Ieee die vind ik zo tegenvallenš
Eigenlijk is het mijn Koningsdagtraditie om het land uit te vluchten. Vorig jaar zat ik in Brussel en het jaar daarvoor in Parijs. Met wiet en alcohol, dat wel. Ik ben gewoon niet zoān feestdagenmens.
Echt? dit was het enige dat ik nog kon vinden. Vorig jaar had ik een oranje vlaai. Die was wel echt lekker. Nja anders maar neus dicht en door
Ik ga morgen naar het eiland van een vriendin naar de 2 kuikentjes kijken. Heb voor het eerst in mān leven zin in Koningsdag
Werken in de wijk
Ik stemde eerst nee, maar ik weet het eigenlijk niet.
Toen ik 5 was ben ik ās nachts met een levensbedreigende ontsteking naar het zkh gebracht, misschien lag ik toen wel op de IC?
Kan me er vrijwel niets van herinneren. Eens aan mijn ouders vragen.
Oh ja 1 keer bij de NMBS (spoorwegen). Er reden geen treinen meer vanuit een bepaald station waar ik dus vastzat. Er zouden vervangbussen rijden, maar die vertrokken pas vanuit een ander station (nabijgelegen), maar hoe moest ik dan in godsnaam in dat andere station geraken? Dus ik stuur die vraag naar de klantendienst die mij doodleuk antwoordt āmet de treinā. Man ik was boos. Ik wil best begrip opbrengen voor onvoorziene omstandigheden maar behandel mij daarna niet als een idioot. Was ook op een heel denigrerend toontje verder.
Special snowflake alert!
Kort na mijn keizersnede omdat die buiten kantooruren was.
Ik heb niet op de ic gelegen maar wel even op de high care recovery. Wat gelukkig heel snel wat afgeschakelt en ik gewoon naar de afdeling mocht.
Iew wat eng
hoe dan? nooit bloedgeprikt? of een familielid of vriend opgenomen en op bezoek geweest? of in het weekend naar de noodapotheek? nooit fotoās of een echo moeten laten maken? ik ben echt in shock hoe zoiets kan haha
Ik ben niet @Zemraluani maar tot dit jaar ook nog nooit in het ziekenhuis geweest. Het is dat ik nu zwanger ben en twee keer bloed heb moeten laten prikken en een paar maanden geleden toevallig een verstandskies moest laten verwijderen maar daarvoor nog nooit in het ziekenhuis geweest. Gelukkig ook niet om iemand te bezoeken.
hoe uit zich een kater bij jou?
- hoofdpijn
- maagpijn
- leverpijn
- ander soort buikpijn
- onbeperkt honger
- geen eetlust
- specifieke cravings
- trillen
- zweten
- vieze smaak in je mond
- overgeven
- anders namelijkā¦
0 stemmers
Ik drink nu nooit meer zoveel, maar eerder had ik dat wel altijd als ik goed dronken was. Ik ben sowieso megavergeetachtig en als ik gedronken heb nog meer. Ik droomde dan ook altijd over die avond en de volgende dag wist ik echt niet meer wat ik nu echt gebeurd was en wat ik gedroomd had.
Heb wel een paar keer gehad dat ik steeds flauwviel de volgende ochtend als ik moest overgeven van de drank, maar dan heb ik het wel echt bont gemaakt of is het verkeerd gevallen
hahaha ja als die lijst zo onder elkaar lees denk ik ook verdomme wat is het eigenlijk vergif.
maarja, vaak wel lollige avonden.
Ik dacht trouwens dat ik een van de weinigen was met zo specifiek maagpijn en zon gore smaak daarvan in je mond die alleen weggaat door te eten maar 15 min later terug is. zon soort branderige smaak ofzo⦠herkent iemand dit?
- ja heb ik ook, erg vervelend
- ja heb ik ook, maar ik heb een tip;
- nee weet niet wat je bedoelt
0 stemmers
ja altijd dus dan blijf ik tot 19u in bed liggen zodat ik niemand hoef te spreken!!
ja ik neem soms rennies, dat helpt wel iets. Ik voel me dan wel echt een probleemdrinker haha
Anders moet ik de hele dag blijven eten om het even kwijt te raken, maar daar word ik weer zo misselijk van!
Ik heb bijna nooit hoofdpijn, dat is echt chill. Soms een heel klein beetje, maar dat is ook snel weer weg. Ik ben vaak wel (een beetje) misselijk en slap