Stel je persoonlijke vraag #16

Ja vind ik wel. Moet er wel bij zeggen dat wij al regelmatig bij de drive in in Uden kwamen, er staan ook gewoon automaten en voor Corona was het nooit zo druk. Vind ze qua smaak wel echt lekkerder dan van de supermarkt, maar ik denk dat veel fruit dat je bij de boer koopt lekkerder is.

Normaal is het daar echt niet zo druk! Mijn vriendinnen zijn helemaal fan en zien het - voor Corona - echt als een uitje. Net als even door de McDrive, vinden ook veel mensen leuk.

Is de supermarkt waar jij normaal gesproken boodschappen doet vandaag open?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wanneer is iemand een goede (amateur)kok?

• Als je een recept gebruikt bij ‘t koken en dat het eindresultaat dan lekker is en er goed uitziet
  • Als je zelf een gerecht bedenkt en dat het eindresultaat dan lekker is en er goed uitziet
  • Allebei de opties zijn juist
  • Allebei de opties zijn onjuist

0 stemmers

Mag je zeggen dat je lekker kunt koken, als je gewoon een recept gebruikt?

• Jahoor
  • Nee
  • Geen mening

0 stemmers

Wat ik hoor van mensen die bij een aardbeien-drive in werken, zien de mensen het echt als een uitje en zeuren ze ook nier dat ze 2 uur in de rij staan.

mijn theorie is dat mensen die regelmatig hun messen slijpen de betere amateurkokken zijn

14 likes

Ik vind dat mensen dat wel mogen zeggen maar van mezelf vind ik dat dan absoluut niet. Als iemand zegt dat ik lekker gekookt heb zeg ik dat het recept goed was.
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die het met een recept nog compleet verneuken.

hahahah ja maar meestal herinner me ik ze pas weer wanneer het over dat onderwerp gaat
als ik weer nieuwe heb dan tag ik je

4 likes

ik wilde hier eigenlijk nog mensen die bestuurskunde hebben gestudeerd aan toevoegen, daar heb ik nou echt nog nooit een leuk of inspirerend gesprek mee gevoerd.

3 likes

eens ja, bijna allemaal LinkedIn hobbyisten

1 like

Ik ken hem door dit kunstwerk, stond jaren geleden op Lowlands en die vond ik toen (en nog steeds) zo tof!

8 likes

Als jouw ouders bij je thuis langs willen komen, bellen/appen/vragen ze dat even van te voren?

• Ja
  • Meestal wel
  • Nee, komen onaangekondigd

0 stemmers

Als jouw schoonouder bij je thuis langs willen komen, bellen/appen/vragen ze dat aan je partner?

• Ja
  • Meestal wel
  • Nee, komen onaangekondigd

0 stemmers

Ik maak deze poll terwijl mn schoonouders alweeeeeer onaangekondigd de tuin binnen komen lopen.

4 likes

Hang voor de volgende keer een camera op in de poort, deur op slot en heel stil zijn! Succes en sterkte voor vandaag

Heb nog geen poort :sob::sob:

Shit

Mijn (schoon)ouders wonen gelukkig heel ver weg. Mijn ouders zouden het ook maar een paar keer kunnen doen voor ik er wat van zeg.

Valt nikkel onder metalen? Haha geen idee maar dat heb ik iig en wespen.

1 like

Ik trek deze Jeff Koons wannabe echt voor geen meter. Moco is nog kutter dan dat IG museum.

5 likes

Moco is de bousenbisou.nl van de IG musea

3 likes

Ik woon een uur rijden van zowel mijn ouders als mijn schoonouders, dus die zouden niet het risico nemen dat we niet thuis zijn.

1 like

Mehh, mijn ouders wonen 5 min verder en zelfs die appen even… ben ook bang dat dit nooit gaat wennen :sob: