Stel je persoonlijke vraag #16

Kent iemand iets over mij?

  • Ja, wij kennen elkaar in het echte leven of volgen elkaar op social media
  • Ik weet wel wat van je maar ik ken je niet
  • Nee ik heb niet echt een beeld bij je

0 stemmers

Sorry had geen zin om te wachten tot ik aan de beurt ben in iemand anders’ pol

Heb dus over jou zitten nadenken maar kan niks bedenken over je leven (breed geformuleerd) verder. Voor mij doe je het goed qua anonimiteit :stuck_out_tongue:

1 like

Denk wel dat jij puur op ‘naamsbekendheid’ een 9 scoort.

Maar qua details idd veel lager.

3 likes

Ik denk dat ik jou ken maar dat is ook weer overdreven

Maar toch heb ik het idee dat ik best veel over jou weet ergens. Natuurlijk laaang niet alles, maar dat is ook logisch als je iemand enkel via een forum kent denk ik.

Ik denk ook weleens: als iemand echt goed op zou letten dan kun je met poll-antwoorden, berichten, ergernissen, problemen, etc toch best nog wel veel over iemand te weten komen toch? Dan lijkt het alsof je niet veel deelt maar als je alle puzzelstukjes bij elkaar legt dan kom je best een eind denk ik

8 likes

Bij jou denk ik meteen aan je mooie nagels in het show je nagels-topic

6 likes

Ik denk dat mensen hier ongeveer van me weten wat je ook van me weet als ik je op een feestje ontmoet en we een beetje kletsen (wat doe je, waar kom je vandaan, etc.). Verder vooral stomme grapjes denk ik, mijn forumidentiteit is kwantiteit boven kwaliteit.

5 likes

Haha dat had ik op wordfeud! Had het ergens verwacht, maar ook heel… definitief ineens

1 like

Ik zie er PRECIES zo uit als mn avatar dus dat is makkelijk

10 likes

Haha heerlijke analyse :joy:

1 like

Van welke auteur(s) heb je iets gelezen?

  • Jane Austen
  • Gabriel Garcia Marquez
  • George Orwell
  • John Steinbeck
  • Lev Tolstoj
  • Franz Kafka
  • Albert Camus
  • Agatha Christie
  • Margaret Atwood
  • Fjodor Dostojevski
  • Charles Dickens
  • Virginia Woolf
  • Ernest Hemingway

0 stemmers

Geen haha

9 likes

Je drinkt, op aanraden van je schoonfamilie volgens mij, heet/warm water. Soms als ik in de winkel voor de thee sta spookt dat door mn hoofd :thinking:

1 like

Ja laten we nu vooral alles onder elkaar zetten wat je van me weet zodat mensen meteen kunnen raden wie ik ben :roll_eyes::grimacing:

3 likes

Je haat voor Limburg. Vrij belangrijke informatie.

12 likes

Een boek gelezen of ooit begonnen in een boek? :smiley:

1 like

Als je “iets gelezen” letterlijk wil nemen is een half woord al genoeg, maar ik doelde toch wel op het uitlezen van.

1 like

Stel, jij ziet per ongeluk de partner van jouw broer/zus ergens en diegene loopt hand in hand met iemand die niet jouw broer/zus is. Zou je er iets over zeggen tegen je broer of zus?

  • Ja
  • Nee, boeit me niet
  • Nee, niet mijn zaken.

0 stemmers

Haha ik ben in de helft ooit halverwege een boek gekomen, maar er maar vier uitgelezen.

1 like

Haha welke en waarom niet uitgelezen?