2 woorden: sardienolie tijger
Ik neem ook nooit meer Citroƫn.
Oja! Die hebben we idd ook nog
Tegenwoordig loop ik bijna alles wat binnen 5-10 min fietsen is. Krijg ik tenminste nog een beetje wat beweging denk ik dan
Maar je vind dus verschil zitten in 500 meter lopen of fietsen? Als je dus 500 meter een sprintje trekt op de fiets of 500 meter langzaam wandelt, zit natuurlijk verschil in. Maar beweging is beweging.
Ik vind voornamelijk lopen kut omdat ik supersnel blaren krijg, heb mān hele leven al alles geprobeerd en ik overstrek mān spieren. Maar ook als ik dat niet had, wat laaaangzaaaam allemaal. Fiets liever heel snel langs alles en iedereen heen.
voor mijn gevoel is 10min lopen beter (meer een āactiviteitā) dan 5min fietsen, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Ja omdat ik dan langer aan het wandelen ben dan dat ik aan het fietsen zou zijn
Ik wil alle restaurant die ineens wel bezorgen heel graag uitproberen
geld vliegt er doorheen.
baan kwijt geraakt en moeilijk om een nieuwe baan te vinden 
Net voor de crisis begonnen met een eigen bedrijf in een contactberoep 
Dus als iemand straks weer zn wenkies oid wil laten doen, KOM NAAR MIJ!!!
ja helemaal klote. toerisme/horeca dus echt een ramp. lief van je, ik hoop het ook:)
Borg van een autohuur op vakantie nog steeds niet terug (ā¬500), omdat de kantoren daar nog in lockdown zijn en ze het niet kunnen afronden.
We geven meer geld uit aan bougie dingen omdat we wel lekkere wijn en kaas moeten hebben natuurlijk maar in the end lukt het ons eindelijk om het spaardoel te halen. Maar onze boodschappenuitgaven zijn ongeveer 3 keer zo hoog als normaal. We hebben in april 630 euro uitgegeven, echt belachelijk.
Nou ik hoopte nu ook al microblading te doen haha, maar nu alleen waxen en verven, lashlift en alles qua makeup. Wil het verder uitbreiden met microblading, powderbrows, wimperextensions en misschien permanente makeup maar die trainingen zijn best duurt dus wilde eerst wat verdienen en dan beetje bij beetje een nieuwe training doen. Dus in de toekomst ben je welkom voor microblading, Ik zit in Eindhoven!
Normaal gezien zou ik fietsen, omdat bijna al mān verplaatsingen met de fiets zijn maar sinds we in quarantaine zitten wandel ik meer en is mān fiets aan het verstoffen
Ik ben benadeeld omdat ik iets minder uren heb gemaakt op werk, maar daarbij geef ik nu over het algemeen veel minder geld uit, waardoor ik wel veel meer overhoud.
Ik zeg sproeten tegen de dingen op je gezicht en op de rest van het lichaam noem ik het moedervlekken. Maar geen idee of dat juist is haha
De auto
Haha ik was hier toevallig gisteren over bezig, ik heb ze ook op mijn armen en benen en noem ze sproetjes 
Dit zijn gewoon moedervlekken. Mensen denken snel dat het geen moedervlekken zijn als het geen grote ārareā vlekken zijn. Ik heb er (helaas) honderden en kan uit ervaring vertellen dat ze er dus in allerlei vormen, maten en kleuren zijn. In de zomer heb ik ook sproetjes maar die trekken in de winter weg. Overigens kunnen moedervlekken ook naar verloop van tijd verdwijnen of juist erbij komen.