Stel je persoonlijke vraag #16

Ik heb lang in het buitenland gewoond waar fietsen gewoon niet echt een praktische optie was. Het verkeer/straatbeeld was helemaal niet ingericht op fietsen en de meeste dingen waren goed te voet te doen. Ik ben eraan gewend geraakt te lopen en dat dat langer duurt.
En waar ik nu woon is letterlijk alles te ver weg om met de fiets te doen, dus heeft het ook geen zin om er een te gaan kopen. Ben niet van plan om hier te blijven trouwens :stuck_out_tongue:

1 like

Als het over m’n eigen huis gaat: ‘het is hier echt een teringbende’. Als ik het over een ruimte heb die niet van mezelf is zou ik eerder zeggen dat het een beetje troeperig of rommelig is. Tenzij het echt een zwijnenstal is, dan noem ik het gewoon weer een teringbende.

4 likes

Dit ja! Of tyfyszooi. Bekt ook wel lekker.

5 likes

Hahaha ik zeg dit wel eens tegen iemand en dan kijkt hij mij echt aan van wtf zeg je?! :rofl: :rofl:

Ben je een Drent? Ik wel namelijk en ik zeg altijd klaaien i.p.v. knoeien.

1 like

Moppen zijn niet populair zie ik. Hangt voor mij wel heel erg af van de mop, en van degene die hem vertelt.
Ik heb wel het idee dat men vroeger veel meer moppen vertelde dan tegenwoordig.

1 like

geen fiets???

Na deze poll voorlopig wel denk.

En dat de meeste de konijnmop wel eens verteld hebben bevestigd voor mij maar weer hoe leuk we hier met z’n alle zijn haha. Echt veel te blij om.

4 likes

Pas vroeg iemand van werk ‘heeft er nog iemand een mop’ en toen moest ik echt zo mijn best doen om niet te zeggen ‘twee tieten in een envelop’. Ik kon me nog inhouden.
Zo kinderachtig wel :stuck_out_tongue:

20 likes

En ook de beste insteek om wereldwijd wat te veranderen. Als mensen doorhebben dat het helemaal niet zo moeilijk is om je eetpatroon een beetje om te gooien dan zullen ze denk ik ook eerder bereid zijn om bepaalde dingen op ten duur volledig te laten liggen.

1 like

Omdat ik altijd verbaasd ben dat mijn vrienden(in mijn ogen) bekende dingen niet kennen:

Weet jij wat BTS is?

• Ja
  • Nee
  • Ben niet zeker

0 stemmers

Weet jij wie Malala Yousafzai is?

• Ja
  • Nee
  • ben niet zeker

0 stemmers

Oke sorry als ik irritante taalnazi ben, open de spoiler dan vooral niet

ik zie je vaker ‘op ten duur’ schrijven en ik wilde even laten weten dat het ‘op den duur’ is

8 likes

Waarom kennen zoveel mensen een Koreaanse boyband:thinking: En maar 20% meer Malala Yousafzai.

Heb je wel eens een aflevering van Wishbone gezien?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers

Ik kan me herinneren dat ik dit vroeger wel eens keek maar geen idee waar

Was op Zapp of ned1 of ned2 op zondag(ochtend)!

1 like

Kennen is een groot woord, ik weet dat het een k-pop band is en that’s it.

5 likes

Ken ze alleen van naam en ik weet dat bepaalde figuurtjes bij ze/hun merch horen (een roze konijn?).

Heb ik dit nodig in mijn leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zit jij op TikTok?

• Ja, en ik ben zelf ook actief
  • Ja, maar ik kijk alleen naar anderen
  • Nee
  • Ik ken alleen Tik Tak

0 stemmers

Ik heb dit dus net “ontdekt” (ja ben een oma) en ik ben er gewoon niet over uit wat ik vind. Komen echt zulke rare dingen voorbij, ik ben soms echt in shock.

3 likes

Ik ben fan van hen maar omdat er ‘wat’ ipv ‘wie’ stond dacht ik ook aan behind the scenes hahah

1 like

Hahahaha ik ben de 1%

1 like