bozere/zwaardere stem :ā) Of heel overdreven het uiten terwijl ze dat niet door hebben ānee maar natuurlijk kan dat
:)ā en dan binnenmonds vloeken gvd? ";ā¬-#-{$=Ā¢ā
„[„®[[ en hopen dat je gezicht normaal blijft.
ja mijn customer voice is echt 1 octaaf hoger dan mijn normale stem
echt irritant als ik daar op ging letten maar deed dat onbewust hahaha
Dat verbaasde me ook. Ik ruim 100 keer liever iemands kots op dan poep hoor. Vind ik echt zo veel goorder. Is al heel je lichaam doorgegaan bah.
Haha wel grappig hoe iedereen het opvat. Heb t ook aan een vriend van me voorgelegd en die interpreteert het als poep vs kots aanraken en heeft liever kots aan zān vingers dan poep.
Echt veel hoger en ik gebruik ook verkleinwoordjes dan. Ik weet nou niet of het een goed idee was, want ik heb al een hoge stem dus alle klanten zaten tegen een soort Minnie Mouse te praten
Is het specifiek met klanten? Heb wel een telefoonstem, maar die heb ik ook als ik zelf met klantenservice oid bel.
Roken op het terras
- Zou verboden moeten zijn (ik rook zelf niet)
- Zou verboden moeten zijn (ik rook zelf wel)
- Moet gewoon kunnen (ik rook zelf niet)
- Moet gewoon kunnen (ik rook zelf wel)
- Kan wel, maar niet als de mensen om je heen (andere tafels) aan het eten zijn
- Kan wel, maar je moet het eerst vragen aan de mensen om je heen (andere tafels)
- Anders
0 stemmers
Als ik van mijn broodje kroket eet is het niet zo fijn als iemand naast me zit te roken, maar bij een drankje⦠tja, dan maakt het niet zo uit.