Stel je persoonlijke vraag #16

Ik drink koffie en thee uit het dichtsbijzijnde drinkobject :sweat_smile:

5 likes

Ik vond het wel goed als origin story, je zag in de laatste scènes dat hij begon te genieten van de macht die hij had en in die scène die ik linkte zie je dat op het einde ook, dat hij boven zichzelf uitstijgt en iets doet. Ik zie het als de eerste stap richting de joker die we kennen. Zoals op die scène op de trap, dat hij De agenten doodt en Murray, dat is niet vanwege pesten, hij geniet ervan.

Hij is ook niet zwakbegaafd in de film, alleen mentaal erg ziek. Vond dat juist wel Cool dat ze Joker als mens neerzetten en dan langzaam toe werken naar z’n genadeloze eindvorm. Hoop zo op een deel 2, Joaquin kan die transformatie denk ik wel heel goed neerzetten.

Maar snap dat mensen Heath beter vonden, alleen vond ik die minder de diepte ingaan, die kon meer bouwen op actie en joaquin was echt puur acteerwerk.

13 likes

Ja deze nachtmerrie heb ik ook geregeld :sweat_smile:

Al mijn wijnglazen zijn gesneuveld, dus ik moet wel :tipping_hand_woman:t2:

2 likes

Nee je hebt ook een animatie serie, Avatar the last airbender (heel leuk! Op Netflix nu ook geloof ik)

4 likes

Eevee

3 likes

Ja tijdens de wiskunde zoommeting ('s avonds) drink ik wijn uit een normaal glas zodat het lijkt alsof ik dubbelfriss oid drink en me niet uit wanhoop aan het bezatten ben

52 likes

Raichu!

Snorlax :heart:

Had een paar favorieten, maar vooral Snorlax.

4 likes

Ik heb wijnglazen met steel, wijnglazen zonder steel en deze:

Zijn allemaal wijnglazen imho, gebruik ze nergens anders voor. Water en andere non-alcoholische dranken (en soms gin-tonic of wodka-ginger ale) drink ik uit grote glazen, deze zijn daarvoor veel te klein.

2 likes

Dat is idd de enige Avatar-film die ooit gemaakt is, van de animatieserie is nooit een live action versie gemaakt. Zou best leuk kunnen zijn trouwens, met de goede casting en goede schrijvers…

2 likes

In de dertig en nog nooit wijnglazen gehad. :smile: Ik wordt een beetje recalcitrant van dingen uit een bepaald glas moeten drinken omdat dat zo hoort terwijl het prima in elk willekeurig ander glas kan (en hou ook niet zo van overbodige spullen hebben).

5 likes

Ja, dat is voor mij ook het standaard theeglas zoals we het vroeger thuis hadden! Maar die gebruikt mijn vriend dus alleen voor zijn koffie haha.

1 like

Ik mis Togepi.

10 likes

Togepi is gen 2 :pensive:

3 likes

Nee :scream: wauw in mijn hoofd was ik altijd Togepi fan vanaf dag 1. Blijkbaar dus niet haha.

En wat krijg je vaker te horen?

• Dat je leeft als een bejaarde
  • Dat je je gedraagt als een klein kind
  • Geen van beiden

0 stemmers

Ik laat mijn lichaamsbeharing nu lekker op de vrije loop nu niemand het ziet, maar speel met de gedachte om mijn benen te waxen/harsen als ik mijn vriend weer mag zien (en wil zelf ook gewoon lekker zachte benen).

• Slecht idee
  • Goed idee

0 stemmers

Dat komt wss omdat Togepi eerst in de tv-serie is gelanceerd voor de officiele lancering van generation 2 in de silver & gold games :slight_smile:

1 like

Je nachtmerrie is al 10 jaar werkelijkheid

(of was het sarcasme? ik dat geval begreep ik het niet hahaha)