Ik ga wel knorren en als ik écht de slappe lach heb maak ik geen geluid behalve af en toe een soort zeehond geluid als ik naar adem snak
nee wel soms een beetje overgeven
is echt deel van mân persoonlijkheid
Niet bij één of twee glazen, wel altijd bij, dont know, iets van 8 of meer glazen. Zo ranzig he. Als ik al misselijk ben door de kater kan ik die lucht echt niet hebben.
Ruik je het ook bij een paar glazen?
Heb je wel eens gehad dat je zĂł hard moest lachen dat je daarna moest huilen? Dus niet huilen van het lachen, maar oprecht keihard janken. Ik heb dat dus heel vaak als ik echt heel hard de slappe lach heb en behalve mân zusje ken ik niemand die dit ook heeft
- Ja dat heb ik ook (weleens)
- Nee dat herken ik niet
- Serieus Axolotl, ga terug naar je psych
0 stemmers
Parachute springen is het gaafste wat ik ooit heb gedaan!
Flyboarden kan ik iedereen aanraden, is zo grappig!
Ja zeker
FTFY
Ik vind dat het wel meevalt, maar ik heb wel een vrij standaard/gangbare smaak in veel dingen, dus volgens de uitslag van de poll erboven blijkbaar wel
Andersom heb ik het trouwens ook altijd. Ik huil niet zo vaak, maar als ik een keer echt hard moet huilen mondt dat op een gegeven moment uit in een enorme lachbui.
Dit had ik vroeger inderdaad ook! Maar sinds ik anti depressiva gebruik niet meer. Wel nog dat ik keihard ga huilen als ik te lang lach
Mân beste vriendin heeft dat overigens ook dus wij zitten vaak na een lach bui samen te janken hahaha
Ik ken de variant van Madonna het best. Maar je hebt gelijk, het nummer is niet oorspronkelijk van haar.
Haha wel heel leuk eigenlijk dat jullie dat allebei hebben, dat maakt het ook veel minder ongemakkelijk lijkt me!
Omdat het beide kanten op werkt wordt het ook een beetje een vicieuze cirkel trouwens, waarbij het op een gegeven moment allemaal in elkaar overloopt in één grote hysterische lach / huil bui. (Het is overigens niet alsof ik dit dagelijks heb hoor.)
Hahahaha oh ja dat herken ik van toen ik net bevallen wasđ zat ik keihard lachend te huilen als een of andere maniak. Mân man heeft toen echt getwijfeld of hij iemand moest inschakelen ofzo hahahaha
Ik mis hier precies mijn nummer 1 katersymptoom: Misselijk zijn. Niet eens overgeven, maar wel zo misselijk dat ik niks kan.
als iemand zegt een bepaald boek gelezen te hebben maar ze hebben het in feite geluisterd (audioboek) dan
- verbeter je ze want geluisterd = niet gelezen!!!
- vind je het wel irritant maar zeg je maar niks om geen hater te zijn
- is hetzelfde toch??
- ik zeg ook dat ik boeken gelezen heb terwijl ik ze geluisterd hebt
0 stemmers
moet echt hobbyâs gaan zoeken maar als youtubers zeggen iets gelezen te hebben terwijl ze t alleen geluisterd hebben klik ik direct de video weg hahaha
Oh zo herkenbaar! Vooral als ik met mensen ben geweest die ik niet super goed ken en dus ook niet precies kunnen invullen wat er gebeurd is en ik daardoor extra het idee heb dat ik mezelf compleet voor lul heb gezet.
Elise (Tiger Elise) en Wouter plaatsten gisteren op Insta dat ze Pippi Langkous keken en toen had ik ook ineens zin om dat te kijken.
- Pippi Langkous is geweldig! Ik kijk het af en toe ook nog eens terug.
- Ik vind Pippi Langkous niet leuk
- Ik heb Pippi Langkous nog nooit gezien
- Wie is Pippi Langkous?
0 stemmers
Ik vond het vroeger wel erg leuk maar kijk het nu niet meer (terug)
Ga jij morgenâŠ
- de vlag uithangen
- je woning versieren in oranje-thema
- oranje tompoucen eten
- oranjebitter drinken
- het Wilhelmus zingen
- naar de koning kijken op tv
- oranje kleding dragen
- je gezicht schminken
- digitaal een kleedje neerleggen
- buren, vrienden of familie een fijne dag wensen
- niets hiervan (ben Belg)
- niets hiervan (ben Nederlander)
- anders
0 stemmers
En ik zie er super sexy uit als ik een kater heb
ik heb blijkbaar de gewoonte om katerselfies te maken en toen ik laatst al mijn fotoâs van telefoon op laptop had gezet vond ik mezelf op katerfotoâs op een bepaalde manier heel sexy. Wss doordat mijn (krokante) haar dan heel volumineus zit en de gevlekte makeup van de avond ervoor geeft een soort grungy vibe
Jumbollen, oranje chips & m&ms eten (en rosé drinken maar die is helaas niet oranje)