Stel je persoonlijke vraag #16

Waar ben jij geweest?

• Vakantiebeurs
  • Motorbeurs
  • Huishoudbeurs
  • Libelle Zomerweek
  • Kamasutrabeurs
  • Boekenbeurs
  • Uitvaartbeurs
  • Negen maanden Beurs
  • Margriet Winter Fair
  • Dutch Design Week
  • KreaDoe
  • De Nationale Carrièrebeurs

0 stemmers

Zal er vast een aantal vergeten zijn.

Maar alleen voor werk (respondenten werven voor onderzoek), niet zelf voor de leuk

Ik doe mijn titel echt eer aan :joy: ben alleen naar de kamasutra en uitvaart beurs geweest. Hahaha

79 likes

Ik heb bij de Jaarbeurs gewerkt dus ben op heel veel beurzen geweest waar ik zelf nooit geen zou gaan haha, vond bijvoorbeeld de vakantiebeurs echt niet boeiend. Motorbeurs vond ik wel leuk, had ook aangegeven dat ik die graag wou werken toen.

Ha de kamasutrabeurs bestaat toch niet meer? Ik wilde daar vroeger altijd heen!

Ja motor beurs zou mij ook leuk lijken, lijkt me wel een leuke baan, lekker afwisselend of viel dat mee?

1 like

Onee klopt ja, heet nu anders. Loversland blijkbaar bobbi eden organiseert dat.
Ben 7 of 8 jaar geleden daar geweest.

1 like

Als je je benen scheert, vergeet je dan vaak je enkels te scheren? Ik heb nu weer ineens bij m’n enkel van die lange haren. Na jaren kan ik het blijkbaar nog niet goed. Zo irritant

• Ja regelmatig
  • Ik scheer mijn benen niet
  • Nee/af en toe

0 stemmers

Ja, en er zit standaard achterop mijn kuit een vergeten streep

15 likes

Jaaa, enkels en altijd een baan aan de achterkant :joy:

4 likes

Ik vind het eigenlijk maar gek als ik erbij stilsta, want hoe moeilijk kan het zijn.

Blijkbaar heel moeilijk :joy: ben toch altijd een stukje vergeten.

1 like

Ja was inderdaad leuk! Ik deed vooral de catering voor standhouders op beurzen, heel leuk hoe je dan per beurs het verschil in mensen ziet haha. Maar ook dingen voor zakelijke meetings, garderobe, bar en restaurant dus inderdaad super afwisselend werk. Alleen jammer dat je voor sommige diensten een mantelpakje (inclusief huidskleurige panty) aan moest, voelde me daar altijd zo ongemakkelijk in :’)

1 like

Haha dat kan ik geloven, mantelpakjes brrr krijg daar de rillingen van. Moet voor mijn werk ook in een 3delig pak lopen maar gelukkig is er keus voor een broek.

1 like

Haha ook de VT wonen beurs, maar ivm mijn werk, dus volgens mij steeds Max. Een halfuurtje

1 like

Ja ik vond het echt verschrikkelijk haha, moet volgens mij ook nog ergens een foto hebben waar ik heel ongemakkelijk sta te zijn in dat ding :’) Pak lijkt me ook wel heftig, maar wel fijn dat je daar iets van keuze in hebt dan! Kan je tenminste voor iets gaan waar je je enigszins comfortabel in voelt

1 like

De woonbeurs, toen ik ooit een soort interieuropleiding deed gingen we daar met school heen. En toen kon je in bepaalde hallen dingen proeven, mijn klasgenoten en ik kwamen niet verder dan die stands.
En ik ben ook een x op de secondhome beurs geweest.

1 like

Haha ik durfde bijna niet aan te klikken dat ik ooit naar de Libelle zomerweek ben geweest. Ik was daar met een vriendin en haar moeder en tante. Ik denk dat we 1 van de jongsten waren. :rofl:

1 like

De horecava!

8 likes

Na Corona zou ik wel heel graag meer thuis willen werken. Maar of mijn werkgever dat wel wilt is een andere vraag.

1 like