Stel je persoonlijke vraag #16

Haha ja volgens mij is het meer kaas, minder deeg. En iets pittiger/sterker van smaak dan normale kaassoufle

ik ga op onderzoek uit de volgende keer dat ik bij 't diepvriesvak sta :biggrin:

1 like

Fussili want dat blijft dan of rauw in het midden of te flubberig aan de buitenkant.

7 likes

Deze ‘pasta’, zijn toch net maden :nauseated_face:
mac-n-cheese

22 likes

Die macaroni boogjes hoef ik nooit meer. Maar pas kon ik nergens volkoren penne vinden en toen moest ik dus noodgedwongen spaghetti eten en soms past dat gewoon minder lekker.

4 likes

Brr ja macaroni hoef ik ook niet

1 like

Ik haat kleine elleboogjesmacaroni. Het is te klein en ik heb een soort PTSS overgehouden aan de gore macaroni van mijn moeder, met zo’n vies macaroni-groentenpakket en een zakje kruidenmix en dan alleen een blikje tomatenpuree om het geheel bij elkaar te brengen. Fuck elleboogjesmacaroni.

Laf mijn moeder verder, maar koken kan ze echt niet.

12 likes

JA zo goor… en dan zo’n groentenpakket waarvan het pepertje standaard in de prullenbak verdween.

7 likes

Ik stem op: mijn telefoon en internet

en 15 jaar geleden MSN

2 likes

Dat is echt goedkope kerstpakkettenpasta

2 likes

Ohhh of, nog erger: IN VORMPJES. Piemels of gezichtjes of het alfabet of weet ik veel wat. En dan het liefst eigenlijk met vorm én kleur.

8 likes

Sowieso macaroni :face_vomiting: Was vroeger echt mijn lievelings maar mijn moeder maakte altijd zo’n mega hoeveelheid.Soms konden we er wel drie (!) dagen van eten.En dat elke week… Sinds ik uit huis ben nóóit meer gegeten.Alleen al die geur,ik kan daar serieus van over mijn nek gaan.Laatst tijdens de lunchpauze op mijn werk kwam mijn BEC náást me zitten met een smerige bak opgewarmde macaroni,gatverdamme.Echt iedereen en zijn moeder weet dat ik het echt niet kan hebben.Ze moet echt een hekel aan me hebben dat ze dat deed.

2 likes

Ja dit aten wij ook vaak. Daar gooide ik dus wel ketchup doorheen @Oprah

Ik vind tagliatelle ook niet zo lekker. Een keertje niet goed gemaakt en sindsdien niet meer gegeten.
Spaghetti zou ik ook niet snel eten.
Penne, farfalle, fussili en tortellini (kaasvulling) zijn mijn favo

1 like

Tagliatelle vind ik echt smerig. Van die lange gore draden

3 likes

Dat is ook mijn favoriet!! Vind ik echt het lekkerste eten. De verdeling saus/pasta is daarmee het best.

1 like

Ik ben op zoek naar een lekkere taart die ik kan bestellen/kopen rond omgeving Tilburg. Heeft iemand tips?

Ik weet niet of het telt als pasta maar ik vind gnochi (hoe schrijf je dat) niet te hachelen

Mijn moeder gebruikt die vlinderpasta bij haar pasta met geroosterde groente uit de oven (inclusief bol knoflook). En dat is echt één van mijn favo pasta’s.

Ik ben weer iets minder van penne. Wel prima, maar kies toch altijd een andere soort.

1 like

Welke snoepjes uit deze zak vind jij het lekkerst?

• Zure staafjes
  • Aardbeien
  • Sleutels
  • Paddenstoelen

0 stemmers

Vroeger dacht ik dat de paddenstoelen tepels waren hahaha

26 likes