Mijn vader is zijn kenteken een keer kwijtgeraakt bij een mini kettingbotsing, er reed een auto tegen de achterkant van zijn auto aan. Verder was er overigens geen schade dus wat dat betreft had hij geluk dat alleen het kenteken is gesneuveld!
Heb jij al een eikenproseccierups gespot dit jaar?
- Nee
- Ja
- Ik heb er al last van gehad
0 stemmers
Heb jij veel inkijk van je overburen/voorbijgangers in je huis?
- Nee
- Ja
- Ja, maar ik heb folie/vitrage/shutters/oid opgehangen en nu geen last meer
- Ja maar ik ben juist degene die veel naar hen gluurt
0 stemmers
Heb jij een buitenplekje in de zon zoals een tuin/balkon/dakterras?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Lachen
- Huilen
- Eerst zien dan geloven
0 stemmers
Same here, maar we gebruiken alleen die 3 (of 4?) lades onder de koelkast. In zoân vrieskist kan wel echt enorm veel! Kun je zelfs een lijk in bewaren zag ik in een documentaire .
Als je hem eerst door een versnipperaar haalt past ie ook wel in 3 of 4 lades hoor.
Waarom denk je dat ik een vrieskist heb
Ainât nobody got time for that.
Als je ergens naartoe gaat wat 500 meter verderop is. Je kunt de fiets pakken of lopend via dezelfde route. Wat kies je dan?
- Ik pak de fiets
- Ik ga lopen
0 stemmers
Waarom zou je het lijk helemaal in een vrieskist doen. Je kunt hem dan toch beter oplossen in een of ander zuur .
Ik heb een subaru!
Ja hallo denk ff aan de nabestaanden! Als je iemand vermoord hebt houd je daar rekening mee.
2 woorden: sardienolie tijger
Ik neem ook nooit meer Citroën.
Oja! Die hebben we idd ook nog
Tegenwoordig loop ik bijna alles wat binnen 5-10 min fietsen is. Krijg ik tenminste nog een beetje wat beweging denk ik dan
Maar je vind dus verschil zitten in 500 meter lopen of fietsen? Als je dus 500 meter een sprintje trekt op de fiets of 500 meter langzaam wandelt, zit natuurlijk verschil in. Maar beweging is beweging.
Ik vind voornamelijk lopen kut omdat ik supersnel blaren krijg, heb mân hele leven al alles geprobeerd en ik overstrek mân spieren. Maar ook als ik dat niet had, wat laaaangzaaaam allemaal. Fiets liever heel snel langs alles en iedereen heen.
voor mijn gevoel is 10min lopen beter (meer een âactiviteitâ) dan 5min fietsen, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Ja omdat ik dan langer aan het wandelen ben dan dat ik aan het fietsen zou zijn
Ik wil alle restaurant die ineens wel bezorgen heel graag uitproberen geld vliegt er doorheen.
baan kwijt geraakt en moeilijk om een nieuwe baan te vinden