Stel je persoonlijke vraag #16

Wat doen jullie?

• Stofzuigen en dan dweilen
  • Dweilen en dan stofzuigen
  • Stofzuigen, dweilen en weer stofzuigen
  • Dweilen?! Wat is dat?!

0 stemmers

Dweil nooit. Veel te veel gedoe en niet nodig op onze houten vloer

1 like

Als ik dweil na het stofzuigen voel ik me echt een goede succesvolle volwassene, helaas komt het maar 1 of 2 op de 20 keer voor

9 likes

Heb vloerbedekking dus ik stofzuig alleen, maar als ik het ergens anders doe dan eerst stofzuigen en daarna dweilen

1 like

Hoezo zou je eerst dweilen en dan stofzuigen?

2 likes

Heel raar, maar mijn moeder dit altijd. En een vriendin van me werkte in de huishouding en die kreeg toen van iemand op dr kop, omdat ze dus eerst ging stofzuigen en dan pas dweilen

2 likes

Waarom? Als je gaat dweilen voor het stofzuigen dweil je toch al het stof en viezigheid bij elkaar?

Huh, er wordt juist aangeraden (vooral bij laminaat/ houten vloeren) om altijd eerst de vloer te stoffen en dan pas te dweilen. Zou ook onlogisch zijn.

In de badkamer doe ik wel eerst stofzuigen, dan dweilen en da weer stofzuigen want dat is op de een of andere manier echt nodig om het schoon te krijgen hier.

Ja soms moet ik ook even stofzuigen na het dweilen! Vaak even wat stof dat achterblijft als je klaar bent ben dweilen. Vooral de badkamer doordat er zoveel haar rondvliegt. Krijg dat sowieso nooit helemaal weg, zodra het schoon is valt er weer een op de grond.

1 like

Volgens mij als je het echt helemaal goed wil doen, eerst stofzuigen dan nat dweilen en dan met een droge dweildoek aan de stok er weer overheen. Mijn moeder heeft dit, ik zie nu dat het bijna 80 euro kost wat absurd :joy_cat:

Ben benieuwd nav wat ik op insta en twitter zag

• Ik ben voor black lives matter en tegen zwarte piet
  • Ik ben voor black lives matter en voor zwarte piet
  • Ik ben tegen black lives matter en voor zwarte piet
  • Ik ben tegen black lives matter en tegen zwarte piet

0 stemmers

Nav een serie die ik zit te kijken, als jullie voor een langere tijd seks hebben met dezelfde persoon (dus bv je vriend, fwb, vaste date, you name it), wat komt dan het vaakst voor:

• We trekken ieder onze eigen kleding uit voor of tijdens de seks
  • We trekken elkaars kleding uit (volledig)
  • Sommige dingen trekken we zelf uit, andere kledingstukken trekt de ander uit

0 stemmers

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.