Stel je persoonlijke vraag #16

Mijn baas heeft laatst in een interview gezegd dat hoop uitgestelde teleurstelling is.

5 likes

Dat zou aan mijn baas moeten vragen.

3 likes

Ik kan me er wel iets bij voorstellen en herken me ook wel in die uitspraak. Ik hoop vaak dingen tegen beter weten in. Dan weet ik al 99,99% zeker dat de uitkomst negatief is, maar toch houd ik me vast aan een onmogelijk minuscuul sprankje hoop waardoor ik de teleurstelling uitstel tot ik de definitieve nee heb. Het gaat niet op bij alles, wanneer je kansen 50/50 zijn is hoop de hoop alleen in het negatieve geval uitgestelde teleurstelling.
Voor mij geldt het ook wel met hopen op een betere toekomst (sorry klinkt dramatisch). Ik zat vijf jaar geleden niet lekker in mijn vel, maar ik hield me toen vast aan ‘over vijf jaar is het beter’. Fast forward, ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel --> teleurstelling. Niet dat ik ervan leer, want ik heb nu nog steeds hoop dat het over vijf jaar wel beter is.
Ik realiseer me nu dat de uitspraak ‘zolang er leven is, is er hoop’ toch wel ergens op slaat, of het nou uitgestelde teleurstelling is of niet :wink:

2 likes

Nee, ik haat hoop. Het voelt zo afwachtend
 Heb liever het gevoel dat ik iets actiefs kan doen om een betere uitkomst te krijgen. Stiekem ben ik blijkbaar 1 van de kutmensen die gelooft dat het leven tot op zekere hoogte maakbaar is
 :grimacing:

1 like

Heb jij een badmuts?

• Ja
  • Nee
  • Nee had ik maar een badmuts

0 stemmers

Ik had er wel 1, maar dat geluid is zo keihard als de douchestraal erop komt dat ik echt a relaxed onder de douche stond.

6 likes

Ja maar mijn haar is te dik en te lang dus het past er niet onder :joy:

1 like

Oh wow in mijn hoofd ben jij nu rapunzel :sweat_smile:

1 like

Ik speelde dit af en mijn kat reageerde letterlijk zo:
create-meme-scared-2-scared-2-meme-scared-cat

18 likes

Niet echt zo helemaal maar wel zoals je op tiktok ziet hahaha

Ja en het zijn meestal dan zulke misplaatste grappen dat ik het alleen maar ongemakkelijker maak.

2 likes

En dan wel in combinatie met zo’n gezicht :cry:

image

15 likes

Ik doe meestal zoiets (niet per de bewust)

afbeelding

Of zoiets

afbeelding

62 likes

Heb jij een lievelingsschilderij? (Mensen om mij heen kijken echt raar als ik hen vraag om hun lievelingsschilderij)

• Ja en ik ga je nu vertellen welke
  • Gewoon ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik kan niet zo goed kiezen

Samenvatting

image

9 likes

Ten huwelijk gevraagd worden via de radio

• Leuk!
  • Ligt aan de relatie
  • Nee kan echt niet!
  • Boeiend hoe je gevraagd wordt. Liefde is liefde

0 stemmers

1 like

Monarch of the Glen. Ik weet echt niks van kunst maar zag dit schilderij in Schotland en het past heel goed bij die vakantie toen dus vind het een mooie herinnering eraan.

15 likes

Lijkt mij vreselijk maar wil sowieso niet trouwen. Maar als degene die gevraagd wordt het leuk vindt, geen probleem lijkt mij.

8 likes

Nouja even een sidenote, gevraagd worden tijdens een feest/moment van een ander vind ik dan wel weer not done.

oh en ik zou het wel echt afschuwelijk en gĂȘnant vinden

4 likes

Jaaa vooral tijdens iemand anders huwelijk

Dusss

Gevraagd worden op iemands huwelijk?

• Ja moet kunnen
  • Ligt aan de situatie
  • Nee kan echt niet
  • Boeiend!

0 stemmers