Stel je persoonlijke vraag #16

Jij bent ook de enige van wie ik oprecht geloof dat je als reïncarnatie nu in je zoveelste fysieke vorm leeft. Jij gaat al een tijdje mee.

Verder vind ik Oude Ziel toch vooral iets dat 56 jarige mannen zeggen over hun nieuwe 22 jarige vriendin.

16 likes

Breedbekkikker reporting for duty

3 likes

Lijkt me ook heel raar als je zo genoemd wordt. Het is toch ergens logisch dat kinderen gedrag van oudere mensen kopiëren en ze napraten

1 like

Denk niet dat een deel van die mensen zich er überhaupt van bewust waren dat ik op dat moment geen normale ontwikkeling doormaakte. :upside_down_face:

Ik denk wel dat mijn ziel nu op haar lichamelijke hoogtepunt is dus ik zal wel de laatste zijn!

7 likes

Ik heb hot gestemd, maar denk ook vooral door de man die het nu aanheeft.

3 likes

Hoe pissig zou je zijn als je nu tijdens het squatten de geest laat en je wakker wordt in deze body?

Zou echt zuur zijn.

10 likes

Hoe kan je nou weer aantonen of je dingen waarneemt (ruikt of proeft) die andere mensen niet proeven
Wat is dit voor stroming

6 likes

Nils Holgersson ken ik volgens mij niet? Ik dacht aan Guus Geluk

Ik vind deze plaatjes wel allemaal te verschillend eigenlijk om hier 1 mening over te hebben

5 likes

Oh bah nee ik zou niet kunnen functioneren in no neck ed. Ik denk dat ik dan liever terug ga naar mijn christelijke gezin

3 likes

Hahahaha ik zie nu mijn titel :joy::joy::joy: thanks!!

6 likes

Dat is een eend, toch?

Nee Guus is een gans! Donald en Katrien etc zijn eenden

Soms zou ik gewoon een nepsite willen beginnen kobaltkinderen of zo. Dat dit mensen zijn die ter wereld zijn gebracht op een blauwe maandag en beschikken over bijzondere gaven zoals met otters kunnen communiceren met runen en telekinese uitoefenen op springbokken. En dan ook een vage zelftest van 100 vragen. Maar dat zou best gevaarlijk zijn want je zal echt mensen hebben die daar in trappen. :wink:

22 likes

Neee! Hahaha kijk:

14 likes

Wat zielig voor guus, beiden ouders verloren aan een all you can picknick.

25 likes

image

Jeugdsentiment.

Maar idd, Guus Geluk is blijkbaar ook een gans. En heet in het Engels Gladstone Gander… Dan vind ik de Nederlandse vertaling toch een stuk beter!

16 likes

Nooit geweten! Wat een leerzaam forum is dit toch :grin:

3 likes

Ohh ja nee ik vind van niet, en gaan mensen zo naar een bruiloft?