Stel je persoonlijke vraag #16

Pokemontrainer worden

35 likes

Ik was het kind dat alle muntjes eruit haalde :pensive: een keer in een amusementspark (was geen attractiepark dus ik weet niet hoe ik het moet noemen) hadden m’n zus en ik de hele fontein leeggehaald, daarna liepen we naar een souvenirwinkel en legden we die natte muntjes op de toonbank om speelgoed te kopen. Werd nog geaccepteerd ook.

41 likes

Door jou ben ik dus geen Pokémontrainer geworden? Mooi is dat.

45 likes

Nee joh, je had gewoon meer moeten visualiseren. Eigen schuld dikke bult

3 likes

Leid je een gezond en gelukkig leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vonden jullie vervelender om te horen als je een 4 gehaald had?

• “Ik heb een negen”
  • “Ooh ik heb een negen, maar ik had niet geleerd. Pfff had ik echt niet verwacht”
  • “Ik heb ook een vier”
  • Anders

0 stemmers

Een keer toen ik een voldoende had (6 nog iets, tegen de 7) dat medestudenten (die het niet hadden gehaald) zeiden ‘Zelfs mijn naam heeft het gehaald’. Well thanks :+1:t4:

Dat iemand een voldoende/hoog cijfer had gehaald (en ik laag) maakte me trouwens nooit zo uit.

3 likes

ik wil nog wel eens extra naar de supermarkt willen voor wat lekkers, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

Maar dan komt weer de conclusie dat corona geen persoon is waardoor je je niet lekker kan afreageren op haar.

1 like

Ik wist het eerder dan deze poll, maar ook puur door een nieuwsbericht van vanochtend. Wist niet dat ik nog zo jong was destijds

1 like

Een vakantie binnen Nederland van een week die elk jaar rond dezelfde tijd plaatsvindt. Maar ik heb geen idee wat voor vorm die gaat aannemen dit jaar (minder/andere mensen bijv.).

1 like

Ik heb een weekje Antwerpen geboekt voor summerschool

2 likes

Een podcastschool is het van. Het is in augustus en als het niet doorgaat krijgen we ons geld terug.

2 likes

Ik moet met hemelvaart zelf werken op een camping! Werk in de animatie voor in de vakanties. Vind het wel tricky eigenlijk.

Weekend weg stond al gepland. Tzt maar zien of het door kan gaan.

Welke dingen doe je de eerste 15 min na een dag werk/school (als je echt van huis bent geweest)?

• naar het toilet
  • iemand appen
  • handen wassen
  • gezicht wassen
  • lichaam wassen
  • andere kleren aan
  • muziek/radio aan
  • tv aan
  • knuffelen met huisdier
  • wat eten
  • wat drinken

0 stemmers

BH uit

15 likes

1029239 keer moeten pissen op een dag. En daarbij; met tampon of cup in niet goed kunnen uitplassen en daardoor nog vaker moeten.
Edit: mijn darmen zijn trouwens ook altijd een dag van slag. Haat ik ook.
Ik zou grof geld over hebben om nooit meer ongesteld te zijn, maak er echt wel eens een vraagstuk van in mijn hoofd.

7 likes

Vooral buik- en rugpijn, en het feit dat ik hoeveelheden pijnstilling moet slikken die vast maar matig goed zijn voor een mens en dat het dan nog maar de vraag is of het lukt om van bed te komen

3 likes

Wat @Pantalones zegt. Ik zie door het bloedverlies constant sterretjes en val er regelmatig flauw door.
Wat dat betreft is het thuis moeten werken wel fijn momenteel.

2 likes