Stel je persoonlijke vraag #16

Ik gebruik dat roze glinsterhart, omdat deze onder de sneltoetsen zit van :sparkling_heart: hart. :heart: het meeste, dubbele :two_hearts: af en toe. :orange_heart: voor Koningsdag en Nederland gerelateerde dingen. :green_heart: voor Rotterdam. :broken_heart: spreekt voor zich.

Dit was mijn spreekbeurt, hopelijk vonden jullie ‘m mooi. :heart_eyes_cat:

45 likes

Wat betekent dat hartje met de stip eronder eigenlijk?

Ik gebruik het hartje dat bij de poker tekens hoort, maar die staat niet in je poll. Weet ook eigenlijk niet of die op het forum er anders uit ziet?

Even testen:

:heart:

Ja hij ziet er dus uit als het standaard hartje hahaha

7 likes

@Zemraluani

Als uncle Iroh dit kan in gevangenschap, wat kunnen wij dan wel niet in quarantaine!!!

9 likes

Ik heb nog een aanvulling: :hearts: Die van de kaarten (bij schoppen, klaveren enzo).
Omdat als je 1 hartje wil sturen deze niet zo’n grote lelijk kloppende wordt, in tegenstelling tot deze :heart:

Oh net als @axolotl dus haha, in mijn preview ziet hij er wel anders uit? Meer bordeauxrood

10 likes

Nou bij jou is die wel normaal maar bij mij niet? Wat gek :woman_shrugging:t2:

Ligt aan de situatie. Als iemand zegt dat ik kinderachtig ben door wat ik leuk vind/doe; dont care. Als iemand, terwijl het nergens op slaat, zegt dat ik kinderachtig reageer bijvoorbeeld; dont like it.

1 like

Huh heel gek ja! Als je die twee naast elkaar doet heb je echt 2x dezelfde?

Ah, oké, ik heb de emoji-knop boven het tekstvak gebruikt haha
:hearts:
En deze via toetsenbord
Oh maar bij mij is die dan weer anders haha, dit is het normale hartje:

:heart: :hearts: :heart: :heart:

Wat een ontdekking :joy:

Edit: oh heee maar bij posten zijn ze weer anders, dit is in preview:
Screenshot_20200501-163036_Samsung Internet

Sorry, ik heb niks te doen vandaag voor het geval dat nog niet duidelijk was :joy: :sweat_smile:

19 likes

Al die emojis in een bericht van jou doen pijn aan mijn ogen

1 like

Hahahhaha dit onder de post van @Hazel over die hartjes😂

Ik had geraspte kaas gekocht, tht 12/05
kijk ik nu, zit er schimmel op (is nog dicht, lag in de koelkast)

ga je hiermee terug?

• ja
  • nee
  • ligt eraan…

0 stemmers

Ik vind een Porche Cayenne wel mooi maar dan in het zwart bijvoorbeeld. Vind een witte auto trouwens vaak veel lelijker dan hetzelfde model in het zwart. Wordt toch ook meteen smerig en ik kan niet zo goed auto’s wassen zonder strepen :sweat_smile:

Ik zag trouwens vorige week deze auto :joy: Ook apart qua kleur

15 likes

Ik ben met zulke dingen echt een enorme zeikerd :see_no_evil: Ik wil zo min mogelijk voedsel verspillen dus ik koop vaak met lange houdbaarheidsdatum, zou dan wel zuur zijn als er schimmel op zit.

1 like

Mijn eigen post doet bij mezelf ook pijn aan m’n ogen :joy:

3 likes

Mijn familie maakt mij belachelijk voor mijn liefde voor de Citroën Cactus maar ik vind het gewoon een stoere bak. (ja expres deze bewoording). Een JEEP zal ik nooit kunnen bekostigen en zal teveel slurpen. :upside_down_face:

Edit: en het voordeel van de cactus is dat de meeste mensen graag 1,5 meter afstand houden omdat die zogenaamd pijn doet aan hun ogen. :wink:

7 likes

Als ik pizza eet, eet ik meestal:

• Bezorgde/afgehaalde Italiaanse pizza
  • Bezorgde/afgehaalde Amerikaanse pizza
  • Diepvries pizza
  • Zelfgemaakte pizza
  • Verse supermarkt pizza
  • Anders

0 stemmers

Ik ben sinds kort ( aka sinds corona) begonnen met mn eigen zuurdesem pizzadeeg en het is ZO goed!!

13 likes

Zelfgemaakt met pizzabodem van de supermarkt, magioni of gewoon huismerk :woman_shrugging:t2:

6 likes

Iroh :heart:

1 like