Stel je persoonlijke vraag #16

Bepaal jij op de dag zelf wat voor avondeten je gaat eten?

• Meestal wel
  • Ja altijd
  • Meestal plan ik dit een aantal dagen van tevoren in
  • Meestal niet/ een dag van tevoren

0 stemmers

Meestal is het eerste wat ik 's ochtends nu hoor is wat voor avondeten we gaan eten. Ughh

Ja maar heb wel weekboodschappen, dus er is maar een beperkt aantal gerechten waar ik uit kan kiezen. Maar bepaal het meestal vlak voordat er gekookt wordt.

4 likes

Ik denk ongeveer een dag of 2 a 3 vooruit. Daarna begin ik weer met ‘wat te eten vanavond?’ en neem weer voor een dag of 2 a 3 mee uit de supermarkt

Van tevoren inplannen = 1 keer in de week boodschappen voor 6 dagen, en dan op de dag zelf kiezen waar ik trek in heb. En dan heb ik dus 1 dag om te bestellen.

4 likes

EEN DRAMA

2 likes

Haha ik weet van niks dus denk het niet.

3 likes

Aaah zoveel mensen mij? Hoe? Ik zou willen dat ik @Dazed was, maar ben niet eens 0.0001% zo creatief als haar.

2 likes

excuse me kijk eens naar je bullet journal posts!! en baksels!!

2 likes

Omg wat lief haha :blush: Maar inderdaad wat @instantramen zegt! :heart:

2 likes

@anon44972210 dacht ik. Namen lijken wel op elkaar.

1 like

Nie fokke met Guus

Ik heb echt kuthumor, deze vind ik niet per se mega grappig ofzo maar ik ga wel goed op van die slechte Nederlandse memes :woman_shrugging:

3 likes

@ellegirltalk ja. Natuurlijk ligt het wel wat genuanceerder. Ik vind het echt kut, heb het idee dat mensen hier alleen dat hebben onthouden van mij en mij daarom dus nog steeds niet mogen hier. Omdat ik ooit, jaren geleden, eens de appeltjes verkeerd heb afgewogen.

5 likes

Ohh bij mij is dat niet wat meteen zou opkomen hoor! Tenminste, niet als eerste.
Denk ook niet dat mensen je daarom niet zouden mogen?
En trouwens, iedereen reageerde toen als een moraalriddertje maar uit het biechttopic bleek al dat velen met jou wel eens iets mee nemen zonder toestemming of iets anders aanklikken tijdens het zelfscannen. Alleen daar heeft niemand commentaar. Terwijl we met zijn allen nu nog ouder zijn dan destijds, dus eigenlijk beter zouden moeten weten/braver zouden zijn.

@ellegirltalk @Suvi ja klopt, mensen reageerden echt enorm heftig toen. En eerlijk is eerlijk, volgens mij reageerde ik daar toen ook wel weer heftig op terug.

Aah en je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor! Dat kon je ook niet weten en zo erg is het niet. In ieder geval bedankt voor jullie lieve reacties!:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja volgens mij zette jij het in het gierige actie topic, en toen zeiden anderen van dat is niet gierig dat is gewoon stelen? Zoiets was het.

Klopt

Ah ja daar werd echt buiten proportioneel heftig op gereageerd weet ik nog! Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb dit verhaal ook niet meer aan jou gekoppeld, weet alleen van je dat je buren al een jaar aan het verbouwen zijn.

1 like

Hahaha! Die zijn as we speak weer bezig :crazy_face: al is er dit keer in ieder geval geen geboor in de muur

1 like

N.a.v. de poll over hoe lang je hier al actief bent moest ik terugdenken aan het forum dat bij Fashion-Fever hoorde. Was jij daar actief?

• Ja
  • Nee
  • Welk forum??

0 stemmers