Stel je persoonlijke vraag #16

Haha wow! Klopt inderdaad hahah

1 like

Je moet 90 dagen volhouden met 1 van deze mannen. Wie kiezen jullie?

Ed die subtiel met een kindertandenborstel aangeeft dat je uit je bakkes meurt. Vergeet niet dat hij mayo in zijn haar smeert en van je verwacht dat je een SOA test doet.

Geoffrey die in de gevangenis heeft gezeten en dit veel te laat vertelt. Hij vindt het niet leuk als je met andere mensen praat en heeft een kort lontje.

Paul, die op het eerste gezicht lief lijkt, maar eigenlijk een restraining order heeft. Ook hij kan het niet hebben dat je met anderen praat en dwingt je continue om een zwangerschapstest te doen. Jullie praten alleen maar dmv Google Translate.

• Ed
  • Geoffrey
  • Paul

0 stemmers

4 likes

Nee, ik weiger.

Ik ga liever voor de eeuwige man child Syngin.

6 likes

Heb ik gezegd dat je mag weigeren?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Big Egg is een gnoom, Geoffrey zou ik meteen met pepper spray te lijf willen gaan en Poooole moet terug naar z’n moeder.

Ik ben een volwassen vrouw en ik weiger!

90 day Reddit is een aanrader, ga ik zo af en toe even heen voor de lolz.

4 likes

Woeps

Ik verkies de dood :woman_shrugging:.

1 like

Je mag me wel taggen als je over me roddelt hoowr!

Nee please doe niet ik wil vanavond eens vroeg slapen :sweat_smile:

1 like

Echt wie zijn dat en waar ken jij ze van

1 like

Eeuh internet? :sweat_smile:

Hahaha 90 day fiance van TLC. Zit tegenwoordig al die filmpjes op YT te bingen

1 like

Ik heb een soort rare obsessie met dingen opmaken

1 like

Research voor m’n eigen schrijfsels haha.

Ik lees liever boeken geschreven vanuit

• Alwetende verteller
  • Ik-persoon
  • Ligt eigenlijk aan het thema/boek (namelijk…)

0 stemmers

Ik onthoud dat echt niet. Zit nu na te denken hoe dat was bij boeken die ik graag las, maar ik heb geen idee.

1 like

Ik wacht nog altijd op de 128 GB :tired_face: Mijn vriend heeft hem al twee weken binnen.

1 like

Soms vind ik een wisselend standpunt vanuit verschillende personen ook wel iets hebben

6 likes

Ik heb ook nog laurier, rozemarijn, koriander, jalapenos, sereh, djeroek poeroet en verveine

3 likes

ik maak haast nooit dingen op want ik wil het dan bewaren voor later, een beter moment of ik vind het zielig (??)
en dan moet mijn man het opmaken of weggooien als ik niet kijk anders vind ik het stom

denk hierbij aan het laatste hapje worst, 1 koekje in de trommel laten zitten, laatste restje olie uit de fles. slaat helemaal nergens op.

en nu ik de zin ‘het laatste koekje in de trommel’ typ, bedenk ik me dat ik helemaal geen koektrommel heb en dat het toppunt van volwassenheid vind.
dus: heb jij een koektrommel? of eet je ze los uit het pak en liggen de koekjes half open in de kast te kruimelen:

• ja, ik heb een koektrommel
  • neen, ik heb er geen

0 stemmers

een combinatie hiervan
dus ‘ze moesten op weg naar … want blablabla en de reis ging goed/kut want … en toen gebeurde er dit blabala’ afgewisseld met in het volgende hoofdstuk de ik-persoon voor meer inzicht in beweegredenen en emoties van die persoon

1 like

Ik snap echt niet waarom je jezelf zacht-wordende koekjes aan zou doen :frowning: doe ze desnoods gewoon in een plastic bakje. Of eet het pak in één keer op.

ik bind dingen als stroopwafels enzo meestal dicht met een knijper of wat er in de buurt ligt op dat moment, en een echt Pak Koekjes is na een paar dagen op dus heb er nooit zo’n last van eigenlijk

1 like