Stel je persoonlijke vraag #17

Zon rieten mand doet me iets te veel denken aan het mandje met Mozes in de rivier. Doe mij maar een kartonnen doos als ik er dan toch een moet.

3 likes

Misschien ziet mā€™n like er stom uit, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik dit ook heb

Dankje :heart: Fijn om te weten en slaap lekker zo!

1 like

Jij ook! Misschien eerst even andere topics bekijken om er niet meer aan te denken :sweat_smile:

1 like

Candy crush, level 5702 :v:t2:

7 likes

Nouja doodgaan, maar dat merk je niet, maar ik woon alleen dus ben dan heel bang dat het misschien wel een week duurt voordat iemand me vindt ofzo

Nee daar ben ik niet bang voor eigenlijk

1 like

Nouja aangezien ik dus alleen woon zie ik gewoon niet voor me hoe dat gaat. Na hoeveel dagen zouden mijn ouders komen vanuit zeeland, na hoeveel dagen zouden mijn vriendinnen de politie bellenā€¦ ik weet niet of het echt een angst is maar ik denk er wel veel aan

Oh dat lijkt me heel erg naar zeg. :disappointed:

Hier ben ik ook wel bang voor ja. Ik spreek bijna niemand dagelijks dus er is niemand die dan denkt oh we hebben niks gehoord van haar.

1 like

Ja kut zeg :frowning: maar ik ga nu lekker slapen!!!

Je zal hier gemist worden en vast door je vrienden ook.
Mijn moeder is dwangmatig met mijn laatst online checken (zeker toen ik nog nachtdiensten draaide en dus echt in mijn bubbel zat). Ik weet dus dat ze belt of appt als ze vindt dat ik te lang niet online ben geweest.
Zou het je helpen om dit met een vriendin af te spreken? Van Hey, ik maak me er zorgen om. Als je 24u niets van me hoort en ik offline ben, wil je dan langskomen?

Ah wat zal je moeder daar veel stress door ervaren? Lijkt me heel lastig om daar goed mee om te gaan

1 like

Ja het is lastig, als ze me belt om een teken van leven te krijgen ofzo ben ik ook niet heel aardig. Het liefst wil ik mij laatst online uitzetten maar ik weet dat het haar wel helpt.
Verder vind ik het wel haar probleem waar ik soms wel last van heb.

1 like

Ontbijten

  • Doe ik aan tafel
  • Doe ik op bed
  • Doe ik op de bank
  • Doe ik onderweg
  • Doe ik niet
  • Anders

0 stemmers

Dit is echt elke dag anders bij mij, al ontbijt ik wel echt altijd.

14 likes

Ik heb zoā€™n vermoeden dat die nieuwe techniek weer een extra verdienmodel gaat worden. Zo van eerst betalen om opgelost te worden en daarna mogen je nabestaanden nog 50 euro aftikken per litertje jou-water.

Verder boeit het me weinig wat er met mij gebeurt, al gooien ze me in de kliko (bij wijze van, want dit zou ik heel sneu vinden voor de vuilnisman die me dan opeens uit de kliko ziet storten).

2 likes

N.a.v. het sekstopic:

Voor degenen die minimaal 3 jaar met hun vriend/vriendin samen wonen (en dus al minimaal 3 jaar een relatie hebben): hoe vaak heb jij per week seks? (anoniem)

  • Meerdere keren per dag
  • 1 keer per dag
  • Om de dag/3 keer per week
  • 2 keer per week
  • Eens per week
  • Eens per 2 weken
  • Eens per 3 weken
  • Eens per maand
  • Eens per 2 maanden
  • Eens per 3 maanden
  • Minder dan eens per 3 maanden

0 stemmers

Als je dan seks hebt, heb jij dan zin gemaakt omdat je partner wil of omdat je vind dat hij/zij het ā€˜wel weer eens verdientā€™?

  • Ja
  • Soms
  • Nee, ik neem zelf ook initiatief/ik wil zelf ook

0 stemmers

Hoe vaak heb jij zin vanuit jezelf?

  • Meerdere keren per dag
  • 1 keer per dag
  • Om de dag/3 keer per week
  • 2 keer per week
  • Eens per week
  • Eens per 2 weken
  • Eens per 3 weken
  • Eens per maand
  • Eens per 2 maanden
  • Eens per 3 maanden
  • Minder dan eens per 3 maanden

0 stemmers

oh haha ja ik zie 't nu
mijn vraag ging idd over of je partner je wel eens helpt met het aankleden erna :stuck_out_tongue:

Gebruik jij minder water door een dreigend watertekort?

  • Ja, ik doe mijn best
  • Ja, een beetje
  • Nah, nee
  • Schijt aan
  • Watertekort?

0 stemmers