Stel je persoonlijke vraag #16

Bij mij vaak het omgekeerde: ik erger me snel aan personages die trekken hebben die, als ik er heel objectief naar probeer te kijken, me aan mezelf doen denken. :woozy_face:

1 like

Ik zou je nachtkastje de deur uit doen en er een vriezer neer zetten.

10 likes

Ik heb een losstaande mini vriezer met twee plankjes en geen lades.

1 like

Ik had een grote vriezer met 6 lades, maar nu 3 lades onder de koelkast die vriend meebracht bij samenwonen. Een lade extra zou wel chill zijn. Misschien kopen we er ooit nog een mini vriezer bij

Geen een wereldwonder. Wel de hunebedden in Drenthe en de Berlijnse muur :sunglasses:

5 likes

Wat voor koelkast heb je? Kan je niet je koelkast vervangen door een met een vriesvakje? Dat is wel klein maar m’n ijsjes en wat bakjes met restjes en een nooddiepvriespizza passen er tenminste in.

Oh wat stom :frowning: kan je met de verhuurder overleggen of de koelkast geruild kan worden anders?

Also je huisbaas is een sukkel dat je een koelkast zonder vriesvak inbouwt.

1 like

Wat heb je het liefst? Een balkon of tuin met…

• ochtendzon
  • middagzon
  • avondzon
  • helemaal geen zon

0 stemmers

Avond sowieso!! In de zomer overdag is het in de zon echt veel te heet, no way dat ik daar vrijwillig ga zitten. Als het ā€˜s avonds al een beetje is afgekoeld voelt het juist echt als mazzel dat je nog buiten van de zon kan genieten. Ɖn dat kan gewoon nadat je uit je werk komt. Avondzon ftw.

(Ftw is zeker al uit hĆØ? :older_woman:)

3 likes

Liefste avond. Zeker als ik gewoon weer werk op kantoor. Dan kan ik gewoon buiten eten.
Ik heb nu ochtend middag zon. Dus na een werkdag heb ik pech.

Heb je wel eens met een lege tank langs de kant van de weg gestaan?

• Ja!
  • Nee

0 stemmers

Is er wel eens een wieldop van je auto gestolen?

• Ja :rage:
  • Nee :hugs:

0 stemmers

Ben je ooit je kenteken kwijtgeraakt of is deze wel eens gestolen, waardoor je nu zo’n klein 1tje erop hebt staan?

• Ja!
  • Nope!

0 stemmers

Is er wel eens een zijspiegel van je auto gesloopt?

• Ja :imp:
  • Nee

0 stemmers

Is er wel eens rook onder je motorkap vandaan gekomen?

• Ja :confounded:
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens een kapotte accu gehad?

• Yep! :unamused:
  • Nope

0 stemmers

Hoevaak heb je de ANWB Wegenwacht moeten inschakelen?

• Een keer
  • Meerdere keren
  • Nog nooit :partying_face:

0 stemmers

Haha dit is zo toevallig, van de week is mijn accu kapotgegaan. Vet lullig, ik was bij de supermarkt, daarvoor nog 20 minuten gereden en niks aan de hand, wil weer starten en dat lukt voor geen meter. En in dezelfde week kwam er bij mijn vriend rook onder de motorkap vandaan… lekke remleiding :crazy_face:

1 like

Ik ook laatst op de parkeerplaats bij de AH hahahaha. Had 10 minuten ervoor nog gereden en toen ik terugkwam deed hij helemaal niets meer. Kon ik de wegenwacht gaan uitleggen waar op de parkeerplaats ik nou precies stond.

1 like

Een keer ANWB gebeld. Auto hield er midden op een druk kruispunt mee op, zag m’n leven aan me voorbij flitsen. Een voorbijganger heeft m’n auto aan de kant geduwd en gekalmeerd haha!

2 likes

Wel echt verbazend dat ik nog nooit zonder benzine/diesel ben gevallen… ik haat tanken en stel dus graag uit tot ik nog ongeveer 1 km ofzo kan rijden… levert soms wel spannende momenten op op zoek naar een benzinestation, maar ik leer er niet van tot nu toe…

3 likes

Snap niet dat je dat kan haha, ik raak al in de stress als mijn reservelampje gaat branden en dan wil ik zo snel mogelijk naar een tankstation :rofl: wel een paar keer gehad dat mijn pinpas o.i.d. niet werkte en ik geen contant geld bij me had… gelukkig kwam mama altijd to the rescue hahaha

1 like

Ik heb geen bank maar twee losse chaise longues :slight_smile: Kun je allebei lekker languit.

1 like

Haha jij was toch ook degene met een dubbele douchekop? Hebben jullie alles in huis in tweevoud? :stuck_out_tongue:

5 likes

Komt er bij jullie een ijswagen langs?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja: komt die op vaste dagen?

• Ja, heeft vaste dagen
  • Nee, die komt wanneer het hem uitkomt volgens mij.

0 stemmers

Hij komt altijd als ik geen zin of geen kleingeld heb.

8 likes