Voor wie t nu ook wel wil weten maar te lui is om te googelen
Samenvatting
John McCain en Mitt Romney
Voor wie t nu ook wel wil weten maar te lui is om te googelen
John McCain en Mitt Romney
Ik zit helemaal in mān baby-bubbel, dat tast zowel mān hersenen als mān (al niet heel erg bestaande) fashion style.
Dus even jullie mening. Deze gepersonaliseerde armband voor mān vriend voor vaderdag (met de naam en geboortedatum van onze baby). Hij draagt al vaker zoān soort armband.
0 stemmers
Ik vind het lelijk maar als hij zulke armbanden al draagt vind hij het wrs mooi. Maar mag dat āsuper dadā er dan wel af?
Zonder het āsuper dadā vind ik het best een leuk idee
Ik sluit me aan bij de rest, dat super dad is jammer. Vind het verder wel mooi als hij ook al vaker dat soort dingen draagt.
Als ie dat soort armbanden vaker draagt vind ik het een tof idee. De datum en naam vind ik ook mooi erop staan en best subtiel. Het superdad vind ik echt zelfde categorie als āme mannetje/ventjeā.
Jaa ik ben ook excited, niet zozeer over leuke printjes maar dat ik er dan meer zo uit kan zien:
dit doet me echt denken aan een gevuld condoom
Shit je hebt deze maatregel over ons afgeroepen!!!
Inmiddels niet meer omdat we elkaar ontgroeit zijn (ik een gezin, zij happy single etc). Had altijd een groep van 5 mannen waar ik echt super leuk mee op trok en ik mis dat enorm!
Heel vaak als ze een vriendin krijgen, verdwijnen ze van de aardbol Heel stom eigenlijk
Heerlijk om een tuin op het zuiden hebben, maar we kunnen er nu echt niet normaal zitten. Ik heb een hele mooie parasol gezien dus mijn voorkeur neigt daar naar maar mān vriend is geen fan en denk misschien dat schaduwdoek praktischer is? Wat zouden jullie doen?
0 stemmers
Ik heb geen vrouwelijke vrienden (denk dat dit half de reden is waarom ik op dit forum zit want soms mis ik dat)
Een schaduwdoek lijkt mij juist wat lastiger, die hang je op, maar haal je niet even snel weg. Met een parasol kun je juist nog schuiven en die kun je met de zon mee verplaatsen als het nodig is. Dan kun je makkelijker ergens anders gaan zitten
Wat ga je vandaag doen?
0 stemmers
Ik hoop wel even boodschappen te doen en een stukje te wandelen maar ik ben ongesteld geworden en naar de wc lopen is al een hele uitdaging op het moment dus de kans is ook aanwezig dat ik gewoon in bed blijf vandaag
Wat vervelend!! Vanwege de buikpijn?
Spreek jij je ouders aan met āuā?
0 stemmers
Als je kinderen hebt (of als je ze nog wil), wil je dan dat jouw kinderen jou aanspreken met āuā?
0 stemmers
Oh ja dat was niet helemaal duidelijk zie ik nu, buikkrampen inderdaad haha