Stel je persoonlijke vraag #16

Godver waar heb je die vandaan. :heart_eyes:

Waar zou je je mondkapjes opbergen?

• Ondergoedla
  • Bij mode-accesoires
  • Een speciaal plekje
  • medicijnkastje etc
  • Anders
  • Random dingen mandje etc

0 stemmers

Volgens Eva kan je ze het beste bewaren ergens in een katoenen zak:

(Verder gaat het stripje over België trouwens, maar ik vond het wel fijne tips.)

5 likes

Ik heb dit ook net besteld maar bedenk nu wanneer ga ik dit op doen…

Ik moet in juni enkele keren per se met het openbaar vervoer. Anders had ik niks gekocht en voorlopig in mijn fietsbubbel gewoond. :upside_down_face:

Dit heb ik ook altijd! Zat vanmorgen met deken om me heen en fleecevest aan. En buiten met blote benen en een hempje. Zo raar altijd :’)
Vind inschatten wat ik aan moet ook altijd lastig, maar ik google nu altijd naar de temperatuur en weet ongeveer wel wat ik bij welke temperatuur aan kan.

1 like

Ik probeer al een tijdje te bedenken wat je nou bedoelt met toverfluitjes? Ik speelde maar één Mario game (6 golden coins) dus misschien had die het wel niet, maar ik ben ook gewoon nieuwsgierig of mijn geheugen echt zo slecht is.

Maar het is toch ook niet zo dat de huisartsen uit vrije wil of voor de leuk mensen niet lieten komen en ondertussen zelf lekker vakantie aan het vieren waren. Kan me zo inbeelden dat als ze het voor het kiezen hadden ze tien keer liever geen coronacrisis hadden gehad en ook geen extra tientje kregen dan. Je betaalt het ook niet zelf maar het is een afspraak met de zorgverzekeringen dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk.

8 likes

Gordon had al een LV mondkappie

1 like

Oké dit gaat heel bezopen klinken voor wie het spel niet kent, en ik doe het in eigen woorden omdat ik het al een tijd niet heb gespeeld. :joy:

In Super Mario Bros 3 heb je levels (in werelden) waar je op een klassieke manier doorheen rent. Zorgen dat je vijanden kapot springt of er over heen springt, zorgen dat je niet in greppeltjes valt, en bonussen pakken. In dat spel hangen er ook vlakken in de lucht (in mijn herinnering in pastelkleuren en wit) waar je op kunt springen en lopen.
Op een paar plekken in het hele spel zit een verstopte fluit, die je o.a. te pakken krijgt door op zo’n vlak te zitten en een paar seconden de toets naar beneden in te drukken. Uit mijn hoofd is dat level 3 in wereld 1? In andere werelden zitten ze op andere plekken verstopt.
Met die fluit kun je warpen naar hogere werelden en het spel zo extreem versneld uitspelen. Ik ga even kijken of er toevallig een videotje van staat op YouTube.

Maar misschien speelden jullie wel een ander Mario spel (er zijn er nogal wat) en denken jullie nu “over welk vooroorlogs spel gaat dit”. :see_no_evil:
Edit: op 23 seconden doet hij wat ik hierboven beschreven heb.

13 likes

Omg :exploding_head:. Ik (en mijn vader) hebben dit vroeger echt super vaker (uit)gespeeld, echt ontelbaar vaak en vind het nog steeds echt heel leuk. Maar dit wist ik gewoon echt niet hahah. Hoe dan. Ik ga dit zeker proberen als ik bij mijn vader ben!

Edit: ik zie nu die schildpad met die boomerang die ken ik dan weer wel. Wat raar joh. Ik voel me gewoon flabbergasted. Snel uitproberen.

3 likes

Haha tof! Ik wist het van een vriendinnetje maar geloof niet dat het in de instructieboekjes stond of zo. Hoe zij het wist weet ik niet. Wij speelden het op de NES in de jaren 90 dus hadden het ook niet op internet gelezen of zo.
Overigens kan ik wie van oude games als deze houdt de classic mini NES en classic mini SNES van harte aanraden.

3 likes

Ik vind dit sowieso zo fascinerend hoe dat toen ging. Ik weet dat er in pokémon ook een hele rare manier was om veel rare candy te krijgen en dat wisten dan een paar kinderen. Hoe wisten ze dat dan? Toen wel net internet denk ik maar alsnog was het niet zo dat er youtube tutorials voor waren of dat google toen al goed genoeg werkte hiervoor.

4 likes

Hopelijk vind je hem nog!

1 like

Dat zou goed kunnen! Zulke bladen las ik zelf niet maar de vader van mijn vriendin wel. Die ging ook regelmatig naar beurzen etc, zelfs in het buitenland.

Stel je hebt voor een toets een 5,5 gehaald en dit cijfer haalt je gemiddelde enorm naar beneden.
Maar de school zegt je mag met een dobbelsteen gooien en je hebt 60% kans om op een hoger cijfer uit te komen en 40% om op een onvoldoende uit te komen. Zou je dan dobbelen? (Je mag het dan eventueel nog wel herkansen als je een onvoldoende gooit).

• Ik zou genoegen nemen met een 5,5
  • Ik zou gaan dobbelen en eventueel die herkansing voor lief nemen.

0 stemmers

Een 5,5 is een studententien dus lekker die tien houden

16 likes

Je laatste poll doet het niet maar ik doe vrijwel nooit iets aan mijn wenkbrauwen want te lui voor haha en ze zijn blond dus valt ook niet extreem op ofzo.

1 like

Heb wel dat het de ene dag meer zeer doet dan de andere dag. Heb soms ook dat een wenkbrauwhaar ineens vet raar vooruit steekt en die doet echt zeer als je hem eruit trekt hahah

5 likes

Als ik het doe (heb er normaal weinig geduld voor) dan doe ik het zo

Maar dan trek je er meerdere haren tegelijk uit en dat doet toch een pijn! En het lukt me minder goed aan één kant omdat ik die beweging niet zo goed kan maken, dus pak je de haartjes soms niet helemaal mee. Dus dat doet veel pijn en m’n ogen beginnen dan helemaal te tranen haha :cry:

Dit is trouwens wel een superhandige manier om te epileren dus tip! Krijg je een stuk meer haren tegelijk mee weg dus voor een overbehaard iemand zoals ik heel handig!

Ja, dat was een bug, dan moest je (in Pokémon Red/Blue) langs de rechterkant van Cinnabar Island surfen en dan kwam je Missingno tegen. Volgens mij moest je óf dat ding verslaan, óf het moest jou verslaan, en daarna stond er een raar tekentje bij het item dat bovenaan in je backpack zat, waardoor je dat item ineens oneindig veel had. Zo kreeg ik Pokémon op level 250 of zo :smile: Dit stond volgens mij ooit in een gametijdschrift, dus nog niet via internet!

3 likes