Can’t unsee now
Zure staafjes! Die moeten ze in aparte zakjes gaan verkopen net als de paddestoeltjes.
Van die zure staafjes vind ik de gele stukken het lekkerst.
Haha, volgens mij zijn de zure staafjes de enige snoepjes uit dit zakje die ze niet los verkopen.
Die sleutels wel??
Ik gooi de zure staafjes altijd weg hahaha.
Omg… Ik moet dit hebben.
I love bijna alle pasta en vind het ook leuk om zelf te maken en love ook alle saus (zonder vlees), maar DIT is toch een partij zum kotzen!!
Oooh ik vind die met kaas juist zo lekker!
Oooh ja ik had dit uit mijn geheugen verbannen maar nu ik ernaar kijk proef ik het bijna weer gadver
Bah Karen
Dit is echt wat ik als kind altijd kreeg als m’n ouders iets aten wat kleine kinderen niet zo lekker vinden (kaasfondue ofzo) en kan me daardoor bijna niet voorstellen dat volwassenen dit ook eten.
M’n nichtje heeft hierdoor wel tot ze 18 was ofzo altijd tortellini gegeten bij de kaasfondue, maar dan gewoon door de tortellini in de kaas te dopen haha
Ken jij iemand die?
- galstenen heeft (gehad)
- een maagverkleining heeft ondergaan
- vroeger als kind een tand door de lip heeft gehad
- Wild koopt bij de poelier
- bijna gespiest werd door een schotste hooglanger
- highland games heeft gezien (bijv. op televisie)
- een grapje heeft gemaakt over mannen in een kilt
- vroeger kikkerdril in het klaslokaal had op de bassischool
- vergeten was bij de sinterklaasviering en zodoende geen cadeautje had
- een geplette kikker heeft aanschouwd
- een tas in zijn bezit heeft van minstens 1000 euro
- Nog steeds een briefje van vijftig guden ergens heeft liggen
- Roze elastiekjes koos voor de slotjesbeugel
- de slotenmaker heeft moeten laten kom in de nacht
0 stemmers
Heb je wel eens kramp onder je voet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geen idee of dit onder kramp valt, maar die pijn in voeten als je ergens vanaf springt is echt zoooo kut. Ik had dat altijd als ik bij iemand achterop de fiets zat en eraf sprong en vroeger als ik van mn paard ging afstijgen.
Ik ben een keer vergeten bij de Sinterklaasviering op mijn moeders werk. Terwijl ik al naast Sinterklaas stond. Rest van de avond gehuild. Ik had nog wel zelf een kaart voor hem geknutseld. Rotvent
Ik was degene met alle kleuren elastiekjes. Ik mocht alleen geen zwart van mijn moeder
Ja wow dat kan soms echt zoooo’n pijn doen?
had serieus een kokhalsreflex toen ik dit zag