Ik heb laatst ineens weer de achterkant van mn enkel opgehaald
Verder vergeet ik vaak de achterkant van mn been net onder mn knieƫn. Dan heb ik daar ook ineens een paar haren van een centimeter lang ofzo
Ik heb laatst ineens weer de achterkant van mn enkel opgehaald
Verder vergeet ik vaak de achterkant van mn been net onder mn knieƫn. Dan heb ik daar ook ineens een paar haren van een centimeter lang ofzo
Het lukt me de afgelopen week amper om op mijn stoel te blijven zitten, zo rusteloos. Heb dat op kantoor ook wel maar dan voel ik me toch meer gedwongen om te blijven zitten en die impuls te onderdrukken. Heb nu echt geen focus en sta elke keer op als ik op wil staan.
Heb op tien haartjes na ofzo geen beenhaar En die zie je vrijwel niet.
Kun je je laptop niet wat hoger zetten zodat je staand kunt werken? Misschien scheelt dat
Ik vergeet altijd mān enkels die je JUIST ziet als je een broek draagt, elke keer weer
Hangt van mijn kind af. Als zij gewoon lief is: prima! Geen files, geen reistijd, zelf tijd in kunnen delen.
Maar op dagen dat mijn kind alles op stelten zet wil ik hƩƩl graag naar kantoor.
Ik vind het nu vooral k#t dat ik allemaal Zoom-meetings heb met mensen zonder kinderen, en dat zij niet snappen dat ik dan ondertussen steeds mijn peuter van de salontafel / kat / vensterbank moet halen. Na zoān sessie ben ik gesloopt.
Tinadag
Hm het gaat denk ik meer om weg zijn van mijn computer en wat anders doen :ā) Staand werkt overigens niet door alles wat ik nodig heb.
Bij eindcijfer (context onderwijs) denk ik aanā¦
(Ik wil weten of mijn logica logisch is)
0 stemmers
haha 100%
Dan ligt het dus niet aan mij. /onzekeredocent. .
Al is FF natuurlijk niet representatief maar we hebben allemaal op school gezeten.
Ik vind dat je bij mensen die regelmatig blowen ook bijna altijd een persoolijkheidsverandering merkt. Althans in mijn persoonlijke ervaring dan. Een soort onverschillige houding of zo. Maar misschien is dat bij elk soort gebruik, dat weet ik niet.
Absoluut! Maar dat gaat vaak zo geleidelijk dat gebruikers het zelf niet zo doorhebben en soms ook actief ontkennen.
Mān broertje blowt al sinds zān puberjaren en ik vraag me soms af hoe hij zou zijn als hij daar niet mee was begonnen, ik kan het niet uitstaan dat hij over alles zo lassez-faire is en dat beperkt onze band ook echt wel. Er zit gewoon geen initiatief of energie in hem. Heel anders dan onze ouders en ik
Goede vriendin van me is begonnen met blowen omdat ze niet goed kon slapen en na 4 jaar steady aan de wiet is ze nu echt een paranoĆÆde wrak. Toen we samen een lang weekend naar Milaan gingen heeft ze hemel en aarde bewogen om een dag eerder naar huis te gaan, nadat ze 2 dagen het appartement bijna niet uit durfde en paniekaanvallen kreeg. Dat vond ik zo ontzettend heftig! Ze had allerlei excuses destijds en kon pas later toegeven dat ze panisch werd zonder wiet.
Als we met haar afspreken kan ik er ook de klok op gelijk zetten, ze wil niet blowen waar andere mensen bij zijn dus standaard komt ze na een uur of 2 met het verhaal dat haar vriend zogenaamd heeft gebeld en ze naar huis moet. Vriendschap van 10+ jaar is nog maar een lege schil van wat het was.
Ik denk dat het lastig aan te tonen is hoe mensen veranderen ook, dingen als angsten of een onverschillige houding kunnen theoretisch gezien natuurlijk al in een karakter zitten.
Dit gaat ook op voor toiletpapier
sorry kon het niet laten
Was geintje, verder geen diepere betekenis.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik werk nu weer op kantoor en achteraf was ik dus ook wel klaar met thuiswerken, dagen waren zo saai. Maar ik zou het liefst afwisselen, bijv 1 dag in de week thuis en de rest op kantoor. Hiervoor was er voor mijn afdeling absoluut geen mogelijkheid om thuis te werken, maar dat gaat wel veranderen hierdoor. Dus ik hoop daar wel gebruik van te gaan maken
Goed punt. Maar dan ben ik des te meer benieuwd of je die kaas er ook doorheen mengt voor je gaat eten.
Ik merk bij mezelf dat ik alcohol heel erg koppel aan bepaalde gebeurtenissen;
Vrijdag middag > toe aan een wijntje
Iets te vieren > daar moet op gedronken worden
Hard gewerkt > nu heb ik echt een drankje verdient
Ik probeer dat nu een beetje los te zien door alcohol te vervangen door andere feestelijke drankjes maar ik ervaar ook wel veel groepsdruk.
Bij een alcoholist denk je snel aan iemand die elke avond dronken is maar ik denn dat je ook op deze manier toch wel afhankelijker bent dan je aanvankelijk denkt.
Wat knap dat je zelfstandig die knop hebt kunnen omzetten! En fijn dat je zoveel positieve gevolgen ervaart.