Net voor de crisis begonnen met een eigen bedrijf in een contactberoep
Dus als iemand straks weer zn wenkies oid wil laten doen, KOM NAAR MIJ!!!
Net voor de crisis begonnen met een eigen bedrijf in een contactberoep
Dus als iemand straks weer zn wenkies oid wil laten doen, KOM NAAR MIJ!!!
ja helemaal klote. toerisme/horeca dus echt een ramp. lief van je, ik hoop het ook:)
Borg van een autohuur op vakantie nog steeds niet terug (€500), omdat de kantoren daar nog in lockdown zijn en ze het niet kunnen afronden.
We geven meer geld uit aan bougie dingen omdat we wel lekkere wijn en kaas moeten hebben natuurlijk maar in the end lukt het ons eindelijk om het spaardoel te halen. Maar onze boodschappenuitgaven zijn ongeveer 3 keer zo hoog als normaal. We hebben in april 630 euro uitgegeven, echt belachelijk.
Nou ik hoopte nu ook al microblading te doen haha, maar nu alleen waxen en verven, lashlift en alles qua makeup. Wil het verder uitbreiden met microblading, powderbrows, wimperextensions en misschien permanente makeup maar die trainingen zijn best duurt dus wilde eerst wat verdienen en dan beetje bij beetje een nieuwe training doen. Dus in de toekomst ben je welkom voor microblading, Ik zit in Eindhoven!
Normaal gezien zou ik fietsen, omdat bijna al m’n verplaatsingen met de fiets zijn maar sinds we in quarantaine zitten wandel ik meer en is m’n fiets aan het verstoffen
Ik ben benadeeld omdat ik iets minder uren heb gemaakt op werk, maar daarbij geef ik nu over het algemeen veel minder geld uit, waardoor ik wel veel meer overhoud.
Ik zeg sproeten tegen de dingen op je gezicht en op de rest van het lichaam noem ik het moedervlekken. Maar geen idee of dat juist is haha
De auto
Haha ik was hier toevallig gisteren over bezig, ik heb ze ook op mijn armen en benen en noem ze sproetjes
Dit zijn gewoon moedervlekken. Mensen denken snel dat het geen moedervlekken zijn als het geen grote ‘rare’ vlekken zijn. Ik heb er (helaas) honderden en kan uit ervaring vertellen dat ze er dus in allerlei vormen, maten en kleuren zijn. In de zomer heb ik ook sproetjes maar die trekken in de winter weg. Overigens kunnen moedervlekken ook naar verloop van tijd verdwijnen of juist erbij komen.
Huh, ik ben ook echt bezaaid met vlekken waarvan ik altijd dacht dat het gewoon sproeten waren, ook al blijft het gros ervan staan in de winter. Waarom helaas trouwens?
Oh ja helaas omdat ik er al een aantal onrustige weg heb moeten laten halen en ik elk jaar bij de dermatoloog op controle moet vanwege de hoeveelheid en de hoeveelheid ‘vreemde’. Vandaar ook dat ik zo stellig ben om ze moedervlekken te noemen haha ik ben ondertussen al 14 jaar onder controle voor al die vlekjes.
Edit: wil trouwens niet zeggen dat die van jou geen sproeten zijn hè! Ik ken meer mensen wiens sproeten een heel jaar blijven staan. Maar de vlekken op de foto lijken wel heel erg op wat mijn dermatoloog onder moedervlekken verstaat.
Ahh zo, ja dan snap ik het. Ik dacht dat je puur cosmetisch bedoelde Ik ben echt gehecht aan die van mij namelijk, heb ze al zo lang, ze horen echt bij me. Dus ik zou het heel raar vinden om er niet ineens honderden meer te hebben.
Waar ga je als eerste een afspraak maken:
0 stemmers
Eindelijk m’n acne behandeling laten uitvoeren. Had net de stap gezet om er toch maar geld tegenaan te smijten en toen ging alles dicht
Ah fijn, benieuwd hoe het gaat!
Heb ze al geappt
Ik ook, haha! Wel pas over 2 weken, effe alles laten aangroeien (hoop ik)
Ik doe al deze dingen sowieso al nooit behalve misschien heel soms m’n haar knippen maar daar zou ik zonder Corona waarschijnlijk ook te lui voor zijn geweest dus dat kan volgend jaar wel weer of het jaar daarna.