Tiktok is mn leven. Hoor overal ook die liedjes ineens hahaha. ( ik doe niet aan die dansjes trouwens haha te veel moeite)
Ik heb het ook net ontdekt en vind sommige filmpjes wel leuk, maar ik vind ook dat veel mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen
Ooit 2 filmpjes erop gezet
Ga nu Spring Day luisteren 
Ik ben verslaafd
als ik sad ben ga ik alle filmpjes kijken die ik geliked heb. En ik heb het afgelopen week in elk gesprek over tiktok gehad.
ik ben gek op jasmijn, en het is ook mān tweede naam.
de geur de smaak alles vind ik er heerlijk aan. mān moeder vertelde dat ze liters jasmijn thee dronk toen ze zwanger van me was, misschien daardoor!
en @anon42392789 erica is eigenlijk ook een bloem, een heideplantje. grappig he
het is ook mijn tweede naam maar ik vind alles eraan zo goor 

mmmm jasmijn ik word al vrolijk als ik eraan denk.
misschien moet ik het maar gaan leren waarderen net als koffie
of een geurtje van nemen.
Een vriend van me zei ooit dat in jasmijn een stofje zit dat ook in poep zit en sindsdien snap ik mijn haat-liefdeverhouding met heftige jasmijngeur beter.
(Je kan er hier meer over lezen mocht je dat willen.)
Welke geur zou sigarettenrook moeten om het snelst te worden verboden?
- gierput
- zweet
- rottend vlees
- Axe bodyspray
- Durian
- Gewone rookgeur
0 stemmers
Ik had discussie met mijn vriend dus even een beetje random vraag: Laat je ook wel eens per ongeluk een scheet als je niest?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Een snart heet dat!
Als je ooit de geur van een kippenbroederij in de zomer hebt gerokenā¦
niet te doen. Of noem je dat een pluimveehouderij. Iig zooo misselijkmakend.
ik ben zelf begin dit jaar gestopt, en toen ik net niet meer rookte viel me pas op hoe kut het is dat het gebeurt eigenlijk
ik vond mezelf altijd heel attent als ik buiten het bushokje ging staan roken, maar nu merk ik dat je het dan in het bushokje gewoon ook ruikt en zo nog wel meer dingen waar ik ārekening mee hieldā
ik rook het laatst zelfs vanuit de auto voor me omdat we allebei ons raam open hadden???
en het voegt niks toe, je wordt er niet dronken/stoned van dus waarom moet je eigenlijk roken?
in dat allen carr boek stond āje rookt alleen om de verslaving zelf te bevredigenā en dat is natuurlijk ook zo
bij wijn kun je nog na een lange week denken āeven zin om niet meer na te denken ofzoā maar dat kan hier niet eens mee
Ik ben tegen want ik vind dat wel verregaande bemoeienis van de staat. Ik heb ook ongezonde gewoontes, die worden ook niet verboden. Wel mag roken waarbij je anderen tot last bent verboden worden (terras, balkon).
Nou dat idd, dat de staat wel heel betuttelend word. Maar in mijn omgeving vinden mensen dat maar een vreemde gedachte.
Vind zelf trouwens roken op terras enzo ook wel prima. Die aparte rookruimtes hadden ze gewoon niet weg moeten doen.
Roken is een ernstige verslaving, wat ontzettend vast geroest zit in onze samenleving. Het leed ervan zie ik dagelijks op mijn werk en zelf dan snappen sommige patiƫnten niet dat het stoppen met roken hen op dat moment ook nog zal helpen. Ik heb gestemd op absoluut verbieden ervan, maar er zijn inderdaad ook andere gewoontes die slecht zijn voor je gezondheid wat dan wel mag dus twijfel.
Valt de klemtoon op de 1e of 2e lettergreep?
- PIStache
- PisTACHE
0 stemmers
Wist jij als kind dat als je ouders zouden overlijden, wie er dan voor jou zou zorgen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat voor dekbed heb jij?
- Katoen
- Synthetisch
- Dons
- Wol
- Bamboe
- Anders
0 stemmers