Stel je persoonlijke vraag #16

Uitstorting van de heilige geest, toch?
Maar wat het betekent :woman_shrugging:

2 likes

Ik verwacht echt een grote ellende als mijn vader ooit zijn huis zal verkopen :o Nu wil ik heel graag naar dat huis toe :’) Sentimenteel!

3 likes

Niet om mijn eigen, maar toen het huis van mijn opa en opa werd verkocht (oma was overleden en opa moest toen halsoverkop naar een verzorgingstehuis) hebben we allemaal flink wat traantjes gelaten. Zo verdrietig was dat.

3 likes

Ik heb ook dermografie, al sinds mijn geboorte. Het is en blijft kut. Letterlijk allergisch voor alles en de hele dag rekening moeten houden dat je niet per ongeluk ergens tegenaan schuurt, loopt, stoot. Oja en je kan natuurlijk ook niet krabben als je jeuk hebt :expressionless: Ik kan de jeuk onder controle houden met antihistamine tabletten (die worden ook gebruikt tegen hooikoorts, wat ik uiteraard ook heb). Ik slik ze dus jaarrond elke dag. Misschien ook wat voor jou?

1 like

Die dingen zijn tot nu toe eigenlijk allemaal voor mij beslist zonder dat ik daar eigenlijk enige inspraak op had dusja…

Geen badkamer? Hoe werkte dat dan? In de sportschool douchen oid?

Huilen van geluk misschien :joy:

1 like

Ik maak vrij abrupte keuzes, die wel als impulsief over kunnen komen, maar ik ben gewoon niet zo’n twijfelaar. Ik maak een keuze en kijk niet meer terug.

6 likes

haha ik heb dit wel eens gezien ja! M’n beste vriend heeft 1,5 jaar in een tobbe gedoucht met een slang vanuit de gootsteenkraan :sweat_smile: Was altijd een waterballet in de keuken

1 like

Als kind was ik me er niet zo van bewust maar als puber was het hels ja. En toen ik single was was het ook wel een mega barrière. Ik weet niet of ik er suf van word, ik slik ze nu al zo lang. Heb weleens een paar dagen geprobeerd te stoppen om te zien of dat iets zou doen voor m’n energie niveau (altijd het idee dat die bij mij een stuk lager ligt dan bij anderen) maar dat houd ik niet langer dan 3 dagen vol.

1 like

Ja, maar alleen omdat m’n dochter schoenen nodig had en dat écht moet passen. Verder niet, ook niet echt behoefte aan.

1 like

Ik weet niet helemaal of het telt want het heeft niet echt impact op mn leven, maar al mijn tattoos zijn heel impulsief gezet en ik zal dr wel naar verwachting mn hele leven lang aan vast zitten :woman_shrugging:

1 like

Ik was in eerste instantie juist heel blij om uit huis te gaan en samen te wonen maar toen ik weer een keer bij mijn ouders langs was gegaan moest ik heel hard jenken om dat het toch moeilijker was dan ik had gedacht :sweat_smile: bij de laatste verhuizing heb ik niet gehuild,was alleen maar blij om uit dat krot te komen. Maar het heeft toch iets nostalgisch ookal had ik een hekel aan alles daar

1 like

Een vriendin die in het buitenland woont slaapt altijd bij ons als ze in NL is en dat is altijd super gezellig maar vorige keer was ze er 8 dagen :hot_face: terwijl wij ook gewoon moesten werken en zij wilde alleen maar feesten dus dat was net te veel van het goede haha. Met z’n 3en + een kat ook echt op 43 vierkante meter :thumbsup: doen we niet nog een keer zo lang

3 likes

Visite en vis blijven drie dagen fris.

38 likes

Bij mijn ex kwam een keer een fucking maand een vriend logeren. En dan ook nog heel onduidelijk over zijn plannen (soms sliep hij ergens anders spontaan) . Ik had echt geen zin om hem daar in de ochtend mogelijk toch te treffen. Vond het echt bizar lang ook. Maar voor mijn ex en die gast was dit een hele normale situatie. Je deur staat altijd open voor een goede vriend, maakt niet uit hoe lang en dat hij steeds je koelkast leeg eet en niks bijdraagt is ook geen punt :’)

1 like

Ik heb al mijn grote levensbeslissingen heel impulsief genomen eigenlijk. Behalve het krijgen van een kind dan. Maar grote verhuizingen en dergelijke heb ik tot nu toe heel impulsief besloten. Als er een leuke kans op mijn pad komt denk ik eigenlijk niet na.
Ik ben veel meer een twijfelaar over kleine dingetjes in het leven.

4 likes

Ja over welke shampoo ik ga nemen denk ik langer na dan of ik een studie ga doen of een huis ga kopen.
Letterlijk dus, niet bij wijze van spreken.

8 likes

Het ligt eraan, bij mij moeten ze nu sowieso in m’n bed en dat vind ik wel vermoeiend. Als ik groter zou wonen met bijv. een aparte gastenkamer (of een woonkamer waar hij/zij zou slapen), zou ik het wel langer kunnen trekken, een dag of 6 wel dan.

3 likes

Haha ja ik kan heel lang research doen naar de kleine dingen in het leven, zoals een nieuwe tandenborstel. Maar ik ben slecht in de pros en cons afwegen van een grote beslissing. Ik maak dat liever meteen, en het pakt altijd goed uit.

1 like