Late reactie maar dit vond ik in het OV soms zo naar. Dat iemand echt zo’n weeïge muffe slaapwalm om zich heen had hangen. Snap precies wat je bedoelt.
Hoeveel tv’s heb je in huis?
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
Als jij naar de wc gaat voor de grote boodschap, doe jij je broek dan:
- Tot ergens boven je knieën
- Tot je enkels
- Uit
- Ik draag geen broek
- Dit is privé informatie
0 stemmers
Haha hier heb ik met m’n beste vriend een keer een discussie over gehad. Hij vond het héél raar dat ik m’n broek niet tot m’n enkels deed. Dat kon toch niet lekker zitten en dan kon je ook niet je benen wijd doen. Eh nee ik schijt ook niet wijdbeens.
Dit was dus precies de discussie die ik net had :’)
Sinds afgelopen zaterdag 2 want het vakantiegeld was binnen Echt zo blij met m’n nieuwe tv, geinfluenced door @anon86562306 in het interieurtopic!
Geen flauw idee!
Wow ik ging net kijken en heb bijna een kwart afbetaald al?! En als ik dit blijf betalen zit ik bijna op de helft als de rente weer herzien wordt (is nu 0 voor mij tot 31 dec 2022). Dat is best prima haha, verwachtte het erger…
Ik heb allebei blijkbaar procentueel evenveel/weinig afbetaald, heel nice
Overigens betaal ik beide in 30 jaar terug en ongeveer gelijk begonnen met afbetalen. Dus misschien ook niet zo gek.
Maak jij gebruik van stickers op Whatsapp?
- Ja
- Nee
- Wat zijn stickers?
0 stemmers
Ik heb uiteraard mijn eigen zelfgemaakte collectie:
Ik ben hier wel heel slecht in, die krengen verzenden meteen als je ze aanklikt.
Ja ik moet ook altijd opletten dat ik niet per ongeluk op de ‘kech ga weg’ sticker van @FredPaillet druk.
Ik kwam er door jouw poll achter dat ik mijn studieschuld blijkbaar in oktober heb afbetaald
Krijg je ook niet even een berichtje van ofzo… was ook maar 2.500, maar toch.
Ja super irritant. Heb ik met gifs ook. Te lui om ze in te delen.
DIT. En dan heeft de ander al gereageerd en is je sticker niet meer accuraat. Wat een kut leven
Gifs kun je gewoon zoeken?
Sgat, ik doe alleen aan premium gifs hè. Weet je hoeveel werk dat is om die te vinden en te verzamelen.
Wat is je favo water buitenshuis?
- Kraanwater
- Spa
- Bar-le-Duc
- Sourcy
- Vittel
- Evian
0 stemmers
Heb de poll aangepast, het is niet wat je in je huis wil drinken!
Mijn beste vriend maakt altijd stickers van onze vriendengroep. Die sla ik altijd op, heb geen idee hoe ik ze zelf moet maken