Geen idee op die laatste vraag. Ik heb het idee dat ik sowieso vrij weinig uit mezelf deel en liever luister naar wat anderen zeggen dan zelf in te brengen in het gesprek. Wat asociaal/gesloten dus eerder.
Ik moet zeggen dat ik economie en bedrijfskunde best verschillend vind. Ook al heb je ook de studie economie en bedrijfskunde (dus wat zeg ik eigenlijk?). Omdat bedrijfskunde vaak wat meer strategie en management en organisatie binnen bedrijven is. En economie meer over marktwerking, monetair en fiscaal beleid, economische modellen en systemen (economische groei, inflatie, werkloosheid, belastingen etc.).
Edit: ik zie dat ik helemaal geen punt maak en weet ook niet precies meer wat dat zou zijn dus hier ook mijn zegje waarin ik helemaal niks zeg
Wat een saai verhaal
ik ben goed in veel praten over niks
Ik geloof niet in geld
Vooralsnog niks, maar ik haal gelukkig verder genoeg voldoening uit mensen vervelen.
zullen we nog wat haat polls doen.
heb zin in vermaak tijdens het eten
M’n economiedocent van vroeger
was een van de weinige docenten waarbij ik niet wegkwam met niksdoen in de les. Hij heeft me echt gepusht om een voldoende te halen op m’n examen, en inspireerde me om zelf docent te worden haha.
Edit: dat laatste omdat ie echt humor had en leuk met leerlingen omging. Denk dat dat voor veel economiestudenten niet geldt
Tijdens de lerarenopleiding was er een economiestudent die zijn leerlingen standaard aansprak met “jongetjes en meisjes”, lekker kleinerend.
Gebruiken jullie wel eens smoesjes om van visite af te komen? Zo zei ik dus vandaag tegen iemand dat hij maar even kon komen chillen want moest nog huishouden doen maar in werkelijkheid ging ik serie kijken maar ja voelt ook zo lullig om tegen iemand te zeggen haha. Als ik (buiten corona om) op zaterdagavond allemaal vrienden over de vloer krijg en al weet dat ik het niet laat wil maken met hun roep ik gewoon dat mijn wekker vroeg gaat haha. 
- Ja regelmatig
- Ja (heel) soms
- Nee ben altijd eerlijk
0 stemmers
Ik haat visite echt, heb dat denk ik ook vanuit huis meegekregen want mijn ouders vonden het ook niks. Ga dan liever zelf bij mensen op bezoek. Verzin daarom ook smoesjes want het is niet zo sociaal geaccepteerd om het zo te zeggen merk ik soms aan mijn omgeving 
Heb je (grote) levensdoelen waar je aan werkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zoja, zijn deze gericht binnen je carrière, eigen bedrijf of persoonlijke sferen?
- Carrière
- Eigen onderneming
- Privé
- Anders
0 stemmers
En indien je het wilt delen: wat zijn je doelen?
Ik heb de hele dag op de bank gelegen en niets gedaan. Ik voel me daar juist heel onrustig door omdat ik het gevoel heb mijn tijd te verdoen - dat vind ik soms frustrerend.
- Herkenbaar!
- No problemo, ik lig zo vaak niets te doen
0 stemmers
Op het forum ben ik…
- Grappiger dan in het echt
- Minder grappig dan in het echt
0 stemmers
- Directer dan in het echt
- Minder direct dan in het echt
0 stemmers
- Genuanceerder dan in het echt
- Minder genuanceerd dan in het echt
0 stemmers
Oh ja die optie had ik bewust weggelaten. Ik wil lekkere zwart/wit antwoorden.
Heb jij plekken in huis waar je snacks verstopt voor je partner?
- Ja
- Nee
- Nee, maar hij/zij waarschijnlijk wel voor mij
- Nee, maar wel voor m’n kinderen
0 stemmers
Oh ja, eens!
Hoewel ik merk dat ik mezelf via bijvoorbeeld whatsapp ook grappiger / gevatter vind, omdat de gesprekken dan sneller gaan ofzo.
ik word “gewoon” heel boos maar verder niks
Nee, maar wel voor mezelf.
Ik vond het niet heel spannend (wel een beetje though), maar heb wel nog iemand nodig die me uitlegt wat the fuck er nou gebeurde bij het einde.
Ik ben niet nooit boos of verdrietig, maar wel zeer zelden, dus daarom maar op ‘Allebei nooit’ gestemd. Mijn stemming wisselt heel weinig, soms rond mijn ongesteldheid wat chagrijniger richting mijn partner, maar ik ben niet zo snel boos, verdrietig, bang, heel blij o.i.d.