Zo las ik het inderdaad ook.
En ook eens met @vuilnisglitter dat het niet mogelijk is om een mening te hebben over vaststaande feiten, hoe hard mensen ook beweren van wel.
Zo las ik het inderdaad ook.
En ook eens met @vuilnisglitter dat het niet mogelijk is om een mening te hebben over vaststaande feiten, hoe hard mensen ook beweren van wel.
Ik heb m’n kamer nog maar slaap er niet want het bed is klote dus ik slaap op m’n zus’ kamer
Je woont daar niet meer dus in principe heb je niks over die kamers te zeggen vind ik. Maar ik kan het wel begrijpen als je het niet leuk vindt.
Ik heb dit gedaan. Mn broertje heeft van mijn oude meidenkamer meteen een zieke mancave gemaakt. Ik ging toen in zijn 6 m2 kamer slapen als ik thuis was, gewoon met zijn voetbalbehang enzo, boeit me niet, maar mn ouders hebben er toen een keer een ander behangetje over gedaan (ik geloof een restje van de buren).
Ik heb daar trouwens ook nog een tijdje op de grond geslapen want we hadden geen eenpersoonsbed meer
Mijn kamer is nu de logeerkamer geworden, met mijn bed als logeerbed. Dus kan er wel gewoon slapen als ik langskom.
Zo is het bij ons gegaan. Ik vond het prima. Vind het zelf nergens op slaan om mijn oude kamer leeg te laten staan met mijn troep erin, terwijl mijn zusje misschien nog wel jarenlang in een bezemkast moest slapen (haar kamer was echt klein). Nu is de bezemkast de logeerkamer en die enkele keer dat ik er slaap is dat prima
Mijn moeder en ik gingen tegelijk verhuizen toen ik uit huis ging. Ook nog allebei superdicht bij datzelfde huis haha. Ik 1 straat naar links en zij 1 straat naar rechts. Was wel handig.
Maar ik had dus sowieso geen kamer meer bij mn moeder toen ik uit huis ging. Kan er wel altijd blijven slapen, op de oude slaapkamer van mn stiefbroertje
Haha wow, rigoreus. Was het heel koud en moest de open haard aan?
Toen ik het huis uit ging, op kamers, had mijn broertje binnen een maand mijn kamer overgenomen. Maar dat was ook meer dan terecht, ik had een mega zolderkamer en hij een klein slaapkamertje, en hij zou er nog wel even wonen (groot leeftijdsverschil). Het enige jammere was dat tot voor een paar jaar ik op een matras op de grond moest slapen als ik eens bleef logeren (wat derhalve ook erg weinig was). Tegenwoordig heb ik gelukkig wel een echt logeerbed
Ik heb dus echt van huis uit meegekregen dat je thee uit een theeglas drinkt en ik vind/vond het uit een mok altijd smoezelig. M’n vriend drinkt geen thee en had ook geen theeglazen. Ja misschien 1? Maar nu vind ik mokken wel oké en heb ik zelfs een lievelingsmok die ik ergens in z’n kast vond. Haha nooit gedacht en gebruik hem bijna elke dag.
Eigenlijk Anna, maar Rapunzel ook wel. Kan er een prinsenpoll komen? Love alle Disney prinsen
Ik zou dat juist graag doen als ik een broertje/zusje had die nog thuis woonde. Ik ben een tijdje in m’n zus haar slaapkamer gegaan maar toen toch weer terug gegaan naar m’n eigen slaapkamer. Qua ruimte scheelde het niet zoveel en ik vond mijn kamer toch gezelliger met schuine wanden en hoekjes.
Toen ik uit huis ging heeft mijn zusje mijn kamer genomen. Ik heb daar eigenlijk geen kamer meer dus voor mijn gevoel, maar er is wel een logeerkamer dus ik zou kunnen blijven slapen. Ik slaap daar echter bijna nooit, volgens mij maar 2 keer in al die jaren
Wat hoort bij jou?
0 stemmers
Skreeuwerd
Draag je ook zo graag een badjas over je kleding?
0 stemmers
Ben je enthousiast
0 stemmers
Wat doe jij als een baby van een ander op je schoot begint te krijsen?
0 stemmers
Tegenwoordig (nu ik moeder ben) kan ik ze kalmeren maar daarvoor gaf ik ze altijd terug aan de vader of moeder.
Als je dan zelf moeder bent, voel je dan ook op een gegeven moment aan hoe je een baby moet kalmeren?