Ok, ik ben blijkbaar echt de enige die dwangmatig alles openklikt, ook al interesseert het me niet. Oeps, tijd voor verandering
Ja dit is bij mijn ouders in de buurt ook zo
Hoe wil die aan inkomsten komen dan?
Yup, haha! Stiekem zijn we gewoon te egocentrisch om te delenā¦
Ik dacht dat die dingen alleen in Amerikaanse films bestonden
Ik zit net een oorlogsfilm te kijken en bij je eerste vraag dacht ik echt hoe de fuck kom je aan een tank dan?!
Haha ja denk het. Die zit op de bank en denk āhmm ik verveel me. Laat ik een rondje gaan rijden met de ijskar. Maar het is niet de bedoeling dat iemand iets kan kopen, dus ik ga wel doorrijdenā
Dit lijkt me zoo chill! Maar staat dat niet heel vol of log in de kamer? Wat ik eigenlijk bedoel is; heb je een foto?
De ouders van een kennis hadden hem wijsgemaakt dat de ijskar enkel muziek speelde wanneer het ijs was uitverkocht. Zo zielig dit, nooit een ijsje gekregen
Heb je een let creuset pan?
- Ja!
- Nee zonde van mijn geld
0 stemmers
Raad je het mensen aan?
- Yes! Ik kan niet zonder.
- Nee⦠Ik zou geen nieuwe kopen.
- Rot op met je pan van ā¬200.
0 stemmers
En als open vraag, welke kleur heb je?
Haha die formulering is wel wat hard, ik heb er geen want geen idee geen reden, maar hij is vast geweldig maar ik weet niet wat ik mis dus hij staat niet op mān prioriteitenlijst.
Sort of! Ik stond geparkeerd en wist dat ik niet veel benzine meer had, maar dacht dat ik het nog wel zou redden tot het tankstation. Nou, niet dus want mān auto startte niet meer.
Anyway, toen moest ik dus te voet naar het tankstation lopen om daar zoān jerrycan te kopen. Ik dacht (misschien heel dom?) dat ze die dingen mĆ©t benzine verkopen maar neeee hoor. Je koopt een leeg plastieken ding en dan moet je daarmee naar de pomp gaan en die slang erin doen. Stond ik dus te ātankenā zonder auto maar met een rood kannetje in mān handen. Busje met bouwvakkers naast me vond dat in ieder geval hilarisch.
Bonustip: Als je de benzine dan uiteindelijk vanuit de jerrycan in de auto giet, start je auto niet meteen. Dat is blijkbaar normaal want de benzine moet helemaal gezakt zijn (als je tank helemaal leeg is zoals de mijne )
Dat wist ik dus niet en ik kreeg na 1000x proberen mān auto niet meer aan de praat. Uiteindelijk toch maar de wegenwacht gebeld en toen ze ter plaatse waren, moest ik de auto starten. Natuurlijk startte die nu wel in 1 keer omdat er meer tijd overheen was gegaan
Gelukkig die man wel kunnen overtuigen om dit ons geheimpje te houden haha
Een rode!
Op een of andere manier judge ik mensen met zoān klein 1tje vind het heel lelijk staan en hoe raak je nou je kenteken kwijt
Hahah ik denk dan ook altijd āloserrrrr!ā Terwijl je kenteken natuurlijk ook gejat kan zijn. Maarja wtf moet iemand met jouw kenteken
Nu weet ik ook eindelijk waarom dat er soms op staat
kun jij schaken?
- ja
- nee
- vroeger wel maar ik ben het vergeten
0 stemmers
kun jij dammen?
- ja
- nee
- vroeger wel maar ik ben het vergeten
0 stemmers
Op een gestolen auto gebruiken
Ik zag trouwens een keer een kentekenplaat met een 3tje en dat vond ik wel sneu, was ook geen speciale ofzo??
Val jij ook altijd bijna in de winkelwagen als je bij de kassa je boodschappen er uit moet halen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn Lidl heeft helaas geen zelfscan anders heb je daar natuurlijk geen last van omdat je het zo in je tas gooit
Ja shit haha elke keer denk ik weer kut wat is nu eigenlijk de handigste manier om die boodschappen eruit te halen en op de band te leggen maar volgens mij gebruik ik steevast de meest omslachtige kutmanier die je maar kunt bedenken.