Stel je persoonlijke vraag #16

Ken jij het fenomeen luilak?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb jij hier vroeger wel eens aan meegedaan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Welke provincie kom je vandaan?

  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Utrecht
  • Brabant
  • Limburg
  • Friesland
  • Groningen
  • Drenthe
  • Flevoland
  • Gelderland
  • Overijssel

0 stemmers

Wat was je wapenkeuze hierbij?

  • Eieren
  • Meel
  • Wcpapier
  • Zeep
  • Ketchup
  • Lege blikjes
  • Potten en pannen
  • Een klepper

0 stemmers

Vernielde je ook express andermans eigendommen?

  • Ja
  • Nee
  • Ooit per ongeluk gedaan

0 stemmers

Ik dacht luilak als lui persoon maar nu zie ik wapens en ben ik in de war

63 likes

Ik ken het alleen omdat ik vanuit het zuiden naar het noorden ben verhuist en het mij hier gewoon is uitgelegd.

2 likes

We kregen een relatie uiteindelijk, maar het was echt een kwal :sweat_smile:

1 like

Ik heb het geleerd uit een kinderboek (Iris & Michiel ofzo?) maar er werd niet echt iets meegedaan in mijn omgeving.

8 likes

Haha sorry :rofl::rofl:

1 like

Ik was op een feestje op Valentijnsdag waar iedereen een nummertje opgeplakt kreeg, en er hing dan een bord met vakjes met alle nummertjes waar je briefjes voor iemand in kon achterlaten. Ik heb daar met een jongen leuk gesproken en een beetje mee geflirt, en toen aan het einde van de avond mijn telefoonnummer op een briefje in zijn vakje gestopt.

We zijn nog een keer op date geweest en dat was heel gezellig maar verder is er niks meer uitgekomen. Ik kijk er wel positief op terug!

3 likes

Heb jij wel eens je moeders trouwjurk gepast?

  • Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

Daar past net mijn arm in denk ik

10 likes

Toen ik 6 was, voordat mn ma er de schaar in zette om er barbie en poppekleertjes van te maken. Telt dat ook?

3 likes

Ken je Klibansky?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je van Klibansky zijn kunst?

  • Leuk
  • Neutraal
  • Stom
  • Wie the fuck is Klibansky

0 stemmers

Ik moest ooit mijn vrij lange Nederlandse Macbook-wachtwoord spellen voor een Zweedse reparateur, wat een drama. Sindsdien heb ik een wachtwoord wat bestaat uit cijfers daarvoor hahaha

1 like

ik vind “stom” wel iets tĂ© om over kunst te zeggen maar “ik snap het niet echt” is het meer. Of nmsvpe.

3 likes

judge echt mensen als ze klibansky of nog erger het moco museum leuk vinden

9 likes

Wat is een aardbeien drive in? Als in, wat is er anders aan een drive in dan zelf aardbeien kopen en die eten?

1 like

Ik heb geen ehbo diploma dus zou geen handelingen uitvoeren die mogelijk schadelijk zijn als je ze niet goed doet, maar ik zou een vreemde natuurlijk wel zoveel als ik kan helpen wanneer diegene (medische) hulp nodig heeft.

4 likes

Haha ja ik vind het heel kut, snap wat jij bedoelt @EllaFitzgerald maar ik durf er wel aan te twijfelen of ik het nou wel kunst vindt.

1 like

:sweat_smile::joy:

won’t judge!!!

1 like

Ik wil alleen trouwen voor de jurk en de taart, het ‘instituut’ trouwen vind ik verder nietszeggend, onnodig en overbodig

8 likes