Stel je persoonlijke vraag #16

En ook de beste insteek om wereldwijd wat te veranderen. Als mensen doorhebben dat het helemaal niet zo moeilijk is om je eetpatroon een beetje om te gooien dan zullen ze denk ik ook eerder bereid zijn om bepaalde dingen op ten duur volledig te laten liggen.

1 like

Omdat ik altijd verbaasd ben dat mijn vrienden(in mijn ogen) bekende dingen niet kennen:

Weet jij wat BTS is?

• Ja
  • Nee
  • Ben niet zeker

0 stemmers

Weet jij wie Malala Yousafzai is?

• Ja
  • Nee
  • ben niet zeker

0 stemmers

Oke sorry als ik irritante taalnazi ben, open de spoiler dan vooral niet

ik zie je vaker ‘op ten duur’ schrijven en ik wilde even laten weten dat het ‘op den duur’ is

8 likes

Waarom kennen zoveel mensen een Koreaanse boyband:thinking: En maar 20% meer Malala Yousafzai.

Heb je wel eens een aflevering van Wishbone gezien?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers

Ik kan me herinneren dat ik dit vroeger wel eens keek maar geen idee waar

Was op Zapp of ned1 of ned2 op zondag(ochtend)!

1 like

Kennen is een groot woord, ik weet dat het een k-pop band is en that’s it.

5 likes

Ken ze alleen van naam en ik weet dat bepaalde figuurtjes bij ze/hun merch horen (een roze konijn?).

Heb ik dit nodig in mijn leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben fan van hen maar omdat er ‘wat’ ipv ‘wie’ stond dacht ik ook aan behind the scenes hahah

1 like

Hahahaha ik ben de 1%

1 like

Tiktok is mn leven. Hoor overal ook die liedjes ineens hahaha. ( ik doe niet aan die dansjes trouwens haha te veel moeite)

4 likes

Ik heb het ook net ontdekt en vind sommige filmpjes wel leuk, maar ik vind ook dat veel mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen

1 like

Ooit 2 filmpjes erop gezet

1 like

Ga nu Spring Day luisteren :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben verslaafd :weary: als ik sad ben ga ik alle filmpjes kijken die ik geliked heb. En ik heb het afgelopen week in elk gesprek over tiktok gehad.

9 likes

ik ben gek op jasmijn, en het is ook m’n tweede naam.
de geur de smaak alles vind ik er heerlijk aan. m’n moeder vertelde dat ze liters jasmijn thee dronk toen ze zwanger van me was, misschien daardoor!

en @anon42392789 erica is eigenlijk ook een bloem, een heideplantje. grappig he

9 likes

het is ook mijn tweede naam maar ik vind alles eraan zo goor :sob::joy:

1 like

mmmm jasmijn ik word al vrolijk als ik eraan denk.

6 likes

misschien moet ik het maar gaan leren waarderen net als koffie

2 likes