Stel je persoonlijke vraag #16

Ik gebruikte lange tijd Ecosia en had die ook ingesteld als standaardzoekmachine, maar de resultaten waren vaak gewoon niet goed genoeg (vooral voor m’n werk niet en m’n werkcomputer is dezelfde als m’n privécomputer) en daarom ben ik weer teruggegaan naar Google… Maar misschien geef ik Ecosia weer een kans.

Random taalfeitje nog: de correcte spelling in het Nederlands is ‘googelen’. Vet lelijk.

9 likes

Zouden jullie 24 uur in een kamertje met Trump opgesloten kunnen zitten?

• Ja, makkie!
  • Ja, maar wel met moeite
  • Ja
  • Ik twijfel
  • Nee
  • Nee, na 1 uur ben ik hem zat
  • Nee, na 12 uur ben ik hem zat

0 stemmers

En met Rutte?

• Ja, makkie!
  • Ja, maar wel met moeite
  • Ja
  • Ik twijfel
  • Nee
  • Nee, na 1 uur ben ik hem zat
  • Nee, na 12 uur ben ik hem zat

0 stemmers

1 like

Vind dat meer mensen mondkapjes in huis hebben dan chips anders ook vrij heftig!!!

11 likes

Ik vind een beetje gespierde mannen wel aantrekkelijk maar dan niet als ze zo gespierd zijn dat het lijkt alsof ze op ontploffen staan.

1 like

Dit doet echt hé-le-maal niets voor me :nauseated_face: zou dit helemaal niet aan willen raken hahaha.* Ach ja ieder z’n ding.

*ja oké eigenlijk doet het dus wel iets, namelijk afkeer.

3 likes

24 uur alleen met Trump in een kamertje lijkt me fantastisch :sweat_smile: kan me zo geen voorstelling maken hoe die man is zonder zn fans/personeel. 24 uur gestoorde ruzie maken :smiling_imp:

8 likes

Ik heb Mark Rutte weleens gezien in een kroeg waar ik af en toe kom. Dus alleen al op basis daarvan geloof ik gewoon dat dat gezellig wordt.

8 likes

Nou ik mag hopen van wel :sweat_smile:
Anders knap ik. Of bedoel je iets anders? :wink:

ik hou best van gespierd maar dit gaat me te ver, nekspieren vind ik onaantrekkelijk

1 like

24 uur met hem zitten lijkt me wel gezellig, beetje keuvelen en flauwe grapjes maken.

1 like

Jaaaa en zijn stem :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Dit plaatje en nog meer gespierd vind ik te. Dan krijg je volgens mij vrij snel de categorie anabolennek. Iets minder dan dit, maar wel grote armen, sixpack en vooral gespierde benen (never skip legday!!) vind ik wel woest aantrekkelijk.

Dit vind ik echt het toppunt, beter wordt het niet. Plaatje hierboven, nee bah

1 like

Ik vind not dan gelijk weer zo hard klinken, maar mijn type is het niet echt. Het is gewoon een prima gast

6 likes

Ja precies dit haha

1 like

Haha ja ik zou me heel pappig voelen naast zo’n intens gespierde man :joy:

2 likes

Nouja dat maakt het niet beter he. Dat kledingstuk heet zo omdat tokkie amerikaanse mannen die hun vrouw slaan zoiets dragen.

2 likes

En wat vinden jullie hiervan dan (zonder glitters)

• Aantrekkelijk
  • Niet aantrekkelijk

0 stemmers

hoezo zonder glitters

26 likes

Deze zit toch ook in game of thrones? Daar vind ik hem echt woest aantrekkelijk dus kan het niet los zien :drooling_face::drooling_face:

2 likes