Oh shit sorry voor de cupmaten ik ben mis gegaan in het alfabet.
Doe maar 10=H 11=I 12=J
Sorry
DD is toch gewoon E?
- Elastiekjes
- Stiekjes
- Anders?
0 stemmers
Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?
- 0-5 minuten
- 5-10 minuten
- 10-15 minuten
- 15-20 minuten
- 20-25 minuten
- 25-30 minuten
- Langer dan 30 minuten
- Ik douche nooit
0 stemmers
Was jij elke keer je haar als je doucht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wast jouw vriend elke keer zijn haar als hij doucht?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen vriend/ik heb een vriendin/ik wil graag stemmen
0 stemmers
Ik dacht dat alleen kinderen dat zeggen.
Ja klopt, in de Europese maatvoering bestaat DD niet, dus DD staat gelijk aan Europese maat E, maar in de UK/US hebben ze wel ook maat E, dus een UK size E is dan wel weer groter dan een UK size DD (als je het nog begrijpt). Sommige merken houden in Europa ook het UK matensysteem aan, waar hun maat E dus weer gelijk staat aan een Europese maat F (en niet DD).
Ik ook, maar ik zie mensen het wel af en toe gebruiken dus vroeg me af of dat aan mij lag (zo te zien niet)
Ik heb een vorm van eczeem die uitgelokt kan worden door water, maar dat is niet echt een allergeen, dus ben niet echt allergisch voor water, maar kan er wel last van krijgenā¦
Ik ben (was?) best allergisch voor kinder make-up. Van die goedkope troep. Rode huid, jeuk, bultjes⦠ik heb zelfs eens mān want zodanig opengekrabd dat het allemaal wondjes waren.
Jeetje, alsof bh-shoppen niet lastig genoeg was.
Ja het is net wiskunde somsā¦
Wil even mijn ālanger dan 30 minutenā uitleggen, want lijk nu wel heel aso. Maargoed mijn huid is enorm droog en trekkerig en gaat niet goed op vaak douchen. Dus als ik douche dan doe ik het goed en pak ik alles aan ((haar)maskers, alles scheren, alles scrubben etc). Maar dat is dan eens per week en in totaal een uur ofzo.
Disclaimer: ik was me verder wel elke dag met een washandje blabla ik stink niet enzo.
Heb jij het over de aardbeien-drive in een plaatsje in twente?
Helemaal mee eens!
Las hier nog over toen met mn vraag over anti histamine en jij reageerde. Wat irritant joh. Ik krijg na lichamelijke activiteit (en dus hitte) galbulten, maar dat houdt gelukkig nooit heel lang aan (wel:hoe meer ik ga krabbelen, hoe langer het ook blijft). Bij jou wel?
Oh hahaha, dan is het dus bij elke aardbeiden drive in het zelfde
En gewoon leuk, toch een soort uitje, ookal mag dat niet
Hahaha oh shit.
Ik vind een aantal dingen van hem wel echt tof. Maar ik vind hem zelf echt een walgelijk figuur en veel is een nogal rip-off Damien Hirst. Dus al zou ik miljonair zijn zou ik zijn kunst nooit kopen, ook al zou het misschien wel tof / mijn smaak zijn.
Hahaha ook jij krijgt geen judge hoor!!! Wat voor dingen vind je tof?