Ik heb dus echt van huis uit meegekregen dat je thee uit een theeglas drinkt en ik vind/vond het uit een mok altijd smoezelig. M’n vriend drinkt geen thee en had ook geen theeglazen. Ja misschien 1? Maar nu vind ik mokken wel oké en heb ik zelfs een lievelingsmok die ik ergens in z’n kast vond. Haha nooit gedacht en gebruik hem bijna elke dag.
Eigenlijk Anna, maar Rapunzel ook wel. Kan er een prinsenpoll komen? Love alle Disney prinsen
Ik zou dat juist graag doen als ik een broertje/zusje had die nog thuis woonde. Ik ben een tijdje in m’n zus haar slaapkamer gegaan maar toen toch weer terug gegaan naar m’n eigen slaapkamer. Qua ruimte scheelde het niet zoveel en ik vond mijn kamer toch gezelliger met schuine wanden en hoekjes.
Toen ik uit huis ging heeft mijn zusje mijn kamer genomen. Ik heb daar eigenlijk geen kamer meer dus voor mijn gevoel, maar er is wel een logeerkamer dus ik zou kunnen blijven slapen. Ik slaap daar echter bijna nooit, volgens mij maar 2 keer in al die jaren
Wat hoort bij jou?
- Eerlijk
- Luidruchtig
- Open
- Gesloten
- Verlegen
- Assertief
- Direct
- Geduldig
- Ongeduldig
- Jaloers
- Vriendelijk
- Doorzetter
- Creatief
- Impulsief
- Fanatiek
- Chaotisch
- Optimistich
- Pestimistich
- Avontuurlijk
- Humor
0 stemmers
Skreeuwerd
Draag je ook zo graag een badjas over je kleding?
- Nee
- Ja
- Heel graag
- Heb geen badjas
0 stemmers
Ben je enthousiast
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat doe jij als een baby van een ander op je schoot begint te krijsen?
- Ik neem bij voorbaat al geen baby’s op schoot
- Ik geef de baby gauw aan een ander
- Ik kalmeer de baby en dat gaat altijd goed
- Ik probeer ongemakkelijk de baby te kalmeren
- Baby’s huilen nooit op mijn schoot
0 stemmers
Tegenwoordig (nu ik moeder ben) kan ik ze kalmeren maar daarvoor gaf ik ze altijd terug aan de vader of moeder.
Als je dan zelf moeder bent, voel je dan ook op een gegeven moment aan hoe je een baby moet kalmeren?
Ik ben geen moeder maar toch lukt het me altijd om baby’s te kalmeren.
Noem me de baby fluisteraar
Dat wisselt want elk kind is anders, maar de meeste kindjes die ik in mijn armen krijg, kan ik instinctief kalmeren.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen wildvreemde kinderen in mijn armen krijg hoor, dus ik ken ze dan al en weet een beetje hoe ze in elkaar zitten. Met een wildvreemd kindje lijkt het me lastig.
Maar uiteindelijk troost een moeder over het algemeen het beste.
Voor ik moeder was hield ik een baby ook vast alsof het een WOII-bom was die op exploderen stond, ik had totaal geen idee hoe ik dat moest doen. Dat is helemaal bijgetrokken toen ik moeder werd.
Dat merkte ik toen ook wel ja! Meestal begonnen ze ook te huilen als ze de ouders niet meer konden zien en je ziet ze dan ook echt graaien naar ze.
Sehr schön Frau Helga
Sorry, moest lachen om de vergelijking in combinatie met je naam
Hahaha ja die vergelijking met de bom snap ik wel Zit dan ook echt in spanning te wachten tot de baby af gaat. Voel me ook altijd super opgelaten als de baby gaat huilen, alsof ik stiekem geknepen heb
Ik vond het vooral eng als ze net gedronken hadden. Sommige baby’s die ik kende konden nogal projectielbraken. Zo’n weeïg ruikende halve fles melk op lichaamstemperatuur terug in je nek is echt ranzig.
Mijn oude kamer is er niet meer want één muurtje is weggehaald en hij is dus bij een andere kamer getrokken, haha. Maar kan nog wel bij m’n ouders slapen indien nodig. Er staat in een andere kamer nog een éénpersoonsbed. En ik geloof ook nog ergens een slaapbank.
Dat is zo enorm ranzig ja, gatver. Ben blij dat ik dat nog niet gehad heb.
Alleen als ik zo snel geen plaid kan vinden en ik het koud heb.