Stel je persoonlijke vraag #16

En altijd alles 1-2 maatjes te klein zodat die biceps lekker poppen

6 likes

Glibber mijn bed uit. Zo heerlijk dit (heb het over de mannen)

9 likes

Haha ja ik vind dit ook echt knappe mannen en dat stijltje staat ze goed.
Ik heb ook een collega die zo’n beetje dit stijltje heeft en eerst kende ik hem niet van gezicht, maar van de verhalen die alle collega’s vertelden over zijn hoog water broeken. Nu ken ik m ook van gezicht en vind ik m gewoon vet knap haha
Maarr ik zou toch geen partner met deze stijl willen, daarvoor vind ik het te netjes. Dus ik heb neutraal gestemd

1 like

Josefien Kwebbeleend!!

2 likes

Over hooggevoeligheid, van de week voelde ik me wel een Chuck van Better Call Saul. Ik hoorde hele tijd een soort elektrische zoom en ik kon maar niet vinden welk apparaat er aan het uitstralen was. Super irritant.

3 likes

Dat laatste; ik ben echt teleurgesteld in mijn werkgever. Altijd veel poeha over arbotechnisch werken etc., maar nu we thuiswerken maakt het blijkbaar niet uit. Ik mag niet eens een bureaustoel lenen. Er is nu een groot kantoor vol met stoelen die maanden niet gebruikt worden.

3 likes

Ja dacht ik ook.
Ik kreeg ook nog een mail met links naar yogafilmpjes en het advies om gezond te eten en genoeg te bewegen etc. Echt helpend :sweat_smile:

Ik kan mezelf wel een bos bloemen sturen of een video maken om mezelf een hart onder de riem te steken :joy:

4 likes

Wij krijgen sowieso elke 5 jaar budget voor een thuiswerkplek. Ik heb nu een nieuwe bureaustoel gekocht en zo’n systeem om beeldschermen aan op te hangen. (Beeldschermen, replicator etc. faciliteert werk ook standaard al)

Wel fijn want verwacht nog wel even fulltime thuis te zitten… maar hoor ook over echte grote werkgevers die NIKS regelen. Dat vind ik echt een blamage…

1 like

Ja zelfs als ik voor openingstijd kwam stond er al een rij. Is wel de midden in de binnenstad. Maar de rij gaat wel vlot.

Wij mochten onze computer spullen meenemen. Maar geen stoelen e.d.

Presentjes lijkt me voor mijn werkgever nu ook niet de tijd voor. Moeten heel zuinig zijn met cash out.

Ik dacht meteen aan de ganzen uit de Aristocats!

22 likes

Hoevaak bestel je gemiddeld gezien via thuisbezorgd? Restaurants die niet op thuisbezorgd staan tellen ook mee.

• Wekelijks
  • Een paar keer per week
  • (Bijna) dagelijks
  • Een keer per maand
  • Minder dan eens per maand
  • Een paar keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Ik bestel nu wel wekelijks afhaal (normaal misschien 1x per maand) maar altijd via de website of telefoon van het restaurant zelf en dan haal ik het op

2 likes

Mijn werkgever belt dagelijks op om te zeggen dat onze omzetten te laag zijn en heeft een week vakantie-uren zonder toestemming van me afgenomen (ja mag niet). Tevens moet ik deze maand verplicht vakantiedagen opnemen. Het is feest.

Plus ik mis nu 2 uren van de koopavond en nu moet ik maandagochtend 2 uur eerder op werk zijn. Want tsja, ik moet wel mijn uren maken.

~werkgezeik rant over~

2 likes

Ik had dit wel als tussen jaar willen doen, achteraf gezien. Maar nee, ik wilde simpel een jaar fulltime in een kledingwinkel werken.

Domme keus van mijn 20 jarige ik :joy:

1 like

ik woon al twee jaar in een ander land! maar als je me dit 5 jaar geleden gevraagd had, had ik zeker nee gezegd. helemaal als je kijkt waar ik nu woon :joy:

1 like

Ik ben echt een stijve hark en mijn motoriek laat ook te wensen over. Daardoor vind ik het ook niet leuk.

2 likes

Ik heb bij thuisbezorgd echt major keuzestress dus dan bestel ik weer niets :frowning:

Zo’n 2-3 keer per maand, maar die optie staat er niet tussen. :sweat:

2 likes