Stel je persoonlijke vraag #16

Ja en ik dacht dat mijn moeder veel breder was dan ik destijds maar ik werd me toch teleurgesteld :’) kreeg die hele jurk niet dicht. En snapte daarna al helemaal niet waarom mijn moeder niet tevreden over haar figuur was.

Maar zoals ik het begrijp kán je nog wel plezier hebben als je wilt, maar heb je het niet nodig. Daarbij, als je geen behoefte hebt aan plezier is het dus ook niet deprimerend als je het niet hebt.

Edit: Is misschien ook omdat ik mijn leven anders zou willen indelen, en geen behoefte aan plezier zou mij op dit moment heel goed uitkomen :rolleyes:

1 like

@jumpsuit haha 2x dezelfde poll jaar later. Is dit het seizoen dat de jurk van je moeder weer ten tonele komt?

3 likes

Mijn moeder is getrouwd in een traditionele rode sari/ saree. Weet geeneens of ze die nog heeft. Niet dat het uit maakt, want ze was 17 en had Asian maat 32 of iets dergelijks. Daar paste ik mss op die leeftijd in, al was het dan sowieso te kort. Nu ik 30+ en geen slungelige puber meer ben mss een halve tiet. Als ik mijn best doe.

7 likes

Mijn mamma is ook in een rode saree getrouwd. Helaas alleen maar foto’s daarvan. Mijn mamma was ook kei slank zeg.

Mijn ouders zijn niet getrouwd maar ik draag wel veel van mijn moeders (en oma’s!) oude jurken. :heart:

3 likes

Eén van de favoriete boekjes van mijn zoontje is dit boek:

Gewoon volstouwen met kunstkennis nu al

20 likes

Ook echt een leuk boek trouwens!

1 like

Ik vraag me nu af of jij een oud collega van me bent die (blijkbaar) een zoon heeft gekregen.
Toen dit boek uitkwam (ten tijde van de Kandinsky tentoonstelling in het gemeentemuseum in Den Haag) had zij het alvast gekocht voor als ze ooit kinderen zou krijgen haha.

Haha nee dat ben ik sowieso niet! Heb hem gekocht toen mijn zoontje al geboren was haha!

1 like

Slapen als een…

  • Baby
  • Roos
  • Os
  • Otter
  • Marmot

0 stemmers

Als een blok

16 likes

Zeg jij wel eens ‘ik ben helemaal munt’, als je moe/vermoeid bent

  • Ja wel eens
  • Nee, maar ik ken de uitdrukking wel
  • Huh nee nooit van gehoord?

0 stemmers

Ik kan nergens terugvinden dat ‘slapen als een os’ een bestaande gezegde is. Terwijl ik dit altijd zeg en ik zie dat anderen dit ook kiezen.

2 likes

toevallig weet ik dat @MACdonalds en ik uit dezelfde regio komen dus denk dat het daardoor komt dat wij de enige twee zijn die dit kennen :joy:

2 likes

Voelde me al zo only the lonely

2 likes

Ik dacht even dat m’n jeugd een leugen was maar ben zo te zien niet de enige haha (er staat ook amper iets over op internet). M’n moeder zei ‘t vroeger altijd maar toen ik net tegen m’n vriend zei dat ik munt ben zei die waar heb je het over :woozy_face:

1 like

Dit is mijn huwelijksaanzoek haha

4 likes

Vooral na een dag zwembad is deze uitspraak treffend

2 likes

Wanneer jij iets per ongeluk liket op het forum, terwijl je de post niet per se leuk vindt of het er niet mee eens bent, haal je de like dan weg?

  • Ik haal de like weg
  • Ik laat de like staan
  • Afhankelijk van welk lid de post is

0 stemmers