Stel je persoonlijke vraag #16

In de dertig en nog nooit wijnglazen gehad. :smile: Ik wordt een beetje recalcitrant van dingen uit een bepaald glas moeten drinken omdat dat zo hoort terwijl het prima in elk willekeurig ander glas kan (en hou ook niet zo van overbodige spullen hebben).

5 likes

Ja, dat is voor mij ook het standaard theeglas zoals we het vroeger thuis hadden! Maar die gebruikt mijn vriend dus alleen voor zijn koffie haha.

1 like

Ik mis Togepi.

10 likes

Togepi is gen 2 :pensive:

3 likes

Nee :scream: wauw in mijn hoofd was ik altijd Togepi fan vanaf dag 1. Blijkbaar dus niet haha.

En wat krijg je vaker te horen?

• Dat je leeft als een bejaarde
  • Dat je je gedraagt als een klein kind
  • Geen van beiden

0 stemmers

Ik laat mijn lichaamsbeharing nu lekker op de vrije loop nu niemand het ziet, maar speel met de gedachte om mijn benen te waxen/harsen als ik mijn vriend weer mag zien (en wil zelf ook gewoon lekker zachte benen).

• Slecht idee
  • Goed idee

0 stemmers

Dat komt wss omdat Togepi eerst in de tv-serie is gelanceerd voor de officiele lancering van generation 2 in de silver & gold games :slight_smile:

1 like

Je nachtmerrie is al 10 jaar werkelijkheid

(of was het sarcasme? ik dat geval begreep ik het niet hahaha)

Hahah wat een vraag. Doen waar je zin in hebt.

11 likes

Ik vraag me af hoeveel pijn het doet :joy:

NIETUS

There is no war in Ba Sing Se

7 likes

Hahaha ik heb hem zelfs in de bios gezien. Had toen vanwege Twilight een gigantische crush op Jackson Rathbone (hij speelt Sokka dacht ik).

Ik dacht altijd dat het Bazing Zee was😂

3 likes

Die link werkt niet bij mij, krijg een lege pagina :woman_shrugging:

(voor de duidelijkheid, dit is niet serieus. Maar deze film bestaat gewoonweg NIET!)

3 likes

Haha dit vind ik een leuke poll :grinning:
De multipla is de allerlelijkste auto ooit ik zou er nog niet in rijden als ik geld toe kreeg.

15 likes

Sinds de zwangerschap kijk ik alleen nog maar naar auto’s met een blik van ‘past er een wagen in? En een kinderzitje? Niet te moeilijk met bukken?’ etc. Heb toen ook mijn snelle race-autootje ingeruild voor een niet sexy Franse gezinsbak. :joy: Maar hij is zo comfortabel dat ik er geen spijt van heb.

7 likes

Alle Prius (Priussen, Prii, Priuses?) zijn hybride toch.
Ik vind het wel een mooie auto, ik vind het ook fascinerend om naar het dashboard te kijken.

3 likes

Ik ontdek nu pas dat er een wit hartje is

5 likes

Die Multipla is echt lelijk, maar toen die net nieuw was kregen we die tijdens een vakantie als vervangend vervoer en hebben we er mooie tochtjes in gemaakt, met ik voorin tussen mijn vader en oma, dus hij heeft een speciaal plekje in mijn hart.

11 likes