Niet per se één, maar o.a. de volgende:
En ook Der Wanderer van Caspar David Friedrich, maar die noemde @Bakkes al
Ik gebruik één van mijn wachtwoorden al sinds ik mijn eerste e-mailadres aanmaakte toen ik 10 was. Het is een favoriet van een kinderserie uit die tijd met een willekeurig stom woord erachter omdat het wachtwoord te kort was
Wel effectief, want echt niemand kan dit ooit raden.
Ik heb ook zoiets, haha. En later uitgebreid met allerlei leestekens en cijfers e.d.
Ja dit dus. Echt hilarisch om iedere dag op mijn grote mensen baan in te vullen haha
Ik kan niet kiezen, ik vind zoveel mooi en indrukwekkend.
Als ik er nu eentje moet noemen: De Hooiwagen van Jeroen Bosch.
Ben ook erg blij dat ik naar de expositie in 2016 kon gaan in het Jeroen Bosch-jaar. Was echt een unieke belevenis.
En hoewel geen schilderijen: het werk van Escher vind ik ook erg mooi.
Heb zelfs overwogen er te gaan wonen jaren terug, maar niet gedaan.
Minnetonkaâs toch? Komen ze weer terug? Snelle revival dan, voor mijn gevoel zijn ze net pas 3 jaar weg.
Ik zou het echt zoo erg niet waarderen maar dat zou ik dan privé duidelijk maken achteraf en niet via de radio. Zo sneu voor je vriend/vriendin op dat moment. Gewoon gemeen. Ik vind een aanzoek doen terwijl er publiek meeluisterd,/kijkt sowieso echt geen porum.
Een paar jaar geleden gaf mijn macbook de geest. Dus ik ga naar de winkel om hem naar de verzekering te sturen. Formulieren ingevuld. Zegt dat meisje achter de kassa opeens âWe hebben ook het wachtwoord van je macbook nodig om te kijken of hij goed gerepareerd is.â
Dus ik stond zo:
En ze keek me heel serieus aan. "Mag ik het spellen?"vroeg ik. Prima. Dus ik spellen en dat kind keek me daarna echt raar aan. Schaamde me kapot
Een huwelijksaanzoek:
- Zou ik liever alleen in het bijzijn van mijn partner ontvangen
- Zou ik liever met vrienden en familie om me heen ontvangen
- Zou ik liever met publiek wat ik niet ken ontvangen
0 stemmers
Gewoon 's avonds of 's ochtends wanneer ik in mân chillkleren (ook wel pyjama genoemd) zit
Ik ken ook iemand die op een festival ten huwelijk is gevraagd, gewoon midden op de heuvel tussen mensen die ergens heen liepen. Vanwege hun voorliefde voor festivals. Lijkt me echt vreselijk
Ieee en dan al die dronken lui die om je heen staan te joelen en klappen
Hahaha ik ben in februari ofzo naar Woerden geweest omdat ik alles uit mn studentenov wilde halen. Die burcht was wel leuk en het museum is ook cute, maar verder⊠nah
Haha ja ik zag een filmpje en er was zelfs een dronken gast die zo half lam over die jongen viel terwijl hij op zn knie zat
Haha er was 1 jongen in de trein die een studiegenoot/vriendin en ik heel fascinerend vonden. We hadden op de metro krant wat geschreven maar alleen met haar nummer erbij. Mijn nummer erbij durfde ik niet. We hebben uiteindelijk die krant in de prullenbak geflikkerd.
Enorm genant en nooit een berichtje gehad, dus not worth it
Ik wil sowieso niet trouwen maar mocht ik het toch gaan doen, wil ik dat het een gezamenlijk besluit is en niet dat de een de ander een aanzoek doet. Niks voor mij.
Edit: oh ja ik weet wel dat de meeste stellen het er samen over hebben gehad dat ze met elkaar willen trouwen en dat het aanzoek meer een soort romantisch gebaar is of het startsein voor het plannen van de bruiloft maar dat deel is dus niet aan mij besteed.
Ik vroeg aan mân ouders hoe dat ging. Mân moeder zei, ja nouja we besloten gewoon maar om te gaan trouwen. Dus dat, en ze zijn al 35 jaar verder dus het werkt wel.