Jij zit in Scandinavië (zweden?) toch? Wat voor bedrijf is het? Wat voor mensen zoeken jullie? Zoveel vragen
Edit: zie net dat je het hierboven hebt geplaatst haha ik ga eens kijken
Jij zit in Scandinavië (zweden?) toch? Wat voor bedrijf is het? Wat voor mensen zoeken jullie? Zoveel vragen
Edit: zie net dat je het hierboven hebt geplaatst haha ik ga eens kijken
Hmm een beetje “wans je loopt langs” hoor ik
Je leeft wel echt de droom Wil zo graag in Scandinavië wonen/werken, maar helaas kom ik nergens passende vacatures tegen voor starters
Ik begon in 2005/6 op EGF met de naam Cool. Ik was 14/15 jaar. Daarna altijd deze naam gehad als ik het me goed herinner
Bizar eigenlijk dat het forum al zo lang een deel van mijn leven is :’)
Ik ben denk ik begonnen met EGF meelezen/beetje posten toen ik 14 of 15 was ofzo? Dus 12 jaar geleden. Maar was altijd actiever op een ander forum met o.a. @monkeyslut en @Pantalones haha. Daar deelden we ook zoveel persoonlijke dingen, echt elke uitgaansavond werd in detail besproken, alle dates met namen en alles Heb nog steeds via insta wel contact met mensen van dat forum, echt leuk.
Werd op EGF net weer wat actiever en toen moesten we stoppen, dus gelukkig net op tijd de sprong kunnen maken naar dit forum haha!
wooow ik heb ook nooit geweten dat jij Ou Est Le Swimming Pool was, wat grappig!
Woww woon je al weer 5 jaar daar? Time flies
Cory Kennedy associatie die opkomt --> die praktische gatenlaarsjes.
Dit snap ik niet. Skins met hetzelfde product?
Ik gebruik cleanser, toner, moisturizer en als ik zin heb zonnebrand. 4 dan toch?
Edit ik wilde het net aanpassen naar of dat laagjes zijn @crazyplantlady nooit van gehoord.
Ik ken alleen lagen mascara en dat vond ik al moeilijk te onderscheiden want ik doe altijd maar wat. Wacht niet tot één laag droog is en breng dan de volgende aan ofzo.
7 skins is toch zo’n techniek waarbij je dunne laagjes toner aanbrengt? Dus dat geldt dan als 1 product
Wow daarvoor zijn de dingen die ik gebruik veel te duur. 7 lagen :o wtf haha
Ben ook even in mijn mail gaan kijken en zag een mailtje uit 2010 van Italian zat denk ik 4/5 jaar op EGF, wel een andere username. Daarna een tijdje weggeweest. Ben eigenlijk wel blij dat mijn posts van toen verdwenen zijn hahaha
Haha ik weet niet meer welke het was. Ik heb nog nooit zo lang een zelfde account gehad als ik nu heb denk ik :o
Mijn moeder vond een naam mooi wat dezelfde begin letter heeft als m’n achternaam maar dat vond ze echtttt niet kunnen.
Ik heb dezelfde dansmoves als Katy Perry
Hahaha nee, ik was het ook niet! Was wel een super grappig verhaal!
Net in mijn mail gekeken, en heb de naam Bunnyslippers in ieder geval al sinds 2012. Daarvoor had ik een korte pauze en ook een andere naam, dus heb echt geen idee sinds wanneer.
ja wie houd ik ook voor de gek eigenlijk