Stel je persoonlijke vraag #16

Haha dan ben ik blij dat ik die niet gehad heb. Werkt een permaban per IP adres?

Ik ben een baby. Zat 5 jaar geleden op t hoogtepunt van mn puberteit

Baking soda met heet water er een hele nacht ofzo laten intrekken en laten opdrogen en dan stofzuigen?

Bijzonder, ligt er ook een beetje aan hoe je dat woord interpreteert. Ik doe iets met mijn leven wat wel vrij afwijkend is van de norm, daarin voel ik me afwijkend en dus denk ik bijzonder. Maar dat maakt mij niet beter dan andere mensen, absoluut niet. Het lijkt alsof jezelf bijzonder vinden heel arrogant is, maar zo interpreteer ik dat persoonlijk niet.

1 like

Ohh fuck dat ziet er heerlijk uit!! En mijn matras is 80% zelfbruiner dus misschien is dat wel een goed idee. Blijft het niet lang nat erna?

5 likes

Ja heb ik al eens gedaan en toen leek hij alleen maar vuiler te worden :sob:

1 like

Say no more fam! Ik heb m al gereserveerd :heart_eyes::heart_eyes: helemaal zin in

20 likes

ik vind mijn huurprijs fair maar dan neem ik mijn huurtoeslag wel mee

1 like

Oh bij mij hielp het wel, alleen hij werd er iets valer van. Ik snap ook niet dat mensen zo’n kleed zo mooi kunnen blijven houden. Misschien kun je zo’n stoomapparaat huren. Oh wat @Ovenschaal al zei.

1 like

Maar dat die reactie vaak geplaatst wordt impliceert ook dat er dus veel posts zijn die daar aanleiding toe geven, ergo veel posts van mensen die denken dat ze uniek zijn. Overigens vind ik misschien nog niet eens dat ik ben uniek-idee zo uitgesproken op het forum maar uit die definitie die Lula postte vind ik dit wel best vaak van toepassing hier:

1 like

Ik vind het wel heerlijk dat jij als Belg toch nog de meest nuchtere DOE NORMAAL persoon van ons allemaal bent <3

Ik probeer me in te houden want objectief gezien weet ik dat ik niet bijzonder ben maar gevoelsmatig vind ik mezelf wel speciaal. Net als bij narcisme testen die vul ik altijd in op feiten en ervaringen en niet hoe ik me echt voel (kniel voor me graag)

5 likes

Ik vind wel dat hier veel mensen zitten met verhalen dat ik denk jemig hoe kan je hier mee zitten? Hoe kan je hier überhaupt over nádenken :sleeping:
Maarja misschien in het echte leven ook wel maar delen ze dat niet

13 likes

Ja, we zitten hier niet voor de gezelligheid maar voor de likes hè. Laten we het hier dan tenminste wat leuker maken dan in het echte leven.

5 likes

Wat is erger

• Iemand die constant loopt te humblebraggen
  • Iemand die al z’n verhalen net iets verhalen leuker maakt dan de situatie was
  • Iemand die werkelijk overal mee zit/bang voor is/een probleem van maakt

0 stemmers

Welke ben je zelf het meest

• Humblebragger
  • Overdrijver
  • Zeurpiet

0 stemmers

Een verhaal moet je een beetje aankleden, niemand wil luisteren naar verhaal zonder enige versiering.

Maar het moet wel >85% waar zijn. Bijvoorbeeld dat Tomatenverhaal was versiering zonder inhoud, daar is ook niks aan.

17 likes

hebben jullie ooit een (enigszins) inspirerend persoon ontmoet die een economische/bedrijfskundige studie doet?

• ja
  • nee

0 stemmers

mijn theorie is dat die niet bestaan

6 likes

nu je het zegt :exploding_head:
(nee dus in mijn geval)

1 like

Dat hoge percentage nee is wel een beetje pijnlijk :sob:.

1 like

Oh love zeuren, ik zeur echt de hele dag door.

1 like

Mijn verloofde heeft bedrijfskunde (change management) gestudeerd om iets te kunnen veranderen en is 1 van de meest inspirerende mensen die ik ken.

21 likes