Op het forum ben ik…
- Grappiger dan in het echt
- Minder grappig dan in het echt
0 stemmers
- Directer dan in het echt
- Minder direct dan in het echt
0 stemmers
- Genuanceerder dan in het echt
- Minder genuanceerd dan in het echt
0 stemmers
Op het forum ben ik…
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik kan hier niet op stemmen want alles hetzelfde hier en in het echt
Oh ja die optie had ik bewust weggelaten. Ik wil lekkere zwart/wit antwoorden.
Heb jij plekken in huis waar je snacks verstopt voor je partner?
0 stemmers
Oh ja, eens!
Hoewel ik merk dat ik mezelf via bijvoorbeeld whatsapp ook grappiger / gevatter vind, omdat de gesprekken dan sneller gaan ofzo.
ik word “gewoon” heel boos maar verder niks
Nee, maar wel voor mezelf.
Ik vond het niet heel spannend (wel een beetje though), maar heb wel nog iemand nodig die me uitlegt wat the fuck er nou gebeurde bij het einde.
Ik ben niet nooit boos of verdrietig, maar wel zeer zelden, dus daarom maar op ‘Allebei nooit’ gestemd. Mijn stemming wisselt heel weinig, soms rond mijn ongesteldheid wat chagrijniger richting mijn partner, maar ik ben niet zo snel boos, verdrietig, bang, heel blij o.i.d.
Hij “verstopt” m’n snackjes heel vaak bovenin de kast. Waar ik het wel kan zien maar net niet bij kan.
Ik ben heel snel heel boos. Maar niet zo snel verdrietig, dan moet er wel echt iets gebeurd zijn. Maar ik kan echt om de kleinste dingen ra-zend worden
niet voor m’n partner maar voor m’n huisgenoot! die vreet al mijn snacks op dus die liggen verstopt op m’n kamer. dus heb toch op ja gestemd haha
Zou jij mee durven doen aan De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld?
0 stemmers
Ik heb nog steeds geen rijbewijs, echt failed adult in elk opzicht.
Of nouja boos boos. Meer een soort achterlijke mix van frustratie en onmacht en een compleet onvermogen om daarmee om te gaan. Wat me nog bozer en gefrustreerder maakt. Uiteindelijk vreet ik mezelf dan drie weken op zonder er verder iets mee te doen totdat het gewoon is weggesleten of er zich een nieuwe gebeurtenis aandient die mijn aandacht opeist. Heel effectieve aanpak
Ja lijkt me echt zo vet! Wel met een leuk persoon naast me hoor, anders stuur ik “per ongeluk” het ravijn in.
M’n vriend noemt me soms ‘m’n papzakje’ en dat vind ik eerder liefkozend. Zou me er ook niks van aantrekken omdat ik weet dat ik geen ‘papzak’ ben en omdat ie het meestal zegt als ik de knoop van m’n broek open doe en op de bank lig wanneer ik teveel gegeten heb
GoSupermodel🥰
Ik douche altijd in de avond
Mijn broertje heeft sinds een jaar een relatie met mijn beste vriendin haha