Stel je persoonlijke vraag #16

Hahah wat een vraag. Doen waar je zin in hebt.

11 likes

Ik vraag me af hoeveel pijn het doet :joy:

NIETUS

There is no war in Ba Sing Se

7 likes

Hahaha ik heb hem zelfs in de bios gezien. Had toen vanwege Twilight een gigantische crush op Jackson Rathbone (hij speelt Sokka dacht ik).

Ik dacht altijd dat het Bazing Zee was😂

3 likes

Die link werkt niet bij mij, krijg een lege pagina :woman_shrugging:

(voor de duidelijkheid, dit is niet serieus. Maar deze film bestaat gewoonweg NIET!)

3 likes

Haha dit vind ik een leuke poll :grinning:
De multipla is de allerlelijkste auto ooit ik zou er nog niet in rijden als ik geld toe kreeg.

15 likes

Sinds de zwangerschap kijk ik alleen nog maar naar auto’s met een blik van ‘past er een wagen in? En een kinderzitje? Niet te moeilijk met bukken?’ etc. Heb toen ook mijn snelle race-autootje ingeruild voor een niet sexy Franse gezinsbak. :joy: Maar hij is zo comfortabel dat ik er geen spijt van heb.

7 likes

Alle Prius (Priussen, Prii, Priuses?) zijn hybride toch.
Ik vind het wel een mooie auto, ik vind het ook fascinerend om naar het dashboard te kijken.

3 likes

Ik ontdek nu pas dat er een wit hartje is

5 likes

Die Multipla is echt lelijk, maar toen die net nieuw was kregen we die tijdens een vakantie als vervangend vervoer en hebben we er mooie tochtjes in gemaakt, met ik voorin tussen mijn vader en oma, dus hij heeft een speciaal plekje in mijn hart.

11 likes

Ik gebruik dat roze glinsterhart, omdat deze onder de sneltoetsen zit van :sparkling_heart: hart. :heart: het meeste, dubbele :two_hearts: af en toe. :orange_heart: voor Koningsdag en Nederland gerelateerde dingen. :green_heart: voor Rotterdam. :broken_heart: spreekt voor zich.

Dit was mijn spreekbeurt, hopelijk vonden jullie ‘m mooi. :heart_eyes_cat:

45 likes

Wat betekent dat hartje met de stip eronder eigenlijk?

Ik gebruik het hartje dat bij de poker tekens hoort, maar die staat niet in je poll. Weet ook eigenlijk niet of die op het forum er anders uit ziet?

Even testen:

:heart:

Ja hij ziet er dus uit als het standaard hartje hahaha

7 likes

@Zemraluani

Als uncle Iroh dit kan in gevangenschap, wat kunnen wij dan wel niet in quarantaine!!!

9 likes

Ik heb nog een aanvulling: :hearts: Die van de kaarten (bij schoppen, klaveren enzo).
Omdat als je 1 hartje wil sturen deze niet zo’n grote lelijk kloppende wordt, in tegenstelling tot deze :heart:

Oh net als @axolotl dus haha, in mijn preview ziet hij er wel anders uit? Meer bordeauxrood

10 likes

Nou bij jou is die wel normaal maar bij mij niet? Wat gek :woman_shrugging:t2:

Ligt aan de situatie. Als iemand zegt dat ik kinderachtig ben door wat ik leuk vind/doe; dont care. Als iemand, terwijl het nergens op slaat, zegt dat ik kinderachtig reageer bijvoorbeeld; dont like it.

1 like

Huh heel gek ja! Als je die twee naast elkaar doet heb je echt 2x dezelfde?

Ah, oké, ik heb de emoji-knop boven het tekstvak gebruikt haha
:hearts:
En deze via toetsenbord
Oh maar bij mij is die dan weer anders haha, dit is het normale hartje:

:heart: :hearts: :heart: :heart:

Wat een ontdekking :joy:

Edit: oh heee maar bij posten zijn ze weer anders, dit is in preview:
Screenshot_20200501-163036_Samsung Internet

Sorry, ik heb niks te doen vandaag voor het geval dat nog niet duidelijk was :joy: :sweat_smile:

19 likes